[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

Aug 30, 2013 @ 03:26
Aug 30, 2013 @ 03:30
damn missed out on the olive pacific 5 panel.... 
Aug 30, 2013 @ 03:36
Sabbath L/s or wait for something else?
Henley> imo
or wait.

(WTB) Grey Tyson (L)

Aug 30, 2013 @ 03:38
whats with all the small sizes this season fuck!!
Aug 30, 2013 @ 03:38
Sabbath L/s or wait for something else?
Henley> imo
or wait.
No way. Cop the sabbath while you can.
Aug 30, 2013 @ 03:42
where are them half zip pullover fit pics?
Aug 30, 2013 @ 03:47
reason why i like the joan of arc is cause i like graphic on the back of shirt and screen prints. also a sucka for stripes on the sleeves 

One in the chamber, 32 in the clip.

Aug 30, 2013 @ 03:50
Sabbath L/s or wait for something else?
Henley> imo
or wait.
Black henley>

8( x x )8

Aug 30, 2013 @ 04:01
titssssssssss
Aug 30, 2013 @ 04:04
Aug 30, 2013 @ 04:13
Stop quoting spam
Aug 30, 2013 @ 04:20
Apologies if this was asked earlier, I'm too fucked up to sift through the last few pages. Anyone else not get their shipping confirmation today? 
Aug 30, 2013 @ 04:33
U collect tees they collect camps.. I collect jackets. Best quality supreme items IMO. My closest is filled and I probly only wear 10% of em
I think everyone has their go to item. Post a pic of your jacket collection homie.
Jersey Gang #WeInDis smokeyface smokeyface

#SS14PlayboyGang #FW14NeopreneGang #SS15NYLEATHERBOIIS #FW15GoggleGang #TupacJuiceChainWeInDis

Aug 30, 2013 @ 04:35
Just copped something I've been looking for for soooo long. Super pumped smokeyface (CDG Coaches Jacket) 

IG: violentdiscourse

Aug 30, 2013 @ 04:37
FIT ON PAISLEY BUCKET
Got a M/L slightly larger circumference and height than both cdg and pcl buckets. Last season m/l fit me perfect but I feel like I MIGHT have been able to size down. Deffinatly MUCH thicker than last seasons buckets ( its FW) only thing I dont like is how much higher they seem to sit.looks a little more like a top hat tbh

IG: _pierce

Aug 30, 2013 @ 04:39
FIT ON PAISLEY BUCKET

Got a M/L slightly larger circumference and height than both cdg and pcl buckets. Last season m/l fit me perfect but I feel like I MIGHT have been able to size down. Deffinatly MUCH thicker than last seasons buckets ( its FW) only thing I dont like is how much higher they seem to sit.looks a little more like a top hat tbh
im a 7 1/2
would it be to big on me lol?

One in the chamber, 32 in the clip.

Aug 30, 2013 @ 04:41
jambox is sold out. any idea on quantity of those made? Had to be very few.

WTB: Full Size Baseball Bat, Bike Chain, XL MagLite.

Aug 30, 2013 @ 04:43
I hope they keep the hanu up until something else I want drops. I'm guessing they will pull them down like they did with the clivers.

IG: kingsrule4ever

Aug 30, 2013 @ 04:48
Just copped something I've been looking for for soooo long. Super pumped  (CDG Coaches Jacket) 
Congrats, it's nice
Aug 30, 2013 @ 04:48
just got some Zebra eras for a steal price smokeyface

*2Pac laugh*

Aug 30, 2013 @ 04:51
Price check on Three 6 Mafia collab tee black 9/10

poor

Aug 30, 2013 @ 05:00
just got some Zebra eras for a steal price 
will you really wear them?
Aug 30, 2013 @ 05:01
FIT ON PAISLEY BUCKET


Got a M/L slightly larger circumference and height than both cdg and pcl buckets. Last season m/l fit me perfect but I feel like I MIGHT have been able to size down. Deffinatly MUCH thicker than last seasons buckets ( its FW) only thing I dont like is how much higher they seem to sit.looks a little more like a top hat tbh
im a 7 1/2
would it be to big on me lol?
damn , idk man , it's been too long since I've worn a fitted hat to tell you the truth.

IG: _pierce

Aug 30, 2013 @ 05:10
what do you guys think the champion hoodie will cost?

where the azn girls at

Aug 30, 2013 @ 05:15
I feel like the only people who look good rocking a bucket hat are people who are kinda fat

Security breach in my butthole got damn.

Aug 30, 2013 @ 05:19
Had to miss this drop, only one i should miss all season but damn I'm sad I couldn't get the paisley. But I think I'll cop that Acapulco Gold Fall 2013 one

Aug 30, 2013 @ 05:19
Originally posted by Inactive User
what do you guys think the champion hoodie will cost?
$150-$180
Aug 30, 2013 @ 05:20
FIT ON PAISLEY BUCKET


Got a M/L slightly larger circumference and height than both cdg and pcl buckets. Last season m/l fit me perfect but I feel like I MIGHT have been able to size down. Deffinatly MUCH thicker than last seasons buckets ( its FW) only thing I dont like is how much higher they seem to sit.looks a little more like a top hat tbh
im a 7 1/2
would it be to big on me lol?
youll be good trust me
Aug 30, 2013 @ 05:22
i hate the bucket hype most of you's look like fools in them....i want the quilted satin bomber and and the damn virgin Mary tee absolute grails 
Aug 30, 2013 @ 05:23
Originally posted by Inactive User
Originally posted by Inactive User
what do you guys think the champion hoodie will cost?
$150-$180
138-148
This topic is locked, replies are no longer accepted.