[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

February 20, 2013 @ 23:18:13 PM
Post: 524
Join Date: Oct 2012
Location: Based World
Lafayette street is gonna be a fucking shitstorm tomorrow...I think I'll just do a quick school bathroom mobile cwap and save myself the trouble.
online drop isnt til the 28th 

WTB Entire DJ Clark Kent Wall of Allegiance | Redwall For Mod

February 20, 2013 @ 23:18:24 PM
Post: 115
Join Date: Jan 2013
What time does the online store open up?

edit. duh.

lawx bohgo

February 20, 2013 @ 23:19:07 PM
Post: 5815
Join Date: Mar 2012
Location: 440/216
What time does the online store open up?
Lafayette street is gonna be a fucking shitstorm tomorrow...I think I'll just do a quick school bathroom mobile cwap and save myself the trouble.
online drop isnt til the 28th 

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS15GreyNoShowBoiiis

February 20, 2013 @ 23:22:44 PM
Post: 816
Join Date: Aug 2012
Frank ocean with the PCL t shirt on the Brits just then

should've worn the damien hirst box logo though 
not gunna lie, that leather jacket is fresh

Fuck yall

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

February 20, 2013 @ 23:26:46 PM
Post: 779
Join Date: Jun 2012
Where's that 1st drop info at, it's obvious all tee's n that floral hoodie dropping but need 2 know what else b4 I hit London store ffs 

WTB Supreme x Thrasher Pullover size medium I got $$$$ PM ME.

February 20, 2013 @ 23:35:14 PM
Post: 119
Join Date: Nov 2012
i don't get it mayn is the floral tee gon' drop tomorrow
February 20, 2013 @ 23:35:34 PM
Post: 519
Join Date: Nov 2012
Location: LOS ANGELES
does SupLA take debit cards?

E.B.I.M.B.I.B.

February 20, 2013 @ 23:36:15 PM
Post: 2860
Join Date: May 2011
Location: Vashtie\'s Room
lets be real. aint no one know or care about vashtie
its like yall try and provoke me. 

:)

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

February 20, 2013 @ 23:38:15 PM
Post: 2207
Join Date: Mar 2012
Location: Pittsburgh
i don't get it mayn is the floral tee gon' drop tomorrow

412

February 20, 2013 @ 23:38:21 PM
Post: 94
Join Date: Apr 2012
Location: pittsburgh,
does SupLA take debit cards?
idk but i remember i tried usin mines at the NY store and that shit worked everywhere and they said it was invalid or some shit used it directly after too
February 20, 2013 @ 23:40:23 PM
Post: 61
Join Date: Dec 2007
does SupLA take debit cards?
It is time to apply for a credit card.
It is time to build your credit.
February 20, 2013 @ 23:40:45 PM
Post: 649
Join Date: Aug 2012
Location: Los Angeles
Always works for me at LA

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

February 20, 2013 @ 23:43:36 PM
Post: 1165
Join Date: Sep 2012
http://www.xxlmag.com/news/2013/02/trinidad-james-performs-all-gold-everything-on-late-night-with-jimmy-fallon/

dont care for trinidad james but I did watch this again to look at his cadet jacket but did anyone notice if you pause at 2:55 you can see his dj dude wearing a maroon looking tussin shirt.

Edit:  I didnt really pay attention when someone posted this awhile back so I could be stating something everyone already noticed and knew about.
February 20, 2013 @ 23:45:27 PM
Post: 23
Join Date: Oct 2012
No one liking the bags this season?
February 20, 2013 @ 23:48:34 PM
Post: 738
Join Date: Aug 2009
Location: Vancouver
No one liking the bags this season?
I am kinda digging the black croc and I like how they have the rain cover (live in Vancouver, so I'll actually use it)
but since I'm going on exchange for a year, it might not be necessary.
February 20, 2013 @ 23:50:18 PM
Post: 61
Join Date: Dec 2007
No one liking the bags this season?
Honestly think bags have been dog shit after F/W 2008.
February 20, 2013 @ 23:51:08 PM
Post: 94
Join Date: Apr 2012
Location: pittsburgh,
does SupLA take debit cards?
idk but i remember i tried usin mines at the NY store and that shit worked everywhere and they said it was invalid or some shit used it directly after too
lmfao they lied to you dude. They do that to a couple people. I always use my debit card at SupNY.
y would dey lie though, like naw i don like dis dude i dont fuck with this nigga im not gonna accept his debit card...
February 20, 2013 @ 23:52:11 PM
Post: 5815
Join Date: Mar 2012
Location: 440/216
idk but i remember i tried usin mines at the NY store and that shit worked everywhere and they said it was invalid or some shit used it directly after too
lmfao they lied to you dude. They do that to a couple people. I always use my debit card at SupNY.
y would dey lie though, like naw i don like dis dude i dont fuck with this nigga im not gonna accept his debit card...

the workers do that to ppl they dont want to sell shit to we discussed this in other threads

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS15GreyNoShowBoiiis

February 20, 2013 @ 23:54:07 PM
Post: 816
Join Date: Aug 2012
http://www.xxlmag.com/news/2013/02/trinidad-james-performs-all-gold-everything-on-late-night-with-jimmy-fallon/

dont care for trinidad james but I did watch this again to look at his cadet jacket but did anyone notice if you pause at 2:55 you can see his dj dude wearing a maroon looking tussin shirt.
yea thats forsure the tussin tee. burgundy cw is dope. 

Fuck yall

February 20, 2013 @ 23:56:11 PM
Post: 94
Join Date: Apr 2012
Location: pittsburgh,
they took cash though
February 20, 2013 @ 23:56:14 PM
Post: 1580
Join Date: Nov 2011
Location: Canada
found this on ebay..... 



February 20, 2013 @ 23:58:33 PM
Post: 816
Join Date: Aug 2012
they took cash though
cause theyre fucking with you man.

Fuck yall

February 21, 2013 @ 00:00:39 AM
Post: 94
Join Date: Apr 2012
Location: pittsburgh,
i bet mad kids in this thread got the pre orders and are frontin
your parents money
It is jus like your paying retail
but retail is free
and your mother loves you and your frivolous purchasing
you dress good son
February 21, 2013 @ 00:04:33 AM
Post: 1150
Join Date: Mar 2012
Location: Yass


Smh Angela Yee.

Karmaloop.com Rep Code: "PAPOUCHE" Booger Kids Clothing Representative Discount Code: "PSICARD0319"

February 21, 2013 @ 00:09:24 AM
Post: 92
Join Date: Oct 2012
Tie Dye Pullover lookin kinda nice doe, no more than 170 i'm hoping 
February 21, 2013 @ 00:10:30 AM
Post: 816
Join Date: Aug 2012
i bet mad kids in this thread got the pre orders and are frontin
your parents money
It is jus like your paying retail
but retail is free
and your mother loves you and your frivolous purchasing
you dress good son
 acting all butt hurt just cuz you got fucked with at the store.

Fuck yall

February 21, 2013 @ 00:11:03 AM
Post: 417
Join Date: Sep 2012
i bet mad kids in this thread got the pre orders and are frontin
your parents money
It is jus like your paying retail
but retail is free
and your mother loves you and your frivolous purchasing
you dress good son
why are you writing in iambic pentameter or some shit
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x