August 21, 2013 @ 08:02 AM
spenc

Post: 1569

Join Date: Nov 2011

Location: Canada

August 21, 2013 @ 08:04 AM
jetageoflotus

Post: 874

Join Date: Jul 2012


One in the chamber, 32 in the clip.

August 21, 2013 @ 08:36 AM
Apollo*

Post: 136

Join Date: Jul 2013

Location: Compton

Who else is feeling this one? 





Grey and red be

"You must look within yourself to save yourself from your other self. Only then will your true self reveal itself . . .”

August 21, 2013 @ 08:56 AM
lmp23

Post: 28

Join Date: May 2013

Location: London

some of the beanies this year are cool
August 21, 2013 @ 09:04 AM
spenc

Post: 1569

Join Date: Nov 2011

Location: Canada

some of the beanies this year are 
ya I can agree with that.
August 21, 2013 @ 09:28 AM
d3rrickt94

Post: 11

Join Date: Oct 2012

does anyone know how to view the t-shirts so that all the colors are visible? I remember someone had posted it in one of the last seasons, thanks in advance.
August 21, 2013 @ 09:41 AM
God​

suspended

Post: 148

Join Date: Aug 2013

they needa come back with something like the field pullover from f/w 12



still disappointed i slept

https://soundcloud.com/dsrtstrm

August 21, 2013 @ 10:26 AM
SHARKlN

Post: 5135

Join Date: Apr 2012

Anybody got a price check on everything?

thx in advance I'm a huge herb who won't be buying anything anyways
August 21, 2013 @ 11:17 AM
tarixx

Post: 153

Join Date: Mar 2013

niggas gonna be sleeping on dat candle
August 21, 2013 @ 11:21 AM
Tony Montana

Post: 876

Join Date: Apr 2013

niggas gonna be sleeping on dat candle
Cop it for your grandma. 

"im a very deep minded person" - Tracy Jackson

August 21, 2013 @ 11:21 AM
Hunter

moderator

Post: 494

Join Date: Feb 2006

Price check on Jesus piece?
360
August 21, 2013 @ 12:07 PM
yeahbutstill

Post: 641

Join Date: May 2013

does anyone know how to view the t-shirts so that all the colors are visible? I remember someone had posted it in one of the last seasons, thanks in advance.
view all

Feedback: http://hypebeast.com/forums/buyerseller-feedback/205503

August 21, 2013 @ 12:34 PM
mittens

Post: 213

Join Date: Aug 2012

Is it really gonna be 148$ for a box logo?
Yes... My advice if you just want a hoodie that says Supreme on it go for this one. Same price as a box logo, but 10x nicer.
please dont feed the herbs. especially not with something i want :/
August 21, 2013 @ 12:44 PM
Thoth

Post: 1211

Join Date: May 2013

niggas gonna be sleeping on dat candle
niggas gon be burning that candle out with their side piece immediately, then sipping henny out dat bitch (empty candle glass) the same weekend
August 21, 2013 @ 12:56 PM
trapchef

Post: 275

Join Date: Mar 2013

I googled that nigga thorgerson, he designed for pink floyd. I knew I saw some dark side of the moon type shit on that camp.
August 21, 2013 @ 01:09 PM
SHARKlN

Post: 5135

Join Date: Apr 2012

Can't wait to drop $100 on a few accessories that will sit in my drawer or break when I use them
August 21, 2013 @ 01:17 PM
fuckilovecola

Post: 375

Join Date: Dec 2012

Can't wait to drop $100 on a few accessories that will sit in my drawer or break when I use them
August 21, 2013 @ 01:38 PM
lieffdewbury

Post: 139

Join Date: Apr 2012

Location: Canada

does the headband goes with the supreme on the sides or on the forehead?
hes wearing it sideways
August 21, 2013 @ 01:47 PM
napps.

Post: 555

Join Date: Jan 2010

Location: around

they needa come back with something like the field pullover from f/w 12



still disappointed i slept
they should have made THIS with pacific camo

take pictures and shit

August 21, 2013 @ 01:48 PM
fuckilovecola

Post: 375

Join Date: Dec 2012

does the headband goes with the supreme on the sides or on the forehead?
gif game level 90
August 21, 2013 @ 02:07 PM
PAPOUCHE

Post: 850

Join Date: Mar 2012

Location: Yass

Assuming this supposed 24K chain is legit gold, this might help us a estimate how much the 14K jesus pieces are gonna end up costing: http://shop.holdersofgold.com/collections/jewelry/products/lost-pharaoh-pendant-chain

Or we can just wait til they drop to find out, whatever.

Karmaloop.com Rep Code: "PAPOUCHE" Booger Kids Clothing Representative Discount Code: "PSICARD0319"

August 21, 2013 @ 02:12 PM
SHARKlN

Post: 5135

Join Date: Apr 2012

Assuming this supposed 24K chain is legit gold, this might help us a estimate how much the 14K jesus pieces are gonna end up costing: http://shop.holdersofgold.com/collections/jewelry/products/lost-pharaoh-pendant-chain

Or we can just wait til they drop to find out, whatever.
Lol that's gold plated. Get out with that dusty ass karmaloop jewelry 

Already been said, Jesus Piece is $360
August 21, 2013 @ 02:13 PM
Tony Montana

Post: 876

Join Date: Apr 2013

Assuming this supposed 24K chain is legit gold, this might help us a estimate how much the 14K jesus pieces are gonna end up costing: http://shop.holdersofgold.com/collections/jewelry/products/lost-pharaoh-pendant-chain

Or we can just wait til they drop to find out, whatever.
It's 14k though.

"im a very deep minded person" - Tracy Jackson

August 21, 2013 @ 02:14 PM
BasedBlong

Post: 818

Join Date: Aug 2012

please stop hyping up the lowkey heat. please stop.

Fuck yall

August 21, 2013 @ 02:19 PM
PAPOUCHE

Post: 850

Join Date: Mar 2012

Location: Yass

Man get that gold plated shit outta here, you're embarrassing us. 
Assuming this supposed 24K chain is legit gold, this might help us a estimate how much the 14K jesus pieces are gonna end up costing: http://shop.holdersofgold.com/collections/jewelry/products/lost-pharaoh-pendant-chain

Or we can just wait til they drop to find out, whatever.
Lol that's gold plated. Get out with that dusty ass karmaloop jewelry 

Already been said, Jesus Piece is $360
Yes! I knew if I posted the link here I'd get a quicker response. Legit Check thread was taking too long, thanks for the unintentional tip.

Karmaloop.com Rep Code: "PAPOUCHE" Booger Kids Clothing Representative Discount Code: "PSICARD0319"

August 21, 2013 @ 02:23 PM
Tony Montana

Post: 876

Join Date: Apr 2013

please stop hyping up the lowkey heat. please stop.
How is the Jesus piece heat. Have you seen the Supreme Zippo? It's made out of ebony. As in real ebony.


Yeah that stuff.

"im a very deep minded person" - Tracy Jackson

August 21, 2013 @ 02:24 PM
slap

Post: 3782

Join Date: Oct 2010

Location: sgv.la

@PAPOUCHE
What did you need a tip for? The Holders website clearly says "gold plated"

$81 selvedge denim: https://www.weargustin.com/invite_from/4200 Karmaloop/Plndr Rep: SLAP20.

August 21, 2013 @ 02:31 PM
Yung Urameshi

Post: 437

Join Date: Feb 2012

Location: NYC

so wavy IT IS! is  that shirt a must cop for me
Crown Height Riots 
No way good catch dude I used to live in Crown Heights, right on utica ave. 
Must cop for me as well 

changed from Doom. I've learned to take HB not so seriously.

August 21, 2013 @ 02:44 PM
trapchef

Post: 275

Join Date: Mar 2013

I feel like the amount of "of dickriders" and people just in it for the hype is cut down a bit this f/w
August 21, 2013 @ 02:55 PM
SHARKlN

Post: 5135

Join Date: Apr 2012

^ All Cotton

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top