[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

January 04, 2013 @ 22:15:58 PM
Post: 80
Join Date: Dec 2012
i dont give a fuck about a pinoy/gook/chink/zipperhead/fuckboi skater lol
fuck a wooden plank on four wheels 
i wear supreme because i wanna stunt on all yall broke bois
and the best skater is bam margera 
stunt on yall broke bois??anyone can afford supreme, if you think you have money cause you buy supreme im sorry but your a poor ass.
January 04, 2013 @ 22:52:42 PM
Post: 1173
Join Date: Sep 2012
i dont give a fuck about a pinoy/gook/chink/zipperhead/fuckboi skater lol
fuck a wooden plank on four wheels 
i wear supreme because i wanna stunt on all yall broke bois
and the best skater is bam margera 
Saying bam margera is the best skater.... Your really either on some next level troll shit or actually a tool
January 04, 2013 @ 23:05:15 PM
Post: 1567
Join Date: Jun 2009
i might have exaggerating with that statement.
i meant rob dyrdek 
January 04, 2013 @ 23:05:55 PM
Post: 5815
Join Date: Mar 2012
Location: 440/216
i might have exaggerating with that statement.
i meant rob dyrdek 

smokeyfacesmokeyface

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS15GreyNoShowBoiiis

January 04, 2013 @ 23:07:08 PM
Post: 1709
Join Date: Aug 2012
Location: Satriales Pork Store
Robs a fucking cool dude i live blocks away from his fantasy factory always giving free shit out. To bad he killed Rogue Status lol

Lillyhammer

January 04, 2013 @ 23:21:12 PM
Post: 4
Join Date: Dec 2012
Originally posted by Inactive User
Predictions

Teaser: January 21st
Preview: Feb. 18th
Online Shop: Feb 28th
I'm gonna be so pissed if this is right...
January 04, 2013 @ 23:44:11 PM
Post: 695
Join Date: Aug 2012
Location: London
Not a bad shout on the predictions..
Wonder who will be on the photo tee, personally would love to see Cam'Ron, I'd wet my knickers!
January 04, 2013 @ 23:45:46 PM
Post: 988
Join Date: Oct 2012
Location: Iowa
i dont give a fuck about a <b>pinoy/gook/chink/zipperhead/fuckboi</b> skater lol
fuck a wooden plank on four wheels 
i wear supreme because i wanna stunt on all yall broke bois
and the best skater is bam margera
so you dont give a fuck about yourself?? keep that monkey shit off this thread, go see a therapist you dumb cunt

Él Duderîno

January 05, 2013 @ 00:20:36 AM
Post: 27
Join Date: May 2012
lord can we get back to talking about what we want from S/S.

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

January 05, 2013 @ 00:31:49 AM
Post: 183
Join Date: Nov 2012
Location: Southern California
Eric Koston x Supreme tee 
January 05, 2013 @ 00:35:14 AM
Post: 1567
Join Date: Jun 2009
Originally posted by Inactive User
i dont give a fuck about a <b>pinoy/gook/chink/zipperhead/fuckboi</b> skater lol
fuck a wooden plank on four wheels 
i wear supreme because i wanna stunt on all yall broke bois
and the best skater is bam margera
so you dont give a fuck about yourself?? keep that monkey shit off this thread, go see a therapist you dumb cunt
you're right im jerry hsu
and jerry hsu says you're a fuckboi and you should never wear supreme lol 
January 05, 2013 @ 00:40:31 AM
Post: 154
Join Date: Apr 2012
Location: Los Angeles
(Invalid img)
God I want this hoodie so bad tongueface

。・゜・\(◉◡◉)/・゜・。

January 05, 2013 @ 01:03:22 AM
Post: 77
Join Date: Aug 2012
http://instagram.com/p/UDLpaagqoZ/ (Invalid img)

I have no idea why the images are not working. Do you guys just click image and post the link. I dont know but here is a picture of the newspaper tee.
January 05, 2013 @ 01:07:22 AM
Post: 5815
Join Date: Mar 2012
Location: 440/216
http://instagram.com/p/UDLpaagqoZ/ (Invalid img)

I have no idea why the images are not working. Do you guys just click image and post the link. I dont know but here is a picture of the newspaper tee.


Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS15GreyNoShowBoiiis

January 05, 2013 @ 01:15:45 AM
Post: 179
Join Date: Jun 2011
Originally posted by Inactive User
Predictions

Teaser: January 21st
Preview: Feb. 18th
Online Shop: Feb 28th
I'm gonna be so pissed if this is right...
LoL
January 05, 2013 @ 01:16:44 AM
Post: 179
Join Date: Jun 2011
(Invalid img)


God I want this hoodie so bad 

I got it in XL hit me for $200 shipped with dc

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

January 05, 2013 @ 01:30:39 AM
Post: 77
Join Date: Aug 2012
http://instagram.com/p/UDLpaagqoZ/ (Invalid img)

I have no idea why the images are not working. Do you guys just click image and post the link. I dont know but here is a picture of the newspaper tee.


Yeah, bonilla, help a guy out. How did you get the image address?
January 05, 2013 @ 01:34:23 AM
Post: 232
Join Date: Mar 2012
Just curious/bored.

How much money did you guys spend on FW12 total? $400 here.
200 here
January 05, 2013 @ 01:37:04 AM
Post: 4654
Join Date: Apr 2012
$4,746      
January 05, 2013 @ 01:39:58 AM
Post: 695
Join Date: Aug 2012
Location: London
450 pounds here
January 05, 2013 @ 01:45:08 AM
Post: 154
Join Date: Apr 2012
Location: Los Angeles
Originally posted by Inactive User
(Invalid img)


God I want this hoodie so bad 

I got it in XL hit me for $200 shipped with dc
I'm a medium smh

。・゜・\(◉◡◉)/・゜・。

January 05, 2013 @ 01:45:14 AM
Post: 3795
Join Date: Aug 2012
Location: California
Just curious/bored.

How much money did you guys spend on FW12 total? $400 here.
$242
January 05, 2013 @ 01:47:28 AM
Post: 3795
Join Date: Aug 2012
Location: California
(Invalid img)
God I want this hoodie so bad 
This hoodie in teal, small box in teal, green Arabic, red uptown,the burgundy box logo , and the highly decorated hoodie are my favorite hoodies of all time
January 05, 2013 @ 01:55:08 AM
Post: 1567
Join Date: Jun 2009
bad brains hoodie and the black thrasher hoodie are def my favorites
January 05, 2013 @ 01:59:01 AM
Post: 50
Join Date: Nov 2012
Location: Phoenix
Spent $156 this season.
January 05, 2013 @ 01:59:34 AM
Post: 1567
Join Date: Jun 2009
lol get yo paper up 
January 05, 2013 @ 02:01:17 AM
Post: 194
Join Date: May 2012
Location: East Bay, CA
Originally posted by Inactive User
Originally posted by Inactive User
got me shook?


No, you don't, Jerry Hsu dickrider 
lol who the fuck is jerry hsu??
meanwhile i got you trolling for me lolol 
WHO'S JERRY HSU?! why the fuck do you even wear supreme then if you dont know who one of the great skaters are????
i dont give a fuck about a pinoy/gook/chink/zipperhead/fuckboi skater lol
fuck a wooden plank on four wheels 
i wear supreme because i wanna stunt on all yall broke bois
and the best skater is bam margera 

so he knows next to nothing about skate boarding and said he made supreme what it was today. thus proving he 
knows NOTHING about supremes's history starting up. haha. what a loser. 
#BanPowerCum2013
good, he called jerry chink, thats racist. is that enough to ban him?

...You can't explain what you're doing. You don't know what you're about to do, or what you just did...

January 05, 2013 @ 02:09:37 AM
Post: 50
Join Date: Nov 2012
Location: Phoenix
I touch more money than carlos slim himself.
Supreme x Mr. Miyagi though.
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x