July 31, 2013 @ 08:25 PM
spamster

Post: 1417

Join Date: Oct 2012

Location: UCLA

I always wondered what would happen if like 100 people just mobbed the Supreme store and stole everything off the shelves
Unless it happened on drop day, there would be 100 people walking around in Guatemala shirts, bling logo five panels, and side stripe work pants with a FUCK bandanna in the back pocket. 
July 31, 2013 @ 08:52 PM
SB

Post: 400

Join Date: Jul 2012

Location: FL

Playboy pocket tee in the signature... LMK wassup.

COP YOU SOME: http://hypebeast.com/forums/apparel/220492#

July 31, 2013 @ 09:03 PM
downbyone

Post: 225

Join Date: Mar 2012

Location: The Dirty.

HB TASKFORCE Sup LA Warehouse Raid Mission

OF.M bangin on ya FM

July 31, 2013 @ 09:30 PM
lewalcindor

Post: 72

Join Date: Mar 2013

Anyone peep the FB forums? Someone is ripping people off using Chief's PCL bucket fit pic. Idk if it's him but the shit is funny as fuck.
July 31, 2013 @ 09:35 PM
kurizuh

Post: 326

Join Date: Feb 2013

Location: California

Anyone peep the FB forums? Someone is ripping people off using Chief's PCL bucket fit pic. Idk if it's him but the shit is funny as fuck.
Got $800 in Paypal. Idk how kids are so dumb, either not legit checking or not paying through goods and services.
I would never gift unless it's for something on the low with a legit seller

WTB Medium Ronin "Predator" long sleeve in grey. Will pay complete rape!!

July 31, 2013 @ 09:37 PM
vis

Post: 1093

Join Date: Apr 2012

Location: cali

yeah, i spotted it thats why i assumed he was legit.
later on i looked through chiefs posts and it wasnt him.
ima get my money back in 10 days
July 31, 2013 @ 09:44 PM
fucktyson

Post: 242

Join Date: Jan 2013

Location: Australia

Just won a bid on Ebay for a red Mechanics jacket for $105

July 31, 2013 @ 09:55 PM
ben8cv

Post: 670

Join Date: Jun 2012

I always wondered what would happen if like 100 people just mobbed the Supreme store and stole everything off the shelves
probably the same thing that would happen if 100 people just mobbed any store and stole everything off the shelves. seriously you say the dumbest fucking stuff
July 31, 2013 @ 09:55 PM
yungsailor

Post: 120

Join Date: Oct 2012

LC?




July 31, 2013 @ 10:01 PM
itsgart

Post: 661

Join Date: Apr 2012

@Hochste

Felt Arc crew last season was pretty piff. still haven't gotten one because those barely float around due to the "Supreme" on the front lol. but the shades they used for the colorways were piff.
theres one on craigslist LA right now

**1/24/2014**: ALL OF MY SUPREME GOING DIRT CHEAP! tinyurl.com/SupremeBLOWOUT

July 31, 2013 @ 10:02 PM
ben8cv

Post: 670

Join Date: Jun 2012

crew is legit^
July 31, 2013 @ 10:12 PM
morph_

Post: 25

Join Date: Dec 2012

I'm finna cwap.
At orientation I said I was "unable to attend classes on Thursdays from 10:30AM-11:30AM" cool
July 31, 2013 @ 10:15 PM
Okay.

Post: 2585

Join Date: May 2011

Location: Philly

why do all of you want box logo crewnecks so badly?

where the azn girls at

July 31, 2013 @ 10:17 PM
gil

Post: 787

Join Date: Feb 2013

everytime i see shit from f/w2012 i get mad nostalgic. cairo, pindot. ye cool

fag

July 31, 2013 @ 10:18 PM
lloopp

Post: 394

Join Date: Dec 2012

why do all of you want box logo crewnecks so badly?


nah im juss playin tho

i be in that trap house like Home Alone

July 31, 2013 @ 10:20 PM
HOCHSTE

Post: 1149

Join Date: Mar 2013

I always wondered what would happen if like 100 people just mobbed the Supreme store and stole everything off the shelves
Something like this...

http://www.youtube.com/watch?v=UTZl_ng_8T8

True Swiftness.

"The bears are attracted to the menstruation."

July 31, 2013 @ 10:23 PM
yeahbutstill

Post: 649

Join Date: May 2013



Supreme x Dr. Martens for FW13 instead of Clarks for once would be nice
that would be real cool, dms are a classic boot

Feedback: http://hypebeast.com/forums/buyerseller-feedback/205503

July 31, 2013 @ 10:24 PM
itsgart

Post: 661

Join Date: Apr 2012

7:16 mark


**1/24/2014**: ALL OF MY SUPREME GOING DIRT CHEAP! tinyurl.com/SupremeBLOWOUT

July 31, 2013 @ 10:25 PM
SilvioDante

Post: 1692

Join Date: Aug 2012

Location: Satriales Pork Store

Just won a bid on Ebay for a red Mechanics jacket for $105

Lol enjoy your ioffer jacket.

size 10 fuck em red. retail hmu.

July 31, 2013 @ 10:27 PM
HOCHSTE

Post: 1149

Join Date: Mar 2013

I'm finna cwap.
At orientation I said I was "unable to attend classes on Thursdays from 10:30AM-11:30AM" 
Yes, but it will not always be this convenient. 

As you progress in college you have less and less control over your schedule.

"The bears are attracted to the menstruation."

July 31, 2013 @ 10:30 PM
tunnelno5

Post: 464

Join Date: May 2010

Location: Los Angeles, CA

Rose jerseys supposed to be hand washed
tbh its because he put it through the dryer
unfortunately, i handwashed with woolite in cold water. pattied it down with a towel then hung it to dry. 

http://tunnelno5.bandcamp.com http://tunnelno5.tumblr.com http://www.youtube.com/user/TUNNELNO5beats/videos http://twitter.com/tunnelno5

July 31, 2013 @ 10:37 PM
HOCHSTE

Post: 1149

Join Date: Mar 2013

Just won a bid on Ebay for a red Mechanics jacket for $105

Lol enjoy your ioffer jacket.
$105? There's a legit seller that posted one for $350+ son

"The bears are attracted to the menstruation."

July 31, 2013 @ 10:49 PM
tunnelno5

Post: 464

Join Date: May 2010

Location: Los Angeles, CA

Did you turn the jersey inside out?
yeah. didn't take it to the dry cleaners cause the chemicals would be harsh on the screen print. authentic jerseys are cool, but the replica screen prints die when ironed and put in a dry cleaning machine. anyone else wash their roses yet? 

http://tunnelno5.bandcamp.com http://tunnelno5.tumblr.com http://www.youtube.com/user/TUNNELNO5beats/videos http://twitter.com/tunnelno5

July 31, 2013 @ 10:52 PM
spenc

Post: 1569

Join Date: Nov 2011

Location: Canada

Does anybody on here own a Camacho Supreme vinyl toy? I believe they were released in 2002. If you own one could you please post a pic, or provide any info on them?

thanks
July 31, 2013 @ 11:02 PM
Pierce

Post: 614

Join Date: Jun 2012

I've hand washed my rose jersey already , why would you wash the screenprint that hard knowing it's screenprint? And not trying to be a dick but there is no way that you handv washed it properly and it came out like that.

IG: _pierce

July 31, 2013 @ 11:05 PM
danny_1335

Post: 4

Join Date: Jul 2013

July 31, 2013 @ 11:13 PM
chief

Post: 6781

Join Date: Feb 2008

Location: WA

let's see some skyline box logos


•••

July 31, 2013 @ 11:18 PM
BigPO

Post: 1669

Join Date: Sep 2012


Did you turn the jersey inside out?
yeah. didn't take it to the dry cleaners cause the chemicals would be harsh on the screen print. authentic jerseys are cool, but the replica screen prints die when ironed and put in a dry cleaning machine. anyone else wash their roses yet? 

been reading your posts. you're right on the dry cleaning for screen prints. and when looking at your pics what exactly happened?

are you referring to screen print flaking?

S/S 14 playboy gang est. 2014. #FW14NeopreneGang

July 31, 2013 @ 11:20 PM
BigPO

Post: 1669

Join Date: Sep 2012

I've hand washed my rose jersey already , why would you wash the screenprint that hard knowing it's screenprint? And not trying to be a dick but there is no way that you handv washed it properly and it came out like that.

just seeing this, that's what I'm guessin' happened g. because the hand wash method if done proper is flawless. I had some jerseys become better afterwards. Colors more vibrant, material softer. lol

S/S 14 playboy gang est. 2014. #FW14NeopreneGang

July 31, 2013 @ 11:32 PM
mrteebonilla

Post: 5790

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

i have a class that starts at 11am on thursdays (my 1st semster starts the 26th) so i should be good...all i have to do it get there 10-15min early set my laptop up and BLAM

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #FW14NeopreneGang


This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top