July 12, 2013 @ 12:43 AM
a$ap_shy

Post: 177

Join Date: Feb 2012

Location: Yass

cool f/w 2013 doe
July 12, 2013 @ 01:23 AM
ChicagoLDRS

Post: 3080

Join Date: Sep 2011

Location: Chi

Sell me one of these in black, white or red:


Fuck Tha Opps...No Love City

July 12, 2013 @ 01:24 AM
jvdude

Post: 508

Join Date: Feb 2013

I would love for people on here to start posting skate edits....already have a good start with a nice rocket ollie



me and da boys doin stupid skateboardin shit
July 12, 2013 @ 01:47 AM
xafriaf

Post: 3676

Join Date: Aug 2012

Location: California

I wish I would've seen you guys land some stuff. I laughed at the guy in the suit who tripped your friend though.
July 12, 2013 @ 01:49 AM
jvdude

Post: 508

Join Date: Feb 2013

I wish I would've seen you guys land some stuff. I laughed at the guy in the suit who tripped your friend though.
was a promo kinda vid, that was me who got tripped haha
July 12, 2013 @ 01:53 AM
xafriaf

Post: 3676

Join Date: Aug 2012

Location: California

Lol did you say anything to the guy?
July 12, 2013 @ 01:59 AM
jvdude

Post: 508

Join Date: Feb 2013

Lol did you say anything to the guy?
he was a security guard i kept going when we were getting kicked out and he kept trying to trip me lol
July 12, 2013 @ 02:23 AM
ornettec

Post: 510

Join Date: May 2013

lol Supreme x RVCA
There is a RVCA store near SUPLA
Yea, there's also a Pink Dolphin store near SUPLA doesn't mean they should colab.

not to mention the OF store next to SUPLA
Too far guy
July 12, 2013 @ 02:25 AM
aymes.glidewell1

Post: 10

Join Date: Jun 2013

Price check on Budweiser bucket hat?
July 12, 2013 @ 02:26 AM
kamikaze

Post: 876

Join Date: Jul 2006

Location: sf

^if you got one im looking to buy

06/05/14 sale collection up for grabs http://hypebeast.com/forums/apparel/182810/

July 12, 2013 @ 02:46 AM
chief

Post: 6806

Join Date: Feb 2008

Location: WA

Price check on Budweiser bucket hat?
doesn't matter, you won't find one

•••

July 12, 2013 @ 02:56 AM
rhythmz

Post: 942

Join Date: Mar 2012

Location: 619

Bomber fit TTS?
im 5'9 155 athletic, medium fits me true to size, if youre anything more than 5'10, get a large.

for sale: http://hypebeast.com/forums/apparel/forum/topic/181467/?#post-3742277

July 12, 2013 @ 03:12 AM
xafriaf

Post: 3676

Join Date: Aug 2012

Location: California

@Stackies the jacket is very short lengthwise IMO
July 12, 2013 @ 03:18 AM
papes

Post: 459

Join Date: Jul 2012

Location: San Jose

hopefully the cruise shirt goes on sale
July 12, 2013 @ 03:27 AM
SUPXL

Post: 258

Join Date: Jun 2013

Location: 818


need bape in xl or xxl

July 12, 2013 @ 03:42 AM
lesbiangirlscout

Post: 240

Join Date: Sep 2012

Location: long beach

Sell me one of these in black, white or red:

why would you want this on your head? stupid ass swag fag hat 

#hansumboyz

July 12, 2013 @ 04:17 AM
glasstables

Post: 317

Join Date: Mar 2013

CDG crusher worth $100 resale? Any good fit pics?
July 12, 2013 @ 04:33 AM
fyuur

Post: 3052

Join Date: Jun 2012

Location: New York

^ No. The only thing that's 100 about the crusher is the percentage of the time that it looks bad.

"Those who do not understand true pain can never understand true peace."

July 12, 2013 @ 04:46 AM
xafriaf

Post: 3676

Join Date: Aug 2012

Location: California

CDG crusher worth $100 resale? Any good fit pics?
Suave had a good one of the navy bucket.

And Fyuur the bucket looks great IMO. Especially Navy cool
July 12, 2013 @ 05:00 AM
fyuur

Post: 3052

Join Date: Jun 2012

Location: New York

Wait I thought that dude was talking about the PCL crusher, my bad.

100 is a good price for a CDG crusher.

"Those who do not understand true pain can never understand true peace."

July 12, 2013 @ 05:11 AM
glasstables

Post: 317

Join Date: Mar 2013

Wait I thought that dude was talking about the PCL crusher, my bad.


100 is a good price for a CDG crusher.
Yea I wouldn't wear the pcl lol, but that CDG one is nice, Not sure what color I want to get 
July 12, 2013 @ 05:29 AM
xafriaf

Post: 3676

Join Date: Aug 2012

Location: California

100 is a steal. I got navy because I wear a lot of navy, grey, red. They both look awesome in person so its really just whatever one you like better.
July 12, 2013 @ 06:27 AM
De Niro

Post: 397

Join Date: Jul 2013

Really lookin forward to F/W 13, I hope there is a Carhartt collab to make a beautiful jacket
July 12, 2013 @ 06:30 AM
ryanbechillin

Post: 124

Join Date: Jun 2012

Anyone think 180 is a good deal for last years floral hoodie in white
July 12, 2013 @ 06:35 AM
Okay.

Post: 2592

Join Date: May 2011

Location: Philly

Really lookin forward to F/W 13, I hope there is a Carhartt collab to make a beautiful jacket
hopefully carhartt wip

where the azn girls at

July 12, 2013 @ 06:59 AM
KiddCoast

Post: 785

Join Date: Feb 2013

Location: SouthBay, San Diego....

i come in here and all yall broke nikkas talkin bout coppin shit on sale lolol i dont think ive ever bought anything on sale
perks of being the gawd i guess
is being 5ft 3 a perk of being a gawd too? 

Twitter: @KiddCoast

July 12, 2013 @ 07:13 AM
dantekargodorian

Post: 44

Join Date: Mar 2013

Since I have been gone for two weeks, can someone tell me if the season is over now? lol 
July 12, 2013 @ 07:52 AM
stanpreme

Post: 627

Join Date: Nov 2012

Does anyone have the Supreme/CDG Pt.1 Authentics that can comment on the fit of those compared to the Campell's Eras or the CDG pt. 2 eras this year?

Basically I have the perfect size in the striped authentics from the first CDG collab and I want to know if I should get the same size in the other Supreme/Vans collabs. 

Bumpin' Waka Flocka Flame in a underwater tank

July 12, 2013 @ 08:45 AM
rhythmz

Post: 942

Join Date: Mar 2012

Location: 619

CDG crusher worth $100 resale? Any good fit pics?
not to get off topic on this thread... but if you need one... i have one that needs a good home s/m

for sale: http://hypebeast.com/forums/apparel/forum/topic/181467/?#post-3742277

July 12, 2013 @ 09:01 AM
majdob

Post: 895

Join Date: Mar 2013

so is this supreme sale online or at the la warehouse or at a school like stussy and obey sales?
Send all the extra clothes here

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top