[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

Jul 04, 2013 @ 15:03
Well that was shit
Jul 04, 2013 @ 15:03
Hopefully this major restock doesn't fuck up th value for the Rose jersey. But really just two hats? Atlesst give me a tee with it

White supreme court jacket size small 360 shipped Black supreme court jacket size medium 320 shipped

Jul 04, 2013 @ 15:10
Bamboo camp & super fight 5 panel for online

https://soundcloud.com/josephcookxxx/

Jul 04, 2013 @ 15:11
I like the bamboo camp.
Jul 04, 2013 @ 15:12
Bamboo camp & super fight 5 panel for online
You're pretty late on the news
Jul 04, 2013 @ 15:13
That red Bamboo is looking nice.

"The bears are attracted to the menstruation."

Jul 04, 2013 @ 15:14
Left to drop?

Pretty sure it's only the Monte Carlo 5 Panel

FW12 was Supreme's last good season.

Jul 04, 2013 @ 15:15
The bamboo is too loud for me. Easily passed

White supreme court jacket size small 360 shipped Black supreme court jacket size medium 320 shipped

Jul 04, 2013 @ 15:16
lol fyuur they still holding on to those vans man sucks

"Tell your father I'm here - and tell him the Lannisters aren't the only ones who pay their debts."

Jul 04, 2013 @ 15:16
Shit


10char

"The bears are attracted to the menstruation."

Jul 04, 2013 @ 15:17
Bamboo camp would be dope with a regular bill..

http://real1st.tumblr.com/

Jul 04, 2013 @ 15:18
Secret Drop maybe? restock possibly?


But then i l went to the webstore:



See y'all in August.

"The bears are attracted to the menstruation."

Jul 04, 2013 @ 15:21
super fight design is ok but the hat looks cheap and truckers are dumb

nothing has to be said about the bamboo

Jul 04, 2013 @ 15:21
Not only did Supreme update on a holiday,
It was a weak drop
AND they are still gonna drag the season out
until next thursday...with this.....




:|

"The bears are attracted to the menstruation."

Jul 04, 2013 @ 15:25
Not only did Supreme update on a holiday,
It was a weak drop
AND they are still gonna drag the season out
until next thursday...with this.....




Collab next week.

FW12 was Supreme's last good season.

Jul 04, 2013 @ 15:44
Supreme aka Bruce Willis in Die Hard


Happy 4th to the HB Posse

#SS14PlayboyGang #FW14NeopreneGang #SS15NYLEATHERBOIIS #FW15GoggleGang #TupacJuiceChainWeInDis

Jul 04, 2013 @ 15:44
Not only did Supreme update on a holiday,
It was a weak drop
AND they are still gonna drag the season out
until next thursday...with this.....




Collab next week.
if Basquiat actually happens next week, ima be all like

Él Duderîno

Jul 04, 2013 @ 15:57
thats hilarious
Jul 04, 2013 @ 16:00
Monte Carlo dropped in London, they prob forgot to up that shit
Jul 04, 2013 @ 16:07
some of this seasons drops are legit  worthless..
blasted my mac
Jul 04, 2013 @ 16:13
some of this seasons drops are legit  worthless..
blasted my mac
looks like shit
Jul 04, 2013 @ 16:21
Does anybody know how the rose jerseys fit?

Looking for: Yeezy boost 750 US 10

Jul 04, 2013 @ 16:23
some of this seasons drops are legit  worthless..
blasted my mac
looks like shit
ya bruh wtf..stickers on the mac is whack imo anyways, but stackin them like that smh..
Jul 04, 2013 @ 16:23
some of this seasons drops are legit  worthless..
blasted my mac
i like the idea, itll look cool once its covered. 
what camera you use for this?

something something @nappppps

Jul 04, 2013 @ 16:27
I don't think the re stock for the roses jersey is going to fuck up the value of them , at least not in the us . Shit was limited to the max in store , only 3 jerseys to each color and they only had maybe 3 or 4 colors .

LA

Jul 04, 2013 @ 16:52
Does the NY store sell Supreme grip? I forgot to ask when I bought the cruiser yesterday.

FW12 was Supreme's last good season.

Jul 04, 2013 @ 16:56
I don't think the re stock for the roses jersey is going to fuck up the value of them , at least not in the us . Shit was limited to the max in store , only 3 jerseys to each color and they only had maybe 3 or 4 colors .
But it seems London got an ass load of them. I don't think it'll mess up the value either. But still 
Jul 04, 2013 @ 17:07
anyone who has been to the london store recently could they tell me if they still have the rose jersey or any cdg buckets left

"baller futuristic groovy gangsta with an attitude"

Jul 04, 2013 @ 17:08
More supply- less demand. Simple economics my friends

White supreme court jacket size small 360 shipped Black supreme court jacket size medium 320 shipped

Jul 04, 2013 @ 17:15
pathetic drop
This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0