[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

Jun 25, 2013 @ 14:13
It'd be dope if they put those CDG crushers back.

take pictures and shit

Jun 25, 2013 @ 14:35
It'd be dope if they put those CDG crushers back.
It'd be dope if they put back everything that dropped this season so the people who missed out on what they wanted have another chance - but it ain't gonna happen. 
Jun 25, 2013 @ 14:38
The cdg crushers isn't that crazy tho. Perfect for summer and perfe t to drop along the vans

White supreme court jacket size small 360 shipped Black supreme court jacket size medium 320 shipped

Jun 25, 2013 @ 14:46
There are like 3 secret drop hats we've seen for this season. I bet there will also be some secret shirt or hoodie drops tomorrow and the season will stretch out to july 4
Jun 25, 2013 @ 15:02
Why would something drop on Wednesday. Has supreme ever done this?
Jun 25, 2013 @ 15:15
Fuck secrets.
i want F/W

"The bears are attracted to the menstruation."

Jun 25, 2013 @ 15:24
is there any source on the hoodies or did someone just see dill wearing a hoodie in the editorial and decide hoodies finna be droppin 
Jun 25, 2013 @ 15:27
seems weird to drop only the vans and 3 hats..........
but idk
.................
Jun 25, 2013 @ 15:33
There are like 3 secret drop hats we've seen for this season.
lol believe it or not, everything is made way before a season starts for quality control, some shit is produced a year in advance of release.

@susdaddy

Jun 25, 2013 @ 15:34
vans dropping tomorrow!
Jun 25, 2013 @ 15:36
tomorrow is wednesday b, but yeah... go to the store tomorrow
Jun 25, 2013 @ 15:40
Hoping for some secret drops with the Vans, we need a photo tee this season. Kind of doubting we'll get a hoodie though

WTB: Supreme Ombre Flannel red/brown '09 Medium/Large

Jun 25, 2013 @ 15:46
Lol there is no hoodie dropping guys

FW12 was Supreme's last good season.

Jun 25, 2013 @ 15:55
@anzyy Stop

"The bears are attracted to the menstruation."

Jun 25, 2013 @ 15:55
While debating whether or not I should buy the vans this Thursday I realized I like the vans that I passed on last year way more so I pulled the trigger, found someone to sell me a new pair for $130 shipped.



Bumpin' Waka Flocka Flame in a underwater tank

Jun 25, 2013 @ 16:14
While debating whether or not I should buy the vans this Thursday I realized I like the vans that I passed on last year way more so I pulled the trigger, found someone to sell me a new pair for $130 shipped.


these are way nicer, good cop
Jun 25, 2013 @ 16:18
googled neverwet.  watched the video with them putting different shit on it and nothing happened.. scrolled down... saw this link and copped.



 im excited to spray all my shit with this.  im thinkin a neverwet hoody  
put that shit on the rustoleum collab and you a real nigga smokeyface
Jun 25, 2013 @ 16:18
secret drop: cdg x supreme pt. 2 hoodies with the vans this thursday 


Jun 25, 2013 @ 16:18
Sup guys, i am interested in buying a supreme cliver crewneck and i don' t know how they fit? Does anyone know??/
Jun 25, 2013 @ 16:25
secret drop: cdg x supreme pt. 2 hoodies with the vans this thursday 



Look at my threads. Im selling HEAT for CHEAP.

Jun 25, 2013 @ 16:33
lulz at everyone's thirst creating a 'secret drop' hype.  

Fuck Tha Opps...No Love City

Jun 25, 2013 @ 16:34
secret drop: cdg x supreme pt. 2 hoodies with the vans this thursday 



where the dots at tho

"baller futuristic groovy gangsta with an attitude"

Jun 25, 2013 @ 16:42
that camo hoodie is from duhleek instagram last july
Jun 25, 2013 @ 16:46
dill's hoodie is a bling hoodie
Jun 25, 2013 @ 17:07
The jersey was dope from the movie.
Jun 25, 2013 @ 17:11
secret drop: cdg x supreme pt. 2 hoodies with the vans this thursday 


thats a coach over a hoodie
Jun 25, 2013 @ 17:14
no shit sherlock!
Jun 25, 2013 @ 17:15
^ Not to mention CDG being based in japan means even further trouble when settling the bill. 

I was just doing a bit of research to Supreme/ Chapter 4 Corp. From some business directories, I found that their NAICS code is 451110, which falls under a category for a variety of sporting good stores. If It were a clothing store, it would have an NAICS code in the 448XXX range. 

Sorry fashionistas, Supreme is a skate shop. 
I love the whole skate/streetwear debate of Supreme.  I dont really care why your here wearing it but never try and deny that its not a skateshop.....What streetwear brand is working on putting out a skate video?  Not to mention LA has a gah damn bowl in it.  
Jun 25, 2013 @ 17:22
One of those Knicks supreme jerseys went for $225 on eBay worn
Jun 25, 2013 @ 17:34
My fault if yah talked about this already but if I go to supny are they gonna let me cop a pair of eras and half cabs? That'd b some bullshit if they're like nah only 1 pair. You can get up to 4 right??

White supreme court jacket size small 360 shipped Black supreme court jacket size medium 320 shipped

This topic is locked, replies are no longer accepted.