June 9, 2013 @ 09:31 PM
majdob

Post: 922

Join Date: Mar 2013

No swiftness Edit: Cart jacked
June 9, 2013 @ 09:38 PM
zedsdead

Post: 217

Join Date: Apr 2013

large black futura hoodie.
9/10. no flaws.
150 shipped.

pm me
Get the fuck outta here
June 9, 2013 @ 10:19 PM
psass

Post: 146

Join Date: Mar 2012

http://www.ebay.com/itm/BNWT-Auth-Supreme-x-Kermit-the-Frog-Limited-Edition-Box-Tee-T-Shirt-L-/221237064353?pt=US_Mens_Tshirts&hash=item3382c1b2a1

legit check please. looks authentic besides the tag sticker, but that could just be a sticker over the in-store tag. also... $78? i would think the price would be farrr more if it was really authentic.
LIVE LINKIN ASS NIGGA
i know i know! had to ask... been after a kermit tee for a while now. 

Supreme for sale - http://hypebeast.com/forums/apparel/215150

June 9, 2013 @ 10:54 PM
brononymous

Post: 132

Join Date: Aug 2012


f/w 13 leak 
June 9, 2013 @ 10:55 PM
FunkNasty

Post: 118

Join Date: Dec 2012

I know I'm late to the game on this hoodie speculation, but if you look at the hood you can definitely tell it's a thinner/lightweight fabric. I have a white box logo from last year's FW and the hood material is super thick, it nearly goes up to your ears height wise. 
June 9, 2013 @ 10:56 PM
vastaire

Post: 164

Join Date: May 2013


need this
of dickrider
June 9, 2013 @ 11:02 PM
CharlieKelly

Post: 153

Join Date: May 2007

Anyone got an opinion on this? Looking for a Legit Check. The single tag is throwing me off, but dont know if this was standard on older pieces.









Thanks
June 9, 2013 @ 11:11 PM
supmax

Post: 782

Join Date: May 2013

Location: LDN


f/w 13 leak 

"baller futuristic groovy gangsta with an attitude"

June 9, 2013 @ 11:24 PM
chit

Post: 257

Join Date: Feb 2013

June 9, 2013 @ 11:26 PM
Centropy

Post: 672

Join Date: Oct 2012

Location: London

I know I'm late to the game on this hoodie speculation, but if you look at the hood you can definitely tell it's a thinner/lightweight fabric. I have a white box logo from last year's FW and the hood material is super thick, it nearly goes up to your ears height wise. 
I agree the hood does seem to be the giveaway in that pic, but even if it is a summer weight pullover we may not see them in stores, just have to wait and see. Would cop if they dropped a purp or burgundy otherwise pass until FW ones for the price.
June 9, 2013 @ 11:37 PM
PowerCum

Post: 1717

Join Date: Jun 2009

yall some peasant ass nikkas
i aint gonna embarrass yall but peep this fire
June 9, 2013 @ 11:46 PM
Thoth

Post: 1596

Join Date: May 2013

I doubt more tees will drop this season. Praying for a good celeb tee for FW13
Why do people want to wear a photo of a dude on their tee?
Like they don't put females on tees?
June 9, 2013 @ 11:48 PM
canjam

Post: 73

Join Date: Jul 2012

whos tryna cop
June 9, 2013 @ 11:50 PM
whitemilk

Post: 109

Join Date: Apr 2013

Location: Fort Worth

whos tryna cop
secret drop

WTB Vans X Carhartt half cab, supreme X Campballs half cab 11.5

June 9, 2013 @ 11:52 PM
PowerCum

Post: 1717

Join Date: Jun 2009

and dis to make sure yall kno i dont play around peep that 2011, gotdamn thats earlier than 90% of yall join dates smh 
yall prolly dont even know what this fuego is called 
dont ask me how cool
June 9, 2013 @ 11:57 PM
canjam

Post: 73

Join Date: Jul 2012

and dis to make sure yall kno i dont play around peep that 2011, gotdamn thats earlier than 90% of yall join dates smh 
yall prolly dont even know what this fuego is called 
dont ask me how
f/w 2011 shutthefuckup camp cap
June 10, 2013 @ 12:00 AM
PowerCum

Post: 1717

Join Date: Jun 2009

you mad w/' that join date huh lol 
dont ask me how cool
June 10, 2013 @ 12:02 AM
jjapplesauce

Post: 1173

Join Date: Sep 2012

whos tryna cop
i had a lame joke.... I was gonna say shits fire 
June 10, 2013 @ 12:09 AM
kevlar

Post: 607

Join Date: Jul 2012

How much would you guys say a DS Blue/White Flags Hoodie goes for? I found one, not sure if I should buy it or not though.
June 10, 2013 @ 12:14 AM
squadus

Post: 132

Join Date: Feb 2013

How much would you guys say a DS Blue/White Flags Hoodie goes for? I found one, not sure if I should buy it or not though.
looks elite to me 
June 10, 2013 @ 12:29 AM
kayyyak

Post: 122

Join Date: Mar 2012

Location: The High Life

How much would you guys say a DS Blue/White Flags Hoodie goes for? I found one, not sure if I should buy it or not though.
wearing this hoodie right now hahah. its a great spring hoodie, nice and light with pit vent holes and shit. price wise.. i copped mine for 70 bucks, which i thought was a great deal.

سبحان

June 10, 2013 @ 12:30 AM
canjam

Post: 73

Join Date: Jul 2012

you mad w/' that join date huh lol 
dont ask me how
you mad bout them dislikes
and 2009 blows
June 10, 2013 @ 12:36 AM
PowerCum

Post: 1717

Join Date: Jun 2009

kanye told me when you the gawd, you make enemies
50 told me if they hate then let em and watch the box logos pile up
lol @ july 2012 fall back b 
June 10, 2013 @ 12:45 AM
92

Post: 1303

Join Date: Dec 2012

you mad w/' that join date huh lol 
dont ask me how
June 10, 2013 @ 12:54 AM
xafriaf

Post: 3787

Join Date: Aug 2012

Location: California

you mad w/' that join date huh lol 
dont ask me how
Is that powercum lol?
June 10, 2013 @ 12:57 AM
xafriaf

Post: 3787

Join Date: Aug 2012

Location: California

yes ^           
Lmao frail Asian kid that talks shit all the time, and he looks like that lol. 
June 10, 2013 @ 01:14 AM
xafriaf

Post: 3787

Join Date: Aug 2012

Location: California

If anyone's watching the finals look at the kid with the floral camp behind the announcers.
June 10, 2013 @ 01:15 AM
itsgart

Post: 661

Join Date: Apr 2012

broke up with my girl and she cried on my preme smh

**1/24/2014**: ALL OF MY SUPREME GOING DIRT CHEAP! tinyurl.com/SupremeBLOWOUT

June 10, 2013 @ 01:16 AM
itsgart

Post: 661

Join Date: Apr 2012

tyler




**1/24/2014**: ALL OF MY SUPREME GOING DIRT CHEAP! tinyurl.com/SupremeBLOWOUT

June 10, 2013 @ 01:43 AM
sideshowbob

Post: 170

Join Date: Mar 2013

Location: New York City

So Email Tomorrow Or What ? .. 

World Famous


This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top