[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

May 16, 2013 @ 10:54:26
Did box logos drop

"All lives end. All hearts are broken. Caring is not an advantage."

May 16, 2013 @ 10:58:50
All seems legit

FS : red 3M TNF sz L, worn twice, pm me

May 16, 2013 @ 11:00:09
legit             
May 16, 2013 @ 11:11:44
If anyone gets the acid crusher can we get a quick pick from any London heads out there ? THanks g's

LA

May 16, 2013 @ 11:19:19
(Invalid img)thats thrasher u poop
who the fuck uses the term "you poop"? 
real niggaz who dont wanna cuss 
this one hoe i go to school with always says that shit
May 16, 2013 @ 11:20:34
Morning Fam'.

Here's where we're at:

Factory Sunglasses 110 GBP
Wallace Sunglasses 129 GBP
Baja Top 109 GBP
JFK Shirt 89 GBP
FUCK Shorts 89 GBP
Bling Cap 36 GBP
Camo Mesh Cap 40 GBP
Acid Crusher Blue or Black 36 GBP (x2 sizes S/M or M/L)
Chequered Henley 59 GBP

....think that wraps it up this week.

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

May 16, 2013 @ 11:31:02
$166 for the baja shirt...? What the hell
May 16, 2013 @ 11:38:33
$166 for the baja shirt...? What the hell
yeah..prices are questionable this season

SUPREME MECHANICS JACKET FOR SALE. RED, M. we flex like 90 px || instagram: pattshreds ||

May 16, 2013 @ 11:42:14
Are some Classic Denim 5 panel left at the London shop ?

FS : red 3M TNF sz L, worn twice, pm me

May 16, 2013 @ 11:44:14
Hanes white tee price in London too ?

FS : red 3M TNF sz L, worn twice, pm me

May 16, 2013 @ 11:53:48
Are some Classic Denim 5 panel left at the London shop ?
Yes, there's quite a few.
May 16, 2013 @ 11:58:23
PRICE BETWEEN THE SUPREME STORES IN DIFFFERENT COUNTRIES ARE NOT DIRECT CURRENCY CONVERSIONS.

@playbyplaycole manager student normal person

May 16, 2013 @ 11:59:49
(Invalid img)what makes him a fag? 
Because he more sucessful than them 

must have worked extremely hard to be born with golden will smith spoons up his butthole ...lol
I don't like him, but won't hate out of respect for Will Smith's awesomeness 
May 16, 2013 @ 12:00:07
Just as a bit of info for those of you buying the Acid Bucket, they come up a little larger than the CDG's of earlier in the year. Just maybe 1/4" ....but it is noticeably a 'looser fit'.

Nice crusher though, and only made in very small quantities from what I understand.

S/M SOLD OUT in London store already.
May 16, 2013 @ 12:02:49
thanks hampton

crusher pics on my instagram @supremesheriff
May 16, 2013 @ 12:04:08
Are some Classic Denim 5 panel left at the London shop ?
Yes, there's quite a few.
OK thanks, what colorway ?

FS : red 3M TNF sz L, worn twice, pm me

May 16, 2013 @ 12:12:55
Damn no XL in the crushers.....no love for the big headed humans of the world I see....PCL better have it.....All Im Sayin....
May 16, 2013 @ 12:13:57
All black acid crushers sold out as of 5 minutes ago in London.
May 16, 2013 @ 12:14:41
Are some Classic Denim 5 panel left at the London shop ?
Yes, there's quite a few.
OK thanks, what colorway ?
Give the store a call my man, they'll be able to help you on the exact colourways available.
I'm not being pedantic, I just don't want to give you false info....but they definately had some on shelf, I saw them this morning.
May 16, 2013 @ 12:23:56
Yes, there's quite a few.
OK thanks, what colorway ?
Give the store a call my man, they'll be able to help you on the exact colourways available.
I'm not being pedantic, I just don't want to give you false info....but they definately had some on shelf, I saw them this morning.
I'm pretty sure all colours were there man, but like said, just call the store to check.
May 16, 2013 @ 12:27:52
Pictures of the acid crusher?
May 16, 2013 @ 12:34:18
OK thanks, what colorway ?
Give the store a call my man, they'll be able to help you on the exact colourways available.
I'm not being pedantic, I just don't want to give you false info....but they definately had some on shelf, I saw them this morning.
I'm pretty sure all colours were there man, but like said, just call the store to check.
No prob thanks dudes I understand, but can't call the store cause I don't speak English well, so I asked to you ^^ One of my friend is in London tmrw so I'll ask to him

FS : red 3M TNF sz L, worn twice, pm me

May 16, 2013 @ 12:35:28
Those interested in the JFK, the navy colourway looks the best, the two pockets and the buttons look sick.
May 16, 2013 @ 12:44:51
Is anyone getting the glasses in London?
May 16, 2013 @ 12:44:54
any pics of the acid crusher anyone

"Tell your father I'm here - and tell him the Lannisters aren't the only ones who pay their debts."

May 16, 2013 @ 12:53:38
COLor ways of the acid crusher ? THanks

LA

May 16, 2013 @ 13:01:37
(Invalid img)who the fuck uses the term "you poop"? 
real niggaz who dont wanna cuss 
this one hoe i go to school with always says that shit
CRAIG SAGER! YEAH BITCH!!!

412

May 16, 2013 @ 13:02:06
COLor ways of the acid crusher ? THanks
Blue and black.
May 16, 2013 @ 13:15:55
fiendin for pics of that acid crusher tho
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x