[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

Jun 04, 2013 @ 02:41
will small size be available? 
Jun 04, 2013 @ 02:58
Jun 04, 2013 @ 03:00
Thumbs up if you have heard of wackies before today.

Thumbs down if you have not.

FW12 was Supreme's last good season.

Jun 04, 2013 @ 03:04
Jun 04, 2013 @ 03:08
I'd never heard of Wackies before this colab. A few of the shirts are cool, but just like some earlier people said I'm not gunna buy a tshirt only to be that dude who knows nothing about the history of it. That being said, I will go find out the history of that label and shit in more depth
well said might get the snap tho

edit: navy crosses shorts olive CDG's and im done 
Jun 04, 2013 @ 03:13
I got this polo today and it REMINDED me of the navy floral pattern from last s/s, and it was 1/3 of the price lol
It's a tommy hilfiger for whoever wants to know, got it at macys.
Jun 04, 2013 @ 03:18
I got this polo today and it REMINDED me of the navy floral pattern from last s/s, and it was 1/3 of the price lol
It's a tommy hilfiger for whoever wants to know, got it at macys.
this is a supreme thread.... but those flowers are poppin

Tad Ghostal

Jun 04, 2013 @ 03:21
I got this polo today and it REMINDED me of the navy floral pattern from last s/s, and it was 1/3 of the price lol
It's a tommy hilfiger for whoever wants to know, got it at macys.
Looks like the Huf s/s and bucket
Jun 04, 2013 @ 03:24
is size S available or no?
Jun 04, 2013 @ 03:30
tank is dope, maybe horace andy too, rest is easy pass. tank better be $70 or less, but it won't.

and i'm still gonna cop...

Clean and serene since 7/22/2012

Jun 04, 2013 @ 03:44
Rest of Season pickups:
-PCL Bucket (black)
-CDG Eras (navy)
Jun 04, 2013 @ 03:48
still debating on whether or not to cop 
Jun 04, 2013 @ 03:49
still debating on whether or not to cop 
Liberty collab is on point. I say copp

itswhatchumakeit.tumblr.com/

Jun 04, 2013 @ 03:57
white liberty very wavy. been waiting for this shirt

17000 ferrari

Jun 04, 2013 @ 03:58
i dont understand the hype on the liberty, i have a button up with a similar small floral print
Jun 04, 2013 @ 04:24
Ok so I've listened to Dancehall Style and Lovers Rock, and this shit is off the chain. I def gotta buy like at least one of these tees cos this is in tribute to some damn fine music.
shit yes. next best thing to a trojan collab. i fucks with horace andy. from skyliners to massive attack.
Jun 04, 2013 @ 04:44
this guy definitely drowns in the pussy
Jun 04, 2013 @ 05:03
still debating on whether or not to cop 
Shits fire,purple might be abit hard to match though 
Jun 04, 2013 @ 05:04
I got this polo today and it REMINDED me of the navy floral pattern from last s/s, and it was 1/3 of the price lol
It's a tommy hilfiger for whoever wants to know, got it at macys.
Not at all, shit is hideous.

http://real1st.tumblr.com/

Jun 04, 2013 @ 05:12
Tees should of been a Basquiat collab.

http://real1st.tumblr.com/

Jun 04, 2013 @ 05:14
You guys have any problems with the coding change? Does it just block autofill cc info or is there a way around it?
Jun 04, 2013 @ 05:19
crosses pocket t in black, black problem child, camo towel
Source On Where You Got The Info That The Cross Pocket Tee & Towels Dropping Thursday Too Or It Didnt Happen...

World Famous

Jun 04, 2013 @ 05:36
Considering SS13 only has another month and a half month left, what are three main things you want FW13 to include?

Mine are:
- A nice parka like the ventile or ripstop from 2010 (if anyone remembers retail price, Please lmk)
- Good tees 
- A good jersey
- football jerseys
- hockey jersey
- good tees
- nice camps 
Jun 04, 2013 @ 05:50
i woke up in some boxlogos

fat boy need a 10 piece

Jun 04, 2013 @ 05:59
Considering SS13 only has another month and a half month left, what are three main things you want FW13 to include?

Mine are:
- A nice parka like the ventile or ripstop from 2010 (if anyone remembers retail price, Please lmk)
- Good tees 
- A good jersey
- football jerseys
- hockey jersey
- good tees
- nice camps 
football jersey 
fur lined jacket 
all over print hoody 
Jun 04, 2013 @ 06:02
crosses pocket t in black, black problem child, camo towel
Source On Where You Got The Info That The Cross Pocket Tee & Towels Dropping Thursday Too Or It Didnt Happen...
Well im fucked i want the cross tee and towel and the collab im not going to get everything... shit!!!!

booty

Jun 04, 2013 @ 06:03
does anybody know how much the tees was going to be??? like the Stax shirt was 38$ is it going to be around that price range if not how much is it going to be???

booty

Jun 04, 2013 @ 06:08
does anybody know how much the tees was going to be??? like the Stax shirt was 38$ is it going to be around that price range if not how much is it going to be???
no doubt you'll be fine in thinking the tees are around 40-50 
Jun 04, 2013 @ 06:16
Will supreme's bucket hats in M/L fit a size 7 3/4 in fitteds?
Jun 04, 2013 @ 06:18
does anybody know how much the tees was going to be??? like the Stax shirt was 38$ is it going to be around that price range if not how much is it going to be???
no doubt you'll be fine in thinking the tees are around 40-50 
No You Was Right When You Said 38 ... And The Reg Tees 32 Most Likely 

World Famous

This topic is locked, replies are no longer accepted.