May 30, 2013 @ 02:59 AM
yunglink

Post: 286

Join Date: Aug 2012

I don't think raft will sell out
years form now ull look back and think how could i be so wrong 
May 30, 2013 @ 03:04 AM
SpaceGhostPurrp

Post: 215

Join Date: Apr 2013

i think it would be so much better if there wasnt a forum, and the windows were tinted..  like everything would be a suprise with supreme and we would all be like on our toes for the drop
May 30, 2013 @ 03:05 AM
RelaxAndRawr

Post: 121

Join Date: May 2011


Picture from reddit, which is from SS, lol.
May 30, 2013 @ 03:05 AM
frenchsauvage

Post: 861

Join Date: Jan 2013

Location: 415

reasons for lines would multiply...

actavis/hitech/gsc/gdp | looking for ds thunderbird&blackhawk. $$$ on deck

May 30, 2013 @ 03:06 AM
mrfreeman

Post: 221

Join Date: Mar 2013

opinions on this tee? (not my pic) might be trading for it 
Picture jackin' 
lol, clearest pic i was able to find...

how much did you end up selling that shirt for? 
May 30, 2013 @ 03:06 AM
mcgotkicks

Post: 800

Join Date: Apr 2012

Location: Bangladesh

no buckets tomorrow
May 30, 2013 @ 03:08 AM
mrfreeman

Post: 221

Join Date: Mar 2013

how much money do you wannabes waste on supreme..im just curious
how much time do you waste by acting like a fucking dickwipe on this thread 
May 30, 2013 @ 03:09 AM
a$ap_shy

Post: 177

Join Date: Feb 2012

Location: Yass

Dont say what is dropping if you dont have any actual information. 
May 30, 2013 @ 03:12 AM
Gorblata

Post: 530

Join Date: Oct 2012

Location: Based World

Im gonna cut off small pieces of the raft and use each scrap as a condom.

WTB Entire DJ Clark Kent Wall of Allegiance | Redwall For Mod

May 30, 2013 @ 03:15 AM
bsm1017

Post: 993

Join Date: Oct 2012

Location: Iowa

Im gonna cut off small pieces of the raft and use each scrap as a condom.
......

Él Duderîno

May 30, 2013 @ 03:16 AM
bsm1017

Post: 993

Join Date: Oct 2012

Location: Iowa

LUPS, what you got for proof that the bucket is droppin?? not tryin to be douchey, just wondering if you actually have backup so we can all be ready for it

Él Duderîno

May 30, 2013 @ 03:16 AM
xafriaf

Post: 3725

Join Date: Aug 2012

Location: California


Picture from reddit, which is from SS, lol.
of course they cut off the hat rack...
May 30, 2013 @ 03:26 AM
cabrera

Post: 31

Join Date: May 2013

Location: 818

So buckets or

scumlosangeles.bigcartel.com

May 30, 2013 @ 03:37 AM
yeahbutstill

Post: 755

Join Date: May 2013



fuck camp @ 31:43

Feedback: http://hypebeast.com/forums/buyerseller-feedback/205503

May 30, 2013 @ 03:38 AM
mcgotkicks

Post: 800

Join Date: Apr 2012

Location: Bangladesh


from the homie
May 30, 2013 @ 03:39 AM
midmost

Post: 264

Join Date: Aug 2012

Location: mn


No PCL, via hotboyz ig
May 30, 2013 @ 03:40 AM
rupertrouge

Post: 310

Join Date: Apr 2013

nybackpack is the hero hb needs,but not the one hb deserves,believe this drop info is a fuckery 
May 30, 2013 @ 03:41 AM
xafriaf

Post: 3725

Join Date: Aug 2012

Location: California

NO PCL 100% CONFIRMED NO PCL

Raft
Guns shirt
Lemans
Restock on tie dye camps (in store)

from hotboyz626
May 30, 2013 @ 03:48 AM
joseph_squared

Post: 348

Join Date: Mar 2013

Location: Philly!

Adios mutha?
May 30, 2013 @ 03:51 AM
turkeylunchable

Post: 186

Join Date: Mar 2013



fuck camp @ 31:43

amazing

May 30, 2013 @ 03:51 AM
huynh

Post: 753

Join Date: Aug 2009

Location: Vancouver

#raftgang comes alive tomorrow
May 30, 2013 @ 03:55 AM
Pierce

Post: 614

Join Date: Jun 2012

Every week theres a part of me holding on for the bucket even when you guys say its 100% I still wake up in hopes that someobody was wrong. I get dissapointed every week.

IG: _pierce

May 30, 2013 @ 03:59 AM
glasstables

Post: 317

Join Date: Mar 2013

Every week theres a part of me holding on for the bucket even when you guys say its 100% I still wake up in hopes that someobody was wrong. I get dissapointed every week.

Yea at this point I give up on my hopes and not even gonna cop anymore, Gonna cop Le Mans if I respect the price of it and I'm done for this season.
May 30, 2013 @ 03:59 AM
huynh

Post: 753

Join Date: Aug 2009

Location: Vancouver

Im gonna cut off small pieces of the raft and use each scrap as a condom.
supreme babies
May 30, 2013 @ 04:01 AM
downbyone

Post: 226

Join Date: Mar 2012

Location: The Dirty.

so no box logos tomorrow huh, damn maybe next week

OF.M bangin on ya FM

May 30, 2013 @ 04:02 AM
Radvillain

Post: 68

Join Date: Jan 2013

Oh yeah my bad, I forgot that u cant state that your a fan of anything without being called a Dickrider...
May 30, 2013 @ 04:04 AM
chief

Post: 6853

Join Date: Feb 2008

Location: WA

the pcl bucket is this years usa snapback

fuck i waited for that shit till like the last or second to last week i think

•••

May 30, 2013 @ 04:06 AM
xafriaf

Post: 3725

Join Date: Aug 2012

Location: California

the pcl bucket is this years usa snapback

fuck i waited for that shit till like the last or second to last week i think
July 5th to be exact. And it's this years floral camp tbh.
May 30, 2013 @ 04:07 AM
vis

Post: 1098

Join Date: Apr 2012

Location: cali

i can see pcl resale lookin like 100+
May 30, 2013 @ 04:09 AM
SpaceGhostPurrp

Post: 215

Join Date: Apr 2013

i think i would of liked PCL better if it had a button up that would be really nice, maybe not even all over print maybe like have just the pocket that print. 

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top