May 26, 2013 @ 12:34 AM
supmax

Post: 782

Join Date: May 2013

Location: LDN

guarantee the pcl bucket will drop with the vans just like tee dropped with the sbs gotta keep the ugly to piff ratio on point every Thursday 

whatever supreme are planning on droping with the vans that bucket aint dropping anytime soon

"baller futuristic groovy gangsta with an attitude"

May 26, 2013 @ 12:40 AM
supmax

Post: 782

Join Date: May 2013

Location: LDN

anyone feelin the bamboo camp???

"baller futuristic groovy gangsta with an attitude"

May 26, 2013 @ 12:44 AM
Thoth

Post: 1333

Join Date: May 2013

a few days back i posted a video of me and my team getting interviewed by ryan hall.as some of ya may kno me and my team do music and we go by the name of SORS.we are just a bumch of youngings thats into urban wear,video games,smoking and anything you are probably into lol.here is the music video that we shot the same day we got interviewed.i kno some may like it and some may not but i just wanted to share this with ya.thank you
Track is chillin, but it's just strange you all wear Supreme, just looks weird in a group. Would hate it if all my peeps wore Supreme branded shit around me.

I say it so y'all don't have to.
May 26, 2013 @ 12:58 AM
gil

Post: 787

Join Date: Feb 2013

the collabs were shitty this year. 
TNF was a joke
Clarks ugly
Nikes were sorta lame
PCL vans were okay
CDG was a resellers dream
the new vans look terrible...

fag

May 26, 2013 @ 01:18 AM
bostonstrangler

Post: 509

Join Date: Nov 2012

Location: LOS ANGELES

the collabs were shitty this year. 
TNF was a joke
Clarks ugly
Nikes were sorta lame
PCL vans were okay
CDG was a resellers dream
the new vans look terrible...
Only a person that didn't try to resell the CDG this season would say they were a "reseller's* dream"

FS SUPREME BLACK CROSSES BOMBER AND WHITE CHAMPIONSHIP JERSEY SZ. MED. PM FOR INFO.

May 26, 2013 @ 01:54 AM
turkeylunchable

Post: 174

Join Date: Mar 2013

I'm 5'9 142 bball jersey large or medium? i usually go medium on stuff but the jersey got me in doubt
I am basically the same size and I got a medium.  Basketball jerseys are always long on me or I would've got a large
May 26, 2013 @ 02:24 AM
Nyc93

Post: 2751

Join Date: May 2013

Location: Ny

Shit isn't weatherproof it's weather resistant meaning it shows marks in the rain, which is what were discussing. The epitome of hype? Did you really say that on a forum like this? EVERYONE who bought that jacket bought it becuse it's dope- you should wear it to get fresh not to shield yourself from Mother Nature

For Sale navy big logo beanie 45 shipped grey/black big logo 50 shipped crown denim crusher light blue s/m 70 navy taxi driver tee M 75

May 26, 2013 @ 02:25 AM
susdaddy

Post: 850

Join Date: May 2012

Location: in da booty

there's a 40% chance rain tomorrow do i wear my 3m or not?
May 26, 2013 @ 03:01 AM
joseph_squared

Post: 347

Join Date: Mar 2013

Location: Philly!

there's a 40% chance rain tomorrow do i wear my 3m or not?
% chance of you getting fresh tho?
May 26, 2013 @ 03:04 AM
tezzz

Post: 1278

Join Date: Feb 2013

 undftd dunks pick up made up for last week's weak drop 

fat boy need a 10 piece

May 26, 2013 @ 03:29 AM
REVS

moderator

Post: 3862

Join Date: Dec 2011

Location: Philadelphia, PA

a few days back i posted a video of me and my team getting interviewed by ryan hall.as some of ya may kno me and my team do music and we go by the name of SORS.we are just a bumch of youngings thats into urban wear,video games,smoking and anything you are probably into lol.here is the music video that we shot the same day we got interviewed.i kno some may like it and some may not but i just wanted to share this with ya.thank you
There isn't enough Supreme from the past 3 seasons in the video..

I prefer carcinogens to endorphins.

May 26, 2013 @ 03:33 AM
bsm1017

Post: 993

Join Date: Oct 2012

Location: Iowa

I like the lampins but not enough to cop for the premium pricing.

Got them undftd dunks today
Those dunks were ass compared to the ones they did a couple months back, but i did cop some Black Toe 1s and Venice Beach Kobes today



Got one of my personal grails today.  Got the black colorway in a large off ebay for $125.  Smiles for days.

i love that green one..whats the name of this sweatshirt?? been tryin to find an XL for a while

Él Duderîno

May 26, 2013 @ 03:51 AM
scottypiff

Post: 45

Join Date: Feb 2013

anyone sold to antonio bonilla, im going up to ohio next weekend and id like to find and shut this fuck boy up, he thinks he's tough when he weighs bout 120 and he's 5'7, i can bench two of him and i weigh 190 and im 6 ft.

PM me for real, if you give me real info ill send you some money via paypal.
hahaha let's all just remember this post.
May 26, 2013 @ 04:00 AM
SATA HDD

Post: 27

Join Date: Oct 2012

i'm feelin the lampins tbh red and blue
May 26, 2013 @ 04:02 AM
kinguah

Post: 236

Join Date: Feb 2013

Supreme x 10 Deep
Congrats, you managed to post something that did not include the word "dickrider" 

WTB: Supreme Ombre Flannel red/brown '09 Medium/Large

May 26, 2013 @ 04:04 AM
squadus

Post: 132

Join Date: Feb 2013

Weird how the navy factory's have been sitting for days while the rest have been long gone.
May 26, 2013 @ 04:22 AM
lieffdewbury

Post: 139

Join Date: Apr 2012

Location: Canada

a few days back i posted a video of me and my team getting interviewed by ryan hall.as some of ya may kno me and my team do music and we go by the name of SORS.we are just a bumch of youngings thats into urban wear,video games,smoking and anything you are probably into lol.here is the music video that we shot the same day we got interviewed.i kno some may like it and some may not but i just wanted to share this with ya.thank you
This goes hard man.  I'll be spreadin' this, playin it in the club n shit
May 26, 2013 @ 04:50 AM
fresh1

Post: 11

Join Date: Aug 2009

these lampins ain't for you pyrex wearing fuckbois.. or maybe they are.. cause i dont know or care about no pyrex.
May 26, 2013 @ 05:28 AM
hypeboobs

Post: 2

Join Date: May 2013

aweh yeah I made a Supreme Pizza shirt. Get on this hype level my homies razz
May 26, 2013 @ 05:30 AM
veryrareandbased

Post: 2720

Join Date: Aug 2012

Location: Where Drake be at

these lampins ain't for you pyrex wearing fuckbois.. or maybe they are.. cause i dont know or care about no pyrex.

#HANSUMBOYZ / "I mean I just wanted the pussy tbh."- Thad #FREETHAD

May 26, 2013 @ 05:31 AM
veryrareandbased

Post: 2720

Join Date: Aug 2012

Location: Where Drake be at

aweh yeah I made a Supreme Pizza shirt. Get on this hype level my homies 


..

Lemme see the booty meat tho

#HANSUMBOYZ / "I mean I just wanted the pussy tbh."- Thad #FREETHAD

May 26, 2013 @ 05:52 AM
jacobsever

Post: 1755

Join Date: Apr 2012

Location: Peoria, IL

anyone know what the sizing for the water shorts will be?
sizing is up on the JP site. inseam is mad young. 
Inseam is somewhat short, but the rise is huge. These are gonna be some drop crotch, short shorts things. Weird fit.

May 26, 2013 @ 06:12 AM
jacobsever

Post: 1755

Join Date: Apr 2012

Location: Peoria, IL

^^^^^






change of rules: DONT, UNDER NO CIRCUMSTANCES, POST LIVE EBAY LINKS
I dont care if its a legit check or not, sellers will still try to promote their listings acting like its a legit check
if you need an LC post pictures, no live links

yes you'll get banned for posting live links

ended auctions are fine.

edit: why is this guy trying to clog up the thread with naruto pics?? lol

May 26, 2013 @ 06:30 AM
WEFORMLIKEVOLTRON

Post: 159

Join Date: Dec 2011

Location: USA

Late night eBay pick up, F/W 11...

Yeah dude, it's a nice jacket. Picked up one a little while ago, found someone selling a size small. How much did you get it for?
Damn I've been lookin for this one for a minute
i picked up the black version of this coach jacket awhile ago. so comfy and warm. it actually served me well this past winter. great piece

http://www.weformlikevoltron.tumblr.com

May 26, 2013 @ 06:55 AM
reeser

Post: 1146

Join Date: Nov 2011

Location: temecula



Got one of my personal grails today.  Got the black colorway in a large off ebay for $125.  Smiles for days.
Wowwwww. I've been looking for one in large forever sad Never saw them on ebay so i stopped looking.
May 26, 2013 @ 07:12 AM
SpaceGhostPurrp

Post: 214

Join Date: Apr 2013

aweh yeah I made a Supreme Pizza shirt. Get on this hype level my homies 
first bitch on this forum, and its ruined with that shirt
May 26, 2013 @ 07:40 AM
FunkNasty

Post: 118

Join Date: Dec 2012

I'm sure the 3M is a nice jacket and everything, but I still can't believe people spent $500 on a glorified windbreaker...that could've been 500 cheeseburgers, or 20 cases of beer, or the better part of a month's rent, or a couple ounces of bud...I don't know, my $90 TNF does its job fine, I don't need a box logo on the sleeve. But to each his own
May 26, 2013 @ 08:07 AM
M.

Post: 932

Join Date: Aug 2012

Location: California

aweh yeah I made a Supreme Pizza shirt. Get on this hype level my homies 
...

muhstakes.tumblr.com

May 26, 2013 @ 08:37 AM
Bandwagon

Post: 796

Join Date: Jul 2009

Location: the yay

I'm sure the 3M is a nice jacket and everything, but I still can't believe people spent $500 on a glorified windbreaker...that could've been 500 cheeseburgers, or 20 cases of beer, or the better part of a month's rent, or a couple ounces of bud...I don't know, my $90 TNF does its job fine, I don't need a box logo on the sleeve. But to each his own
its a heavy jacket, very warm
May 26, 2013 @ 09:01 AM
goldenguns

Post: 278

Join Date: Aug 2012

a few days back i posted a video of me and my team getting interviewed by ryan hall.as some of ya may kno me and my team do music and we go by the name of SORS.we are just a bumch of youngings thats into urban wear,video games,smoking and anything you are probably into lol.here is the music video that we shot the same day we got interviewed.i kno some may like it and some may not but i just wanted to share this with ya.thank you
to each his own but this vid make yall look like you found out about supreme from the last 3 drops

coolin


This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top