Get an Extra 20% Off Sale Items - Use code: EXTRA20
May 16, 2013 @ 03:38 PM
informal-apparel

Post: 986

Join Date: Apr 2013

JFK shirt looks a little short on Tino. Hope that 1 1/4 inch off the hem doesn't fuck it up too much and makes it fit like some tourist shirt.


look at the dimensions of the Nam shirt and Melange shirt mate...... the shortness its the difference between the flat based button downs and the curving based. The curved hem ones are technically made for "tucking in" even though noone does that with these anymore. The flat hem ones are made to be worn out of the shirt for a more casual look, coming down a 1/4" or so further on the sides and being 1" - 1 1/4" shorter in the middle, not needing the extra length to tuck in but instead to just sit casually across the hips. It will not really feel any shorter than the others, maybe the tiniest bit, just different. Sizing up would have been bad though because then the chest width and sleeve lengths would have been definitely too big.

Embrace the Inevitable, Create the Unknown. www.informalapparel.com/

May 16, 2013 @ 03:39 PM
SHARKlN

Post: 5135

Join Date: Apr 2012


May 16, 2013 @ 03:40 PM
jeasy3d

Post: 1402

Join Date: Sep 2012

Location: Cleveland

That acid bucket is bait for those who can not wait for the PCL. 
May 16, 2013 @ 03:42 PM
SHARKlN

Post: 5135

Join Date: Apr 2012


May 16, 2013 @ 03:42 PM
craigsagersuit

Post: 3001

Join Date: Nov 2011

Location: 909/626

to whoever copped the JFK, milf bitches boutta be on your dick


He's cute? I bet he ain't #Hansum

May 16, 2013 @ 03:47 PM
SHARKlN

Post: 5135

Join Date: Apr 2012

May 16, 2013 @ 03:49 PM
HOCHSTE

Post: 1072

Join Date: Mar 2013

 Touch magazine just told kim k that yeezy is in a romantic relationship with the man who designed her controversial (PCL) dress", they're saying they have proof Kanye and Riccardo Tisci (Givenchy's creative director), have been having a secret romantic relationship for awhile now. lol 
THIS IS A SUPREME THREAD. WHO CARES.

"The bears are attracted to the menstruation."

May 16, 2013 @ 03:49 PM
SyCa_Sikk

suspended

Post: 289

Join Date: Sep 2012

Everyone talking bout "got that crusher - yea swiftness" just upload a live picture bum ass niggas
May 16, 2013 @ 03:51 PM
HOCHSTE

Post: 1072

Join Date: Mar 2013

Adios
basketball
PCL crusher 
and 
raft
are the only things left worth coppin' in my opinion, on the fence about the Guns shirt.


BASKETBAL SHORTS ARE EAZY PASS WTF. lol

"The bears are attracted to the menstruation."

May 16, 2013 @ 03:56 PM
supremepizza

Post: 83

Join Date: Mar 2013

small meduim crusher available GO NOW
May 16, 2013 @ 03:56 PM
vis

Post: 1087

Join Date: Apr 2012

Location: cali

its not even pcl, its just a similar floral
May 16, 2013 @ 03:56 PM
SHARKlN

Post: 5135

Join Date: Apr 2012

SM BLUE CRUSHER RESTOCK

edit sold out
May 16, 2013 @ 03:56 PM
40 Fonzarelli

Post: 232

Join Date: Mar 2012

Location: Houston

How many more weeks you think they're gonna stretch this into?
May 16, 2013 @ 03:58 PM
SHARKlN

Post: 5135

Join Date: Apr 2012

probably like 8 weeks with 3 (or 4) more collabs

not sure how they'll handle july 4th being a thursday
May 16, 2013 @ 04:05 PM
overdrive

Post: 296

Join Date: Jun 2012

post flicks of the girls you buying the floral for

*edit* SMH

*editedit*

 
May 16, 2013 @ 04:05 PM
joseph_squared

Post: 321

Join Date: Mar 2013

Wanted the black wallace, ended up with the tortoise. 
May 16, 2013 @ 04:07 PM
falsenaga

Post: 416

Join Date: Sep 2012

most of these hypebeasts i'm pretty sure only wear supreme to pull bitches..to bad they ugly AF..jfk shirt? hahahha yeah all the girls gonna be all over you..fags
Never seen a dude care so much about what other dudes wear
May 16, 2013 @ 04:07 PM
highfiv3

Post: 54

Join Date: Sep 2012

anybody trynna sell me s/m navy crusher for non rape
May 16, 2013 @ 04:08 PM
SHARKlN

Post: 5135

Join Date: Apr 2012

both shipping confirmations cool
May 16, 2013 @ 04:08 PM
ChicagoLDRS

Post: 3068

Join Date: Sep 2011

Location: Chi

probably like 8 weeks with 3 (or 4) more collabs

not sure how they'll handle july 4th being a thursday
I would assume similar to T-Giving...but who knows.  Store usually closed on July 4th?  I don't live in LA or NYC

Fuck Tha Opps...No Love City

May 16, 2013 @ 04:09 PM
acompanion

Post: 590

Join Date: Mar 2013

Location: NJ

Buys JFK shirt and sunglasses. Doesn't look like Tino.

8( x x )8

May 16, 2013 @ 04:15 PM
feeltheswift

Post: 478

Join Date: Apr 2012

Not swift enough for the bucket
lol that didn't require any swiftness
It sold out right when my store loaded. But ok lol
May 16, 2013 @ 04:18 PM
Centropy

Post: 653

Join Date: Oct 2012

Location: London

lol @ soldoutsupreme selling that Acid crusher on eBay for $150. Limited or not, i can't imagine anyone wanting to pay rape for these.

London proxy service available PM for details

May 16, 2013 @ 04:18 PM
skerr4

Post: 122

Join Date: Feb 2013

May 16, 2013 @ 04:20 PM
leganja_giver

Post: 417

Join Date: Mar 2013

sold the black crusher $100shipped, ill keep the navy one for freecoolcool
May 16, 2013 @ 04:22 PM
TheProfessionol

Post: 159

Join Date: May 2013

Location: House Martell

yeah lets go lets go

"Tell your father I'm here - and tell him the Lannisters aren't the only ones who pay their debts."

May 16, 2013 @ 04:25 PM
BigPO

Post: 1466

Join Date: Sep 2012

So we still expecting a Vans Collab this month?

Possible Collab Ideas Left?:
Vans Collab
??
CDG Collab
Basquiat Collab
??

I wouldn't be surprised if Basquiat Collab is specifically for decks like Harmony Korine, Damien Hirst, etc.
Would you rather skate a Basquiat Collab, or wear a T-Shirt that has a painting or sketch on a Tee?

S/S 14 playboy gang est. 2014

May 16, 2013 @ 04:25 PM
origins

Post: 1543

Join Date: Dec 2011


Idk how I'd feel seeing this on someone's head.

http://getsupreme.bigcartel.com/

May 16, 2013 @ 04:26 PM
vis

Post: 1087

Join Date: Apr 2012

Location: cali

it does look like a wrinkled ballsack
May 16, 2013 @ 04:30 PM
cutlass

Post: 311

Join Date: Apr 2013

Red Factories and XL FTP Tank (Marine) are back up

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top