[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

May 01, 2013 @ 02:35:17
May 01, 2013 @ 02:36:48
based god x preme



fat boy need a 10 piece

May 01, 2013 @ 02:38:34
OF concert tonight.. Time to steal some camps
Lol. Can't afford 40$ hat, has to steal them. Jesus you people are scum. I legitimately hope you get caught, and get the living shit beat out of you. Can't believe you would even try to steal a camp...
May 01, 2013 @ 02:39:11
still waiting on those pillbox pics...

•••

May 01, 2013 @ 02:40:09
OF concert tonight.. Time to steal some camps
Lol. Can't afford 40$ hat, has to steal them. Jesus you people are scum. I legitimately hope you get caught, and get the living shit beat out of you. Can't believe you would even try to steal a camp...
get the shit beat out of me lmao no fuck boy will do shit about it , plz excuse me  if i sound like internet thug but thats a come up and if you get caught then you not legity swift ... and alot of camps are not forty bucks dick head

fat boy need a 10 piece

May 01, 2013 @ 02:43:06
still waiting on those pillbox pics...
like 10 pages back 

fat boy need a 10 piece

May 01, 2013 @ 02:47:58
double ended croc strap camp cap lawl.

FOLLOW IG: supreme_fst to buy all your Supreme!! USA Dreamteam snap - $83, OG floral janoskis 9.5 - $325

May 01, 2013 @ 02:48:48
ya bitches 

fat boy need a 10 piece

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

May 01, 2013 @ 02:52:54
still waiting on those pillbox pics...
I've seen some on IG fam, it looks pretty bad.
May 01, 2013 @ 02:53:10
OF concert tonight.. Time to steal some camps
Lol. Can't afford 40$ hat, has to steal them. Jesus you people are scum. I legitimately hope you get caught, and get the living shit beat out of you. Can't believe you would even try to steal a camp...
get the shit beat out of me lmao no fuck boy will do shit about it , plz excuse me  if i sound like internet thug but thats a come up and if you get caught then you not legity swift ... and alot of camps are not forty bucks dick head
Talking to the other guy, but okay. Most camps are around 44$ dollars, one. Two, don't talk about being swift unless you have the Dunk lows, af1s, or a split tank. Three, don't call anyone else a fuckboi because you are probably one of the biggest ones on this thread. And lastly, you contribute nothing useful to the thread, and you should probably stop posting here. 
May 01, 2013 @ 02:55:41
Lol. Can't afford 40$ hat, has to steal them. Jesus you people are scum. I legitimately hope you get caught, and get the living shit beat out of you. Can't believe you would even try to steal a camp...
get the shit beat out of me lmao no fuck boy will do shit about it , plz excuse me  if i sound like internet thug but thats a come up and if you get caught then you not legity swift ... and alot of camps are not forty bucks dick head
Talking to the other guy, but okay. Most camps are around 44$ dollars, one. Two, don't talk about being swift unless you have the Dunk lows, af1s, or a split tank. Three, don't call anyone else a fuckboi because you are probably one of the biggest ones on this thread. And lastly, you contribute nothing useful to the thread, and you should probably stop posting here. 
fuck outta here ,like you contribute so much, nigga you  a fuck boy lmao I'm not swift unless i got af1 or dunks fuck outta here you sound stupid as fuck

fat boy need a 10 piece

May 01, 2013 @ 02:57:07
Lol. Can't afford 40$ hat, has to steal them. Jesus you people are scum. I legitimately hope you get caught, and get the living shit beat out of you. Can't believe you would even try to steal a camp...
get the shit beat out of me lmao no fuck boy will do shit about it , plz excuse me  if i sound like internet thug but thats a come up and if you get caught then you not legity swift ... and alot of camps are not forty bucks dick head
Talking to the other guy, but okay. Most camps are around 44$ dollars, one. Two, don't talk about being swift unless you have the Dunk lows, af1s, or a split tank. Three, don't call anyone else a fuckboi because you are probably one of the biggest ones on this thread. And lastly, you contribute nothing useful to the thread, and you should probably stop posting here. 
caught feelings
May 01, 2013 @ 02:58:39
I have the af1's they're fire blushing
May 01, 2013 @ 02:59:21
^^^lmao he mad cuz his camp prolly got taxed lmao

fat boy need a 10 piece

May 01, 2013 @ 03:01:45
OF concert tonight.. Time to steal some camps
Lol. Can't afford 40$ hat, has to steal them. Jesus you people are scum. I legitimately hope you get caught, and get the living shit beat out of you. Can't believe you would even try to steal a camp...
lol @ you thinking he's serious. lmao
May 01, 2013 @ 03:03:38
^^^lmao he mad cuz his camp prolly got taxed lmao
Never have bought any type of camp cap in my life…
May 01, 2013 @ 03:03:39
based god x preme


Seeing him on May 10th smokeyface

WTB Entire DJ Clark Kent Wall of Allegiance | Redwall For Mod

May 01, 2013 @ 03:04:38
damn a lot of hate on odd future because they brought a lot of ppl into supreme, well im not gonna lie i did get my first camp cap because i saw tyler wearing one.... but thats not cause i wanted to be like tyler its cause i never saw that 5 panel style and really liked it so i got one... there is a difference between being influenced and trying to be the person, 
May 01, 2013 @ 03:05:09
hooked up with a 28 year old all thx to the box logo (im 20) fuck....one logo has (at least) 8 years of power....


hahahahahaha fuck...
May 01, 2013 @ 03:06:12
^^^lmao he mad cuz his camp prolly got taxed lmao
Never have bought any type of camp cap in my life…
k

fat boy need a 10 piece

May 01, 2013 @ 03:06:26
get the shit beat out of me lmao no fuck boy will do shit about it , plz excuse me  if i sound like internet thug but thats a come up and if you get caught then you not legity swift ... and alot of camps are not forty bucks dick head
Talking to the other guy, but okay. Most camps are around 44$ dollars, one. Two, don't talk about being swift unless you have the Dunk lows, af1s, or a split tank. Three, don't call anyone else a fuckboi because you are probably one of the biggest ones on this thread. And lastly, you contribute nothing useful to the thread, and you should probably stop posting here. 
fuck outta here ,like you contribute so much, nigga you  a fuck boy lmao I'm not swift unless i got af1 or dunks fuck outta here you sound stupid as fuck
Lol I don't sound stupid because most people who have been on supreme since before ss13 know how sought after those pieces are. And how "swift" you had to be…
May 01, 2013 @ 03:10:19
Talking to the other guy, but okay. Most camps are around 44$ dollars, one. Two, don't talk about being swift unless you have the Dunk lows, af1s, or a split tank. Three, don't call anyone else a fuckboi because you are probably one of the biggest ones on this thread. And lastly, you contribute nothing useful to the thread, and you should probably stop posting here. 
fuck outta here ,like you contribute so much, nigga you  a fuck boy lmao I'm not swift unless i got af1 or dunks fuck outta here you sound stupid as fuck
Lol I don't sound stupid because most people who have been on supreme since before ss13 know how sought after those pieces are. And how "swift" you had to be…
nigga i got all 3 color of blazer ds and the the black and red dunks fuck out bitch... i bin cawpin preme before you could beat your meat fuck boy

fat boy need a 10 piece

May 01, 2013 @ 03:12:34
damn a lot of hate on odd future because they brought a lot of ppl into supreme, well im not gonna lie i did get my first camp cap because i saw tyler wearing one.... but thats not cause i wanted to be like tyler its cause i never saw that 5 panel style and really liked it so i got one... there is a difference between being influenced and trying to be the person, 
You're still a sus
May 01, 2013 @ 03:13:15
fuck outta here ,like you contribute so much, nigga you  a fuck boy lmao I'm not swift unless i got af1 or dunks fuck outta here you sound stupid as fuck
Lol I don't sound stupid because most people who have been on supreme since before ss13 know how sought after those pieces are. And how "swift" you had to be…
nigga i got all 3 color of blazer ds and the the black and red dunks fuck out bitch... i bin cawpin preme before you could beat your meat fuck boy
Pics with tag or it didn't happen!!! 
May 01, 2013 @ 03:14:50
Talking to the other guy, but okay. Most camps are around 44$ dollars, one. Two, don't talk about being swift unless you have the Dunk lows, af1s, or a split tank. Three, don't call anyone else a fuckboi because you are probably one of the biggest ones on this thread. And lastly, you contribute nothing useful to the thread, and you should probably stop posting here. 
fuck outta here ,like you contribute so much, nigga you  a fuck boy lmao I'm not swift unless i got af1 or dunks fuck outta here you sound stupid as fuck
hahah saying people are swift if they got the af1s when they sat, the camos were the only ones that sound out in a measly 3 minutes and they had restocks.
i don't have the af1 bro

fat boy need a 10 piece

May 01, 2013 @ 03:14:58
get the shit beat out of me lmao no fuck boy will do shit about it , plz excuse me  if i sound like internet thug but thats a come up and if you get caught then you not legity swift ... and alot of camps are not forty bucks dick head
Talking to the other guy, but okay. Most camps are around 44$ dollars, one. Two, don't talk about being swift unless you have the Dunk lows, af1s, or a split tank. Three, don't call anyone else a fuckboi because you are probably one of the biggest ones on this thread. And lastly, you contribute nothing useful to the thread, and you should probably stop posting here. 
fuck outta here ,like you contribute so much, nigga you  a fuck boy lmao I'm not swift unless i got af1 or dunks fuck outta here you sound stupid as fuck
hahah saying people are swift if they got the af1s when they sat, the camos were the only ones that sound out in a measly 3 minutes and they had restocks.
May 01, 2013 @ 03:16:17
hooked up with a 28 year old all thx to the box logo (im 20) fuck....one logo has (at least) 8 years of power....


hahahahahaha fuck...
You too bitch pics or it didn't happen 
May 01, 2013 @ 03:17:57
Talking to the other guy, but okay. Most camps are around 44$ dollars, one. Two, don't talk about being swift unless you have the Dunk lows, af1s, or a split tank. Three, don't call anyone else a fuckboi because you are probably one of the biggest ones on this thread. And lastly, you contribute nothing useful to the thread, and you should probably stop posting here. 
fuck outta here ,like you contribute so much, nigga you  a fuck boy lmao I'm not swift unless i got af1 or dunks fuck outta here you sound stupid as fuck
hahah saying people are swift if they got the af1s when they sat, the camos were the only ones that sound out in a measly 3 minutes and they had restocks.
Definately sold out in under a min. And the site crashed.... I don't remember them sitting more than a minute… I could be wrong.
May 01, 2013 @ 03:19:43
Omar already said it wasnt dropping this week. 
that nigga wrong

pcl tee confirmed for this thursday.

that nigga right...

Money Over Everything

This topic is locked, replies are no longer accepted.
x