May 13, 2013 @ 12:30 AM
chief

Post: 6766

Join Date: Feb 2008

Location: WA

cant wait to cop me some PCL socks
whered u find this? kind of weird how nike used the pcl print
probably photoshopped
Not shopped, they're custom Nike Elite socks http://www.ebay.com/itm/Nike-Elite-Supreme-Floral-Power-Corruption-and-Lies-Custom-Socks-/200923389984?pt=US_Men_s_Socks&hash=item2ec7f7a020

wtf check the sellers others items, some fag is bidding $80 on the Camron socks
i saw a pair of the camron socks go for 135 lol

•••

May 13, 2013 @ 12:36 AM
protoscum1990

Post: 441

Join Date: Dec 2012

Why, just why...
The last one made me cringe so hard

future?
May 13, 2013 @ 12:39 AM
masonb

Post: 38

Join Date: Jan 2013

Location: New York

LOL WTF. 
found my Instagram nice
May 13, 2013 @ 12:41 AM
spast

Post: 158

Join Date: Mar 2013

LOL WTF. 
found my Instagram nice
you need jesus
May 13, 2013 @ 12:44 AM
fyuur

Post: 2975

Join Date: Jun 2012

Location: New York

when do box logos drop

"Those who do not understand true pain can never understand true peace."

May 13, 2013 @ 12:45 AM
masonb

Post: 38

Join Date: Jan 2013

Location: New York

My bio is a joke if you didn't notice . . . 

dat lilb
May 13, 2013 @ 12:45 AM
rupertrouge

Post: 309

Join Date: Apr 2013

when do box logos drop
November/December 
May 13, 2013 @ 12:48 AM
spast

Post: 158

Join Date: Mar 2013

My bio is a joke if you didn't notice . . . 

dat lilb
you are the biggest joke here
May 13, 2013 @ 12:49 AM
fyuur

Post: 2975

Join Date: Jun 2012

Location: New York

when do box logos drop
November/December 
how much

"Those who do not understand true pain can never understand true peace."

May 13, 2013 @ 12:51 AM
masonb

Post: 38

Join Date: Jan 2013

Location: New York

DIdnt think people actually took the whole odd future and stuff to the head. But on HB I guess shit is serious
May 13, 2013 @ 12:54 AM
spast

Post: 158

Join Date: Mar 2013

DIdnt think people actually took the whole odd future and stuff to the head. But on HB I guess shit is serious
BRO LOOK AT YOUR FACE, THEN BACK AT YOUR INSTAGRAM; THEN BACK AT YOUR FACE!
You should really not wear Supreme
May 13, 2013 @ 12:57 AM
masonb

Post: 38

Join Date: Jan 2013

Location: New York

You have to look a certain way to wear something? LMAO. 
May 13, 2013 @ 01:00 AM
masonb

Post: 38

Join Date: Jan 2013

Location: New York

It's crazy how you found my Instagram and went to post it here to flame. But you could get your laughs, it's all good haha 
May 13, 2013 @ 01:03 AM
masonb

Post: 38

Join Date: Jan 2013

Location: New York

DIdnt think people actually took the whole odd future and stuff to the head. But on HB I guess shit is serious
stfu you worship odd future dykeboy
Nah I'm not all on their dicks. I don't even keep up with their shit, it's jjust iight music. 
May 13, 2013 @ 01:03 AM
spast

Post: 158

Join Date: Mar 2013

It's crazy how you found my Instagram and went to post it here to flame. But you could get your laughs, it's all good haha 
I usually dont care who wears supreme but when I see you I had to sit for a minute
May 13, 2013 @ 01:05 AM
masonb

Post: 38

Join Date: Jan 2013

Location: New York

You must have had those snapshots saved for awhile. Cause I deleted the close up pic and other stuff. It was all jokes
May 13, 2013 @ 01:07 AM
spast

Post: 158

Join Date: Mar 2013

You must have had those snapshots saved for awhile. Cause I deleted the close up pic and other stuff. It was all jokes
I saved them on friday, didn't get to upload them yet
May 13, 2013 @ 01:10 AM
mr.wolfdog

Post: 296

Join Date: Nov 2012

Location: cali

email tomorrow for anything? 

:0

May 13, 2013 @ 01:11 AM
masonb

Post: 38

Join Date: Jan 2013

Location: New York

happy now? Lmao
May 13, 2013 @ 01:13 AM
spast

Post: 158

Join Date: Mar 2013

happy now? Lmao
Happy about what? Finding you? I'm not happy, I'm still in shock
May 13, 2013 @ 01:15 AM
masonb

Post: 38

Join Date: Jan 2013

Location: New York

Nah I meant happy that you posted it and got your laughs. 
May 13, 2013 @ 01:20 AM
masonb

Post: 38

Join Date: Jan 2013

Location: New York

Atleast I didn't wear the shorts or any other floral with it. I'm guessing you just hate pcl
May 13, 2013 @ 01:21 AM
rupertrouge

Post: 309

Join Date: Apr 2013

when do box logos drop
November/December 
how much
148$ before shipping 
May 13, 2013 @ 01:22 AM
fyuur

Post: 2975

Join Date: Jun 2012

Location: New York

when do box logos drop
November/December 
how much
148$ before shipping 
thanks bro

"Those who do not understand true pain can never understand true peace."

May 13, 2013 @ 01:23 AM
kevlar

Post: 607

Join Date: Jul 2012

when do box logos drop
November/December 
how much
148$ before shipping 
$146, how you finna give him wrong info like that.
May 13, 2013 @ 01:27 AM
illwill3000

Post: 341

Join Date: Mar 2013

Fuck lil_dels64 I know you here nigga. 

Supreme items for sale! http://hypebeast.com/forums/apparel/203309 Reddit Username: madefreshdaily

May 13, 2013 @ 01:29 AM
spast

Post: 158

Join Date: Mar 2013

Atleast I didn't wear the shorts or any other floral with it. I'm guessing you just hate pcl
dude I got the tee
May 13, 2013 @ 01:30 AM
rupertrouge

Post: 309

Join Date: Apr 2013

when do box logos drop
November/December 
how much
148$ before shipping 
$146, how you finna give him wrong info like that.
shit homie you caught me I was finna cause mayhem 
May 13, 2013 @ 01:30 AM
EVIL

Post: 289

Join Date: Mar 2013

Location: CNC3

Why, just why...
The last one made me cringe so hard

FUCKING AWESOME
May 13, 2013 @ 01:32 AM
masonb

Post: 38

Join Date: Jan 2013

Location: New York

@ill: yeah that was too much.. 

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top