[Supreme] 2013 Discussion Thread (Live Ebay Links = Ban / Selling Items = Ban)

April 22, 2013 @ 20:42:51
yo fam i didnt feel like goin back like 10 pages since yesterday...anything been said bout what else is releasing with those ugly ass SBs?? (not gonna front, i was sort of excited for em, but fuck no they ugly....sad thing is, they prly gonna sell out in minutes somehow)

Él Duderîno

April 22, 2013 @ 20:43:52
Can I get an idea on the price of the shminx coaches jacket?
April 22, 2013 @ 20:45:23


Saw this on ig

BleztONE

April 22, 2013 @ 20:47:13
Camo nam and leopard polo restocked
April 22, 2013 @ 20:49:45
RESTOCK on like everything.  Nam shirt, the misfits tees, the Misfits hat, and other shit
April 22, 2013 @ 20:50:02


Saw this on ig
im fiendin

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS15GreyNoShowBoiiis

April 22, 2013 @ 20:52:33

He's cute? I bet he ain't #Hansum

April 22, 2013 @ 20:56:25
 the pcl tee and the bucket are both sick as fuck. but theres no way im copping more than one pcl item. its gonna be a tough decision

Fuck yall

April 22, 2013 @ 20:58:46


Not my pic but these are the only sb classics ive ever owned and will ever own lol.  Bought them off a friend for $10 back in the day.  It was worth it cause of how weird they are.  I actually skated them too... they looked like a rastafarian took a crap on em.
April 22, 2013 @ 20:59:21



Now this is what we need to see on this thread. Good looking on the photos. 
l/s Athletic and coaches
I will be pickin these up in these colors...smokeyface

2Ps - FS/FT L Black Corduroy Harrington

April 22, 2013 @ 21:03:20
 the pcl tee and the bucket are both sick as fuck. but theres no way im copping more than one pcl item. its gonna be a tough decision
take the bucket
this will be in the future one of the sickest bucket hats ever made

.

April 22, 2013 @ 21:09:26
it's interesting that they used the colors of last season with the acid green and purple
seems like they would have done pink
April 22, 2013 @ 21:13:14
Fall/Winter 2013: CB4 x Supreme. I called it.
April 22, 2013 @ 21:18:09
croc camp restock

WTB Vans X Carhartt half cab, supreme X Campballs half cab 11.5

April 22, 2013 @ 21:20:15
i know its random but heres a random fit pic of me with (EDIT):last SS season camo bell hat
just thought id throw it up in here. nobody seems to be posting fits anymore.

Fuck yall

April 22, 2013 @ 21:23:22
 the pcl tee and the bucket are both sick as fuck. but theres no way im copping more than one pcl item. its gonna be a tough decision
i got the hoodie and im still coppin tee and the bucket

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS15GreyNoShowBoiiis

April 22, 2013 @ 21:26:49
crosses camp anyone?

kryziu kalnas:

•••

April 22, 2013 @ 21:29:11
 the pcl tee and the bucket are both sick as fuck. but theres no way im copping more than one pcl item. its gonna be a tough decision
i got the hoodie and im still coppin tee and the bucket
yea but are you copping them for personal use or for resell?

Fuck yall

April 22, 2013 @ 21:30:40
 the pcl tee and the bucket are both sick as fuck. but theres no way im copping more than one pcl item. its gonna be a tough decision
i got the hoodie and im still coppin tee and the bucket
yea but are you keeping them for personal use or for resell?
both keepin one of each bucket and a tee anything extra i get is goin to someone else

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS15GreyNoShowBoiiis

April 22, 2013 @ 21:36:47
so are we just hoping the pcl tee drops Thursday or do we know ?

WTB Vans X Carhartt half cab, supreme X Campballs half cab 11.5

April 22, 2013 @ 21:39:16
so are we just hoping the pcl tee drops Thursday or do we know ?
We Hope We Kno...

2Ps - FS/FT L Black Corduroy Harrington

April 22, 2013 @ 21:44:46
http://www.complex.com/style/2013/04/the-10-most-hilarious-celebrity-shopping-fails/chris-brown

Not sure if this was well known knowledge but it's funny af
April 22, 2013 @ 21:51:39
I want the navy tie dye camp, and a pcl tee or crusher.
April 22, 2013 @ 21:59:33
I hope the pcl crusher and the shirt don't drop on the same day. 
April 22, 2013 @ 21:59:47
Well it seems know one has dropped their knowledge as what will drop Thursday. That being said, anyone have some good guesses they wanna lay down?

You Fuckin Mourk. instagram - @ian_darin

April 22, 2013 @ 22:01:59
Croc camp actually came out pretty nice.  
April 22, 2013 @ 22:06:18
Croc camp actually came out pretty nice.  
PICS 
April 22, 2013 @ 22:11:16
Well it seems know one has dropped their knowledge as what will drop Thursday. That being said, anyone have some good guesses they wanna lay down?
second North Face collab

flickr.com/leavetownrightnow/

April 22, 2013 @ 22:14:03
Fall/Winter 2013: CB4 x Supreme. I called it.
Lmfao! can you imagine...


Karmaloop.com Rep Code: "PAPOUCHE" Booger Kids Clothing Representative Discount Code: "PSICARD0319"

April 22, 2013 @ 22:18:52
Well it seems know one has dropped their knowledge as what will drop Thursday. That being said, anyone have some good guesses they wanna lay down?
box logos

"All lives end. All hearts are broken. Caring is not an advantage."

This topic is locked, replies are no longer accepted.
x