May 3, 2013 @ 04:03 AM
PHVNTVSM

Post: 217

Join Date: Apr 2013

Location: Canada

fat mac miller hahhaa
May 3, 2013 @ 04:09 AM
"Friend"

Post: 764

Join Date: Jan 2011

wonder how the supreme bot dude is going to distinguish lurkers and resellers from the people emailing him haha. anyways anyone looking to let their size L red motion hoodie go hmu cool
May 3, 2013 @ 04:13 AM
PHVNTVSM

Post: 217

Join Date: Apr 2013

Location: Canada

got damn, people with plc shorts pocket t and vans on body all at once, kids be lookin like a fuckin walking garden in 2013 razz
May 3, 2013 @ 04:14 AM
stanpreme

Post: 627

Join Date: Nov 2012

quotes aren't working but thanks for posting that @thirdworlds. Your picture makes the PCL crusher look way better than I thought it would, it looks like a top hat in the preview.

Bumpin' Waka Flocka Flame in a underwater tank

May 3, 2013 @ 04:15 AM
takman

Post: 140

Join Date: Apr 2012

lmao @ people paying over $300 for a tee shirt!

I got a first hand look at the PCL shirt today and to be honest the quality is whack. One of the saddest things quality-wise I've seen from supreme. It's thin and flimsy. I'm talking that shirt was no more than 7$ at cost. Supreme is laughing all the way to the bank on this one.
May 3, 2013 @ 04:16 AM
PHVNTVSM

Post: 217

Join Date: Apr 2013

Location: Canada

im 6'3 and 16 I'm always looking for XL and all these people are looking and copping M's are all people that wear supreme like fuckin small ? 5'4 and shit
May 3, 2013 @ 04:18 AM
ChicagoLDRS

Post: 3083

Join Date: Sep 2011

Location: Chi



who tryna cop??
Barbara came foul but yet so hard lol. I wonder if anyone in this thread takes her class at UCLA and how that's like?

who read the actual MTTM documents, she's dry snitching like a muggggggg
real talk i would snitch too. thats 10 million they trying to take from her. I just hope supreme wins this case or doesnt get counter sued, purely because i dont want to have to pay more money for preme if they lose in this case
I don't get why they are suing when they've made a living off of ripping other people's logos
Marketing...all pub is good pub.  You actually think this would make it into court?
Supreme is the last company that would want/need publicity. They like being "the streetwear boys club" as that MOB lady calls it or whatever. Read some of the Jebbia articles and you'll see
I know all about that bs...he's still a business man, shit like this only adds to the 'lure'

Fuck Tha Opps...No Love City

May 3, 2013 @ 04:18 AM
SHARKlN

Post: 5135

Join Date: Apr 2012

lmao @ people paying over $300 for a tee shirt!

I got a first hand look at the PCL shirt today and to be honest the quality is whack. One of the saddest things quality-wise I've seen from supreme. It's thin and flimsy. I'm talking that shirt was no more than 7$ at cost. Supreme is laughing all the way to the bank on this one.
You keep talking shit. Lemme guess, you didn't get to cop?
May 3, 2013 @ 04:18 AM
bsm1017

Post: 993

Join Date: Oct 2012

Location: Iowa



Supreme PCL Bucket dropped in Japan. 
not on the .jp site tho??

Él Duderîno

May 3, 2013 @ 04:20 AM
jetageoflotus

Post: 874

Join Date: Jul 2012



Supreme PCL Bucket dropped in Japan. 
not on the .jp site tho??
they drop a day later

One in the chamber, 32 in the clip.

May 3, 2013 @ 04:22 AM
mesmurize

Post: 122

Join Date: Mar 2013

probably a stupid question, but has anyone tried to cop shit from Japan store from the US? or do they not ship to us?
May 3, 2013 @ 04:24 AM
justinsosharp

Post: 93

Join Date: Oct 2012

slept dumb hard on todays drop. anyone know if there are anymore blue denim hats at supla? 
May 3, 2013 @ 04:26 AM
jetageoflotus

Post: 874

Join Date: Jul 2012

probably a stupid question, but has anyone tried to cop shit from Japan store from the US? or do they not ship to us?
try it and than tell us
please

One in the chamber, 32 in the clip.

May 3, 2013 @ 04:30 AM
mesmurize

Post: 122

Join Date: Mar 2013

probably a stupid question, but has anyone tried to cop shit from Japan store from the US? or do they not ship to us?
try it and than tell us
please
they have some things on their website that would probably sell out here. kind of funny 
May 3, 2013 @ 04:31 AM
itsgart

Post: 661

Join Date: Apr 2012

Pillbox came in.  Honestly so flimsy and feels so cheap.  lol @ the "SUPREME WORLDWIDE" having glitter on it too.


**1/24/2014**: ALL OF MY SUPREME GOING DIRT CHEAP! tinyurl.com/SupremeBLOWOUT

May 3, 2013 @ 04:32 AM
reeser

Post: 1164

Join Date: Nov 2011

Location: temecula

Eyy anyone got a supreme college hoodie or classic logo OR a phone pouch they finna sell?
May 3, 2013 @ 04:32 AM
takman

Post: 140

Join Date: Apr 2012

lmao @ people paying over $300 for a tee shirt!

I got a first hand look at the PCL shirt today and to be honest the quality is whack. One of the saddest things quality-wise I've seen from supreme. It's thin and flimsy. I'm talking that shirt was no more than 7$ at cost. Supreme is laughing all the way to the bank on this one.
You keep talking shit. Lemme guess, you didn't get to cop?
Wait and see for yourself then. I'm just saying -- I saw it with my own eyes and felt it. Better yet I want to see a fit-pic of you wearing it. That should be good for a laugh!
May 3, 2013 @ 04:32 AM
Yung Urameshi

Post: 440

Join Date: Feb 2012

Location: NYC

couldnt cop the tee, it sold out all sizes in like 20 min at sup ny. 
gonna shoot for the bucket hat now. 

changed from Doom. I've learned to take HB not so seriously.

May 3, 2013 @ 04:33 AM
susdaddy

Post: 864

Join Date: May 2012

Location: in da booty

since the hoodie was marked up and the tee was marked up i bet the bucket is gonna be more expensive tooooo
May 3, 2013 @ 04:33 AM
tezzz

Post: 1286

Join Date: Feb 2013

Follow her on Instagram  @adrianneho









not going to lie i flapped .

fat boy need a 10 piece

May 3, 2013 @ 04:34 AM
illwill3000

Post: 341

Join Date: Mar 2013

Did anybody get a chance to see that Goose Fleece camp on ebay? Guy wanted $900 for it, some real shit tho. It'll probably be up again soon.
care to tell me what the fuck hat you're talking about?

Supreme items for sale! http://hypebeast.com/forums/apparel/203309 Reddit Username: madefreshdaily

May 3, 2013 @ 04:36 AM
illwill3000

Post: 341

Join Date: Mar 2013

since the hoodie was marked up and the tee was marked up i bet the bucket is gonna be more expensive tooooo
nigga dgaf not passin that shit up. 

Supreme items for sale! http://hypebeast.com/forums/apparel/203309 Reddit Username: madefreshdaily

May 3, 2013 @ 04:41 AM
illwill3000

Post: 341

Join Date: Mar 2013

My B, didn't understand Goose Fleece, because I thought it was just called Goose, thought it was a completely different hat. 

Supreme items for sale! http://hypebeast.com/forums/apparel/203309 Reddit Username: madefreshdaily

May 3, 2013 @ 04:56 AM
vis

Post: 1098

Join Date: Apr 2012

Location: cali

probably around 68 for pcl crusher
May 3, 2013 @ 04:58 AM
xafriaf

Post: 3763

Join Date: Aug 2012

Location: California

I wish they would've came out with more buckets besides PCL and CDG. Some plain colored crushers would've been pretty nice.
May 3, 2013 @ 05:02 AM
xafriaf

Post: 3763

Join Date: Aug 2012

Location: California

IG user: suprinceman  if u wanna see both cw of PCL bucket.
May 3, 2013 @ 05:06 AM
Pierce

Post: 614

Join Date: Jun 2012

Dude on ig saying that the pcl crusher comes out to about 80 usd. Now I know supreme doesnt do straight conversions and that a 54-68 price tag is more likely. But after TNF and the pcl tee mark ups. 80 for the bucket doesnt seem too far out of the question

IG: _pierce

May 3, 2013 @ 05:09 AM
protoscum1990

Post: 480

Join Date: Dec 2012


1-KN19_black01.jpg-zoom_1361188014 by scumshytproto, on Flickr
im still tryna figure out how the fuck most of ya would pick a shirt full of flowers even girls wouldnt wear...(we had an example earlier a few pages back) over this piece which clearly has a better story print wise.if its a race thing i understand but at the same time as long as u have an understanding of wat your wearing then rock out wit it.def better to me imo.cant wait till it drop
May 3, 2013 @ 05:10 AM
jetageoflotus

Post: 874

Join Date: Jul 2012

Dude on ig saying that the pcl crusher comes out to about 80 usd. Now I know supreme doesnt do straight conversions and that a 54-68 price tag is more likely. But after TNF and the pcl tee mark ups. 80 for the bucket doesnt seem too far out of the question
this is how you know they just hungry for the money.
gonna turn like every other streetwear brand. do anything to get cash.

One in the chamber, 32 in the clip.

May 3, 2013 @ 05:11 AM
hitthebeeper

Post: 340

Join Date: Apr 2013

bw or color..cant decide

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top