FALL SALE - 20% OFF - USE CODE: FALL20 (24 HOURS LEFT)
May 2, 2013 @ 06:09 PM
mrteebonilla

Post: 5786

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

tbh if you got something else with the PCL tee that was true test of swiftness, i didnt try to so idk if i wouldve succeeded.

(if it wasnt XL cuz that sat the longest :x )

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #FW14NeopreneGang

May 2, 2013 @ 06:10 PM
Centropy

Post: 665

Join Date: Oct 2012

Location: London

Thirst for the bucket just increased by 300%

How many of you are keeping your tees on ice until the bucket drops? I know I am.

Dunno bout you guys but I need that PCL combo in my life.
May 2, 2013 @ 06:14 PM
LA

Post: 325

Join Date: May 2013

Location: 909/951

Thirst for the bucket just increased by 300%

How many of you are keeping your tees on ice until the bucket drops? I know I am.

Dunno bout you guys but I need that PCL combo in my life.
thirsty thursdays
May 2, 2013 @ 06:16 PM
dominant

Post: 93

Join Date: Apr 2013

black and white split shirt restocked
May 2, 2013 @ 06:18 PM
subigdog

Post: 477

Join Date: Jan 2007

I was going to get the Pcl purely off the of hype had it in the cart ready to checkout. Waiting for Kingston tee.
Kingston>pcl
May 2, 2013 @ 06:21 PM
spamster

Post: 1251

Join Date: Oct 2012

Location: UCLA

I was going to get the Pcl purely off the of hype had it in the cart ready to checkout. Waiting for Kingston tee.

Kingston>pcl
so says the dude who got cart jacked for his PCL
May 2, 2013 @ 06:21 PM
methwolf

Post: 35

Join Date: Apr 2013

Location: USA

Hey guys, could you let me know if a "classic logo" hoodie pullover is a legit supreme product?

im buying one for $180 and just wanna be sure if this is legit. If so, is it a good price? Pretty much 9/10 from what the guy is telling me.
May 2, 2013 @ 06:26 PM
whatisthis

Post: 462

Join Date: Apr 2012

Location: Yass

My shipping confirmation came at 8:30 am. Lightning. 

FS: CDG Coaches (Olive/L) & I Love Ugly Zespy's (M)

May 2, 2013 @ 06:29 PM
veryrareandbased

Post: 2720

Join Date: Aug 2012

Location: Where Drake be at

took the biggest L for this drop.

#HANSUMBOYZ / "I mean I just wanted the pussy tbh."- Thad #FREETHAD

May 2, 2013 @ 06:29 PM
jvdude

Post: 496

Join Date: Feb 2013

credit card was declined to the point where shit got sold out

oh well
May 2, 2013 @ 06:31 PM
asapraq

Post: 300

Join Date: Mar 2013

athletic l/s was def the consolation prize for those who were forced to remove the pcl out their cart
May 2, 2013 @ 06:32 PM
n*

Post: 361

Join Date: May 2012

Location: atl

Hey guys, could you let me know if a "classic logo" hoodie pullover is a legit supreme product?

im buying one for $180 and just wanna be sure if this is legit. If so, is it a good price? Pretty much 9/10 from what the guy is telling me.
yes, it's a legit item.  I'm not sure the usual going price, but I can imagine 180 isn't half bad, maybe see if you can drop it to 160-170.  even if you can't, 180 isn't too bad if you really want.  it doesn't release every f/w like the box logo does.

on another note, that classic logo snap is clean.
May 2, 2013 @ 06:33 PM
joseph_squared

Post: 340

Join Date: Mar 2013

Location: Philly!

Upvote if she has a cock:

May 2, 2013 @ 06:33 PM
Anthos

Post: 1352

Join Date: Jun 2011

Location: Bay Area, CA

credit card was declined to the point where shit got sold out

oh well
mine said it was declined but it means that the item in your cart was...Jacked
athletic l/s was def the consolation prize for those who were forced to remove the pcl out their cart
Agreed! got Red haa

2Ps - WTB L Navy or Black F-1 - FS/FT L Supreme x Champion Red Warm Up Pants

May 2, 2013 @ 06:34 PM
SHARKlN

Post: 5135

Join Date: Apr 2012

I can't even begin to imagine how embarrassing it must feel to have missed out today.
May 2, 2013 @ 06:35 PM
LA

Post: 325

Join Date: May 2013

Location: 909/951

on another note, that classic logo snap is clean.

which color do y'all think is the best? im stuck between the blue and red denim
May 2, 2013 @ 06:35 PM
primelore

Post: 79

Join Date: Dec 2012

This season needs to end already -_-
May 2, 2013 @ 06:35 PM
kingsrule4ever

Post: 485

Join Date: Feb 2013

I wasn't liking the guatemala earlier but I'm stoked for my black one to come in

IG: kingsrule4ever

May 2, 2013 @ 06:36 PM
Gilly Suits

Post: 2362

Join Date: May 2011

Location: 617/781/508

on another note, that classic logo snap is clean.

which color do y'all think is the best? im stuck between the blue and red denim
I brought the black.

Culective.com // twitch.tv/gillysuits

May 2, 2013 @ 06:36 PM
fyuur

Post: 2938

Join Date: Jun 2012

Location: New York

I literally didn't even get a chance to cop. I had a fire drill and when I got back inside the building, the classroom that my phone/laptop was in was locked.

I'll get both buckets for redemption

"Those who do not understand true pain can never understand true peace."

May 2, 2013 @ 06:37 PM
KiddCoast

Post: 772

Join Date: Feb 2013

Location: SouthBay, San Diego....

Congrats to you niggas that copped the PCL i aint salty. Im stil crying tho dawg:,(

Twitter: @KiddCoast

May 2, 2013 @ 06:37 PM
methwolf

Post: 35

Join Date: Apr 2013

Location: USA

Hey guys, could you let me know if a "classic logo" hoodie pullover is a legit supreme product?

im buying one for $180 and just wanna be sure if this is legit. If so, is it a good price? Pretty much 9/10 from what the guy is telling me.
yes, it's a legit item.  I'm not sure the usual going price, but I can imagine 180 isn't half bad, maybe see if you can drop it to 160-170.  even if you can't, 180 isn't too bad if you really want.  it doesn't release every f/w like the box logo does.

on another note, that classic logo snap is clean.
People are sleeping on that snap!  Bought that cap only and that alone toda
May 2, 2013 @ 06:38 PM
________

Post: 853

Join Date: May 2012

i'm surprised to come home and see the classic 5 panels are sitting.. unless they restocked
May 2, 2013 @ 06:40 PM
asapraq

Post: 300

Join Date: Mar 2013

I can't even begin to imagine how embarrassing it must feel to have missed out today.
how successful were you shark
May 2, 2013 @ 06:41 PM
n*

Post: 361

Join Date: May 2012

Location: atl

on another note, that classic logo snap is clean.

which color do y'all think is the best? im stuck between the blue and red denim
I brought the black.
I snagged the black, too.  simple, but still fire.

i'm surprised to come home and see the classic 5 panels are sitting.. unless they restocked
didn't restock, they've been sitting.
May 2, 2013 @ 06:42 PM
hitthebeeper

Post: 340

Join Date: Apr 2013

20 Likes and ill post an order number + name that hasnt been processed yet
May 2, 2013 @ 06:42 PM
Gilly Suits

Post: 2362

Join Date: May 2011

Location: 617/781/508

i'm surprised to come home and see the classic 5 panels are sitting.. unless they restocked
They didn't restock like we said earlier the kids want the box logos, the people who know what is sup got the classic logo.

Culective.com // twitch.tv/gillysuits

May 2, 2013 @ 06:43 PM
Anthos

Post: 1352

Join Date: Jun 2011

Location: Bay Area, CA

I can't even begin to imagine how embarrassing it must feel to have missed out today.
how many did u get?

2Ps - WTB L Navy or Black F-1 - FS/FT L Supreme x Champion Red Warm Up Pants

May 2, 2013 @ 06:49 PM
SHARKlN

Post: 5135

Join Date: Apr 2012

Just the one M to resell. Grabbed it with my white hooded top and eye pin.

Order number way lower than any other order number i've seen posted on instagram. Guess everyone up on my level isn't a total dumbass noob lol
May 2, 2013 @ 06:51 PM
hitthebeeper

Post: 340

Join Date: Apr 2013

Who hasnt received shipping conf yet? What the fuck

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top