Get 15% Off + Free Shipping on Orders over $150 - Use Code: EPICSUMMER
March 20, 2013 @ 10:05 PM
walg

Post: 160

Join Date: Nov 2011

Location: New Orleans

@sparky What! Where can I get it for  75 GBP?! The cheapest I can find is 90 GBP + shipping to the US... You know anywhere online?
March 20, 2013 @ 10:15 PM
walg

Post: 160

Join Date: Nov 2011

Location: New Orleans

or if its in store only man and you could proxy I'd hook it up dude!
March 20, 2013 @ 10:56 PM
Centropy

Post: 653

Join Date: Oct 2012

Location: London

Got 2 Palace x Hermes tees on the way to me S,M

Apparently the tee has been banned from retail now as Hermes Paris sent a cease or desist for copyright on the design.

@mrthugisolation what size are you looking for?

London proxy service available PM for details

March 20, 2013 @ 10:57 PM
March 20, 2013 @ 10:59 PM
saladdays

Post: 17

Join Date: Aug 2012

Double post.
March 20, 2013 @ 11:00 PM
Centropy

Post: 653

Join Date: Oct 2012

Location: London

http://www.endclothing.co.uk/latest-products/palace-palace-london-tee.html
They're not really supposed to be selling it. I'm sure it'll be sold out by tomorrow morning when they update the stock

London proxy service available PM for details

March 20, 2013 @ 11:16 PM
________

Post: 825

Join Date: May 2012

http://www.endclothing.co.uk/latest-products/palace-palace-london-tee.html

Hermes Tee
anyone in the US gonna order one?
edit: if we even can
March 20, 2013 @ 11:31 PM
spaniese4eva

Post: 135

Join Date: Dec 2011

Location: NYC

I got a question on sizing and its probably been answered before but how do the tees and outerwear fit? Should I size up? I usually wear a med in everything for Sup. I figured it would be the same since they are both skate/streer wear brands. Any help would be appreciated. - Thanks
March 20, 2013 @ 11:50 PM
Cold World

Post: 1546

Join Date: Jan 2010

Location: BK

i ordered them yesterday. got shipping. 2 large and 2 xl for sale yall halla

Supreme, Fucking Awesome, Nike, Stussy, Diamond and MORE! FOR SALE HERE! http://radicalsshop.bigcartel.com/

March 20, 2013 @ 11:56 PM
Johnny Utah

Post: 141

Join Date: Nov 2012

I got a question on sizing and its probably been answered before but how do the tees and outerwear fit? Should I size up? I usually wear a med in everything for Sup. I figured it would be the same since they are both skate/streer wear brands. Any help would be appreciated. - Thanks
Not sure how the new tees fit, but the previous release with the One Tooth tees ran big. My medium is more like a large.
March 21, 2013 @ 12:21 AM
________

Post: 825

Join Date: May 2012

i ordered them yesterday. got shipping. 2 large and 2 xl for sale yall halla
you're in the US and ordered from endclothing?
March 21, 2013 @ 02:20 AM
walg

Post: 160

Join Date: Nov 2011

Location: New Orleans

Got 2 Palace x Hermes tees on the way to me S,M

Apparently the tee has been banned from retail now as Hermes Paris sent a cease or desist for copyright on the design.

@mrthugisolation what size are you looking for?
I'm talking about the over it shirt... Is that what you are? I'm looking for a large.... If I could get both colors that be sickkkk
March 21, 2013 @ 03:53 AM
secretsociety

Post: 831

Join Date: Sep 2012

Location: DC

http://www.endclothing.co.uk/latest-products/palace-palace-london-tee.html

Hermes Tee
anyone in the US gonna order one?
edit: if we even can
I copped from the US good looks for posting this. It was like 53 shipped to the US not bad considering the limited nature of the tee.

سبحان

March 21, 2013 @ 04:47 AM
CapnNemo

Post: 195

Join Date: Feb 2010

Location: Los Angeles

Would it be better to buy it from the uk site for that 20% off if I'm in America? 
March 21, 2013 @ 01:32 PM
illusive

Post: 215

Join Date: Apr 2012

Sparky what's the wordword on buckets?
March 21, 2013 @ 03:37 PM
sparkythedinosaur

Post: 302

Join Date: Aug 2012

Location: safe brah

or if its in store only man and you could proxy I'd hook it up dude!
they only have XL and S now but if you wanna look G get XL bruh
http://www.butterystore.co.uk/stock/item/palace-over-it-shirt

street bound

March 21, 2013 @ 03:38 PM
sparkythedinosaur

Post: 302

Join Date: Aug 2012

Location: safe brah

Sparky what's the wordword on buckets?
i thought they'd get released with da new cotch jackets but i havent heard much about them in a while

street bound

March 21, 2013 @ 11:47 PM
BEENDOINGIT

Post: 548

Join Date: Feb 2012

Location: Scotland.

Same repeated design every season is becoming boring, but twists are cool I suppose. Any word on new products?
March 22, 2013 @ 12:00 AM
walg

Post: 160

Join Date: Nov 2011

Location: New Orleans

look at there IG @frinner... I'm pretty sure a lot of new shit is coming soon.
March 22, 2013 @ 12:07 AM
BEENDOINGIT

Post: 548

Join Date: Feb 2012

Location: Scotland.

look at there IG @frinner... I'm pretty sure a lot of new shit is coming soon.
Thanks man smile
March 22, 2013 @ 01:13 PM
secretsociety

Post: 831

Join Date: Sep 2012

Location: DC

End clothing cancelled my order for the Hermes tee. Fucking bullshit

سبحان

March 22, 2013 @ 02:29 PM
walg

Post: 160

Join Date: Nov 2011

Location: New Orleans

Damn that sucks, I really hope they don't cancel mine.
March 22, 2013 @ 03:39 PM
keepit100g

Post: 302

Join Date: Mar 2012

saw a picture of a fake tri ferg that was misspelled but i can't find it now. has anyone heard of the blazers hats being faked? i was trying to buy this one on ebay but i'm throughly sketched out
March 22, 2013 @ 04:03 PM
walg

Post: 160

Join Date: Nov 2011

Location: New Orleans

They cancelled my Hermes tee! Fuck! If anyone has a M or L please PM me. And to the guy above if its the hat that was just on eBay it's not fake. The fake palace shit was on Lucien Clarke's and Palace's IG.
March 22, 2013 @ 05:17 PM
secretsociety

Post: 831

Join Date: Sep 2012

Location: DC

They cancelled my Hermes tee! Fuck! If anyone has a M or L please PM me. And to the guy above if its the hat that was just on eBay it's not fake. The fake palace shit was on Lucien Clarke's and Palace's IG.
I feel your pain man. That's funny you're talking about that picture because I follow the dude they reposted it from who lives in Taiwan he is pretty good at skating his handle is ylu626

سبحان

March 22, 2013 @ 05:53 PM
Centropy

Post: 653

Join Date: Oct 2012

Location: London

Slam City Neal's Yard received the last box of hermes tees yesterday (in-store only), wont be getting anymore after that or so they said. I've got a Large brand new in the bag if anyone's thirsty for it. Probably all sold out by now.

London proxy service available PM for details

March 22, 2013 @ 06:01 PM
keepit100g

Post: 302

Join Date: Mar 2012

They cancelled my Hermes tee! Fuck! If anyone has a M or L please PM me. And to the guy above if its the hat that was just on eBay it's not fake. The fake palace shit was on Lucien Clarke's and Palace's IG.
freal? i was just sketched because the hat was gonna sold for 81 and i missed it but then i woke up to a second chance offer for 67.00 which was my bid before. never had that and the dude has sold several of those hats for 99 with the same picture. 
March 22, 2013 @ 06:05 PM
walg

Post: 160

Join Date: Nov 2011

Location: New Orleans

Yea, that was actually my concern after seeing he relisted it again. The dudes got plenty of good feedback, I'm sure you could just ask him. It is kinda weird that he has relisted it 3 times though. A

@trestrill or @jenna sell me your L! Mine got cancelled!
March 22, 2013 @ 06:25 PM
keepit100g

Post: 302

Join Date: Mar 2012

he's got a ton of feedback but i clicked on the 3 negative ones talking about fakes. the pics ain't tagged either. still thinking bout it tho
March 22, 2013 @ 06:33 PM
CapnNemo

Post: 195

Join Date: Feb 2010

Location: Los Angeles

Got my t canceled..
I was looking forward to it. Any place in LA stock Palace?

Please login first to reply.
Back To Top