Get an Extra 20% Off Sale Items - Use code: EXTRA20
September 20, 2012 @ 09:24 PM
LUPS

Post: 3305

Join Date: Dec 2010

Location: TAXACHUSETTS

reflective top is garbage in real life. should've been sewn like the paisley. camo tee is cool and lightweight. corduroy club is wack at that price.

Pics of either irl?

|| instagram: lups1 ||

September 20, 2012 @ 09:28 PM
highfiv3

Post: 54

Join Date: Sep 2012

From sagalockhart's instagram:





just a heads up. Resale price of the black/grey hat might inflate due to tyler dickriders. ive had my eye on the burgundy one for a while. might cop depending on what it gets released with and when. i personally like the burgundy chenille better. inb4everyonesbutthurt

thats not a supreme hat that tylers wearing. bye
September 20, 2012 @ 09:31 PM
JayEffKay

Post: 794

Join Date: Sep 2012

Location: Da Trap

black 8 ball jacket for me.
September 20, 2012 @ 09:32 PM
Ishyaboi™

Post: 694

Join Date: Aug 2012

Location: babylon

Grey or burgandy are the only worthy ones. Grey looks like LV damier hahaha.

diamonds are forever.

September 20, 2012 @ 09:41 PM
dirtyxrabbit

Post: 306

Join Date: Aug 2012

are the chip camo caps really gonna restock at the LA store tomorrow??


I needs it
September 20, 2012 @ 09:49 PM
unemployedisback

Post: 380

Join Date: Jul 2012

does the chino,canvas pants,work pants, jeans has elastane in them or its 100% cotton? like are they good for skating

please answer, thanks
September 20, 2012 @ 09:59 PM
joexedge

Post: 263

Join Date: Sep 2012

Location: Masshole

anyone know how much the l/s baseball tee retailed for last season?

@joexedge yeah i like the brown cuz if u look closely its has other colors blended into it. gonna look dope as fuck in person


right? its so wicked, thats what i like about it it will be sick in person

Karmaloop rep code : JSAUNDERS 20% off xjoexedge.tumblr.com

September 20, 2012 @ 10:00 PM
skategoat

Post: 68

Join Date: Sep 2012

are the chip camo caps really gonna restock at the LA store tomorrow??


I needs it


yeah after the BL hoodies drop tomorrow at noon. then on saturday there's a kate moss restock followed by the balloon lodge camp restock.
September 20, 2012 @ 10:02 PM
origins

Post: 1531

Join Date: Dec 2011

Y'all are bitches for hesitating. If you hesitate for so long, that means you don't like it that much. Make up your mind, damn.

http://getsupreme.bigcartel.com/ http://hypebeast.com/forums/sneakers/219553 - FBTs SZ 10

September 20, 2012 @ 10:02 PM
skategoat

Post: 68

Join Date: Sep 2012

does the chino,canvas pants,work pants, jeans has elastane in them or its 100% cotton? like are they good for skating

please answer, thanks


skating in most streetwear pants/shoes = fail unless you're sponsored by them or rich as fuck.
September 20, 2012 @ 10:10 PM
RyandaGod

Post: 2350

Join Date: Mar 2012

Location: Commonwealth, Boston

anyone know how much the l/s baseball tee retailed for last season?

@joexedge yeah i like the brown cuz if u look closely its has other colors blended into it. gonna look dope as fuck in person


right? its so wicked, thats what i like about it it will be sick in person


Wicked?confused
September 20, 2012 @ 10:12 PM
fuckjohnn

Post: 826

Join Date: Apr 2012

Location: newyork

Preme should make a camp like this

instagram: @fuckjohnn | سبحان

September 20, 2012 @ 10:13 PM
mobbyluii

Post: 1984

Join Date: Nov 2011

does the chino,canvas pants,work pants, jeans has elastane in them or its 100% cotton? like are they good for skating

please answer, thanks


skating in most streetwear pants/shoes = fail unless you're sponsored by them or rich as fuck.

wow... you dont have to be rich to skate in street wear... unless you wanna look raggedy as fuck. Let people wear their clothes for their own purposes bro.

IG: @mobbyluii

September 20, 2012 @ 10:13 PM
rhythmz

Post: 942

Join Date: Mar 2012

Location: 619

Picked up a black 8-ball at SupNY, it's a great jacket. Warm too. smile


can you take a fitpic? looking to buy one if it comes down to it :/

for sale: http://hypebeast.com/forums/apparel/forum/topic/181467/?#post-3742277

September 20, 2012 @ 10:16 PM
kevii

Post: 235

Join Date: Jun 2012

Picked up a black 8-ball at SupNY, it's a great jacket. Warm too. smile


can you take a fitpic? looking to buy one if it comes down to it :/
word pic would be nice
September 20, 2012 @ 10:20 PM
tmwtg

Post: 3096

Join Date: Jun 2009

Picked up a black 8-ball at SupNY, it's a great jacket. Warm too. smile


Is it really warm? Pile lining looks kinda weak.

Burgundy color looks dope, though.
September 20, 2012 @ 10:23 PM
skategoat

Post: 68

Join Date: Sep 2012


wow... you dont have to be rich to skate in street wear... unless you wanna look raggedy as fuck. Let people wear their clothes for their own purposes bro.


It's not a matter of style; it's a matter of physics. Rubbing clothes/shoes against sandpaper at high speeds/impacts all day will destroy your clothes no matter how much you paid for them. May as well buy cheaper pants for skating. I said nothing about skating in street-wear shirts/hats/jackets.
September 20, 2012 @ 10:24 PM
jxmookie

Post: 300

Join Date: Jun 2012

are the chip camo caps really gonna restock at the LA store tomorrow??


I needs it


yeah after the BL hoodies drop tomorrow at noon. then on saturday there's a kate moss restock followed by the balloon lodge camp restock.


can a moderator ban this kid

**MIXTAPE COMING SOON** Sus Chinatown Afterparty Remixes Lacking Operational Studio Vol. 1

September 20, 2012 @ 10:25 PM
Stackies

Post: 665

Join Date: Aug 2012

Location: Los Angeles

Picked up a black 8-ball at SupNY, it's a great jacket. Warm too. smile

an you take a fitpic? looking to buy one if it comes down to it :/


Wtf, if you don't want it don't get it. Save your money if you're that sad about buying it.

WTB: Supreme American Flag Mini Towel

September 20, 2012 @ 10:26 PM
megustaleche

Post: 972

Join Date: Jan 2012

Location: Califas


for who ever asked for a fit pic of the football top...

Ahh so nice I can't wait. What size did you go with and how tall are you

Went with a medium and I'm 6"0


Damn Im 6'1 gna be swimming in my L when it comes in

Lol I'm 6'0 too and I copped Xl but I wanted it big enough to wear a hoodie undercool


youre gonna wear a hoodie under a long-sleeved t-shirt???

Yea I'm a do me so fuck what you think

My style is impetuous. My defense is impregnable, and I'm just ferocious

September 20, 2012 @ 10:26 PM
dirtyxrabbit

Post: 306

Join Date: Aug 2012

are the chip camo caps really gonna restock at the LA store tomorrow??


I needs it


yeah after the BL hoodies drop tomorrow at noon. then on saturday there's a kate moss restock followed by the balloon lodge camp restock.


can a moderator ban this kid




stopp being a bitch. lol I bet you one of the fags that Give thumbs down as if internet shit is serious business lmao
September 20, 2012 @ 10:26 PM
unemployedisback

Post: 380

Join Date: Jul 2012

does the chino,canvas pants,work pants, jeans has elastane in them or its 100% cotton? like are they good for skating

please answer, thanks


skating in most streetwear pants/shoes = fail unless you're sponsored by them or rich as fuck.

lol u mad

i bet you know alot about thrasher.. faggot

edit: just saw ur username i lol'd
September 20, 2012 @ 10:26 PM
Trespace

Post: 1319

Join Date: Sep 2009

Only pants above $100 dollars i would skate in are apcs because they stretch faster. I don't think id skate supreme $150 chinos simply cause they're not as sturdy as denim would be.
September 20, 2012 @ 10:28 PM
skategoat

Post: 68

Join Date: Sep 2012



i bet you know alot about thrasher.. faggot



I actually work for thrasher....
September 20, 2012 @ 10:29 PM
unemployedisback

Post: 380

Join Date: Jul 2012



i bet you know alot about thrasher.. faggot



I actually work for thrasher....


no.
September 20, 2012 @ 10:29 PM
TheRealJoeBiden

Post: 619

Join Date: Jun 2012



i bet you know alot about thrasher.. faggot



I actually work for thrasher....


Hook ya boy up with another Tie Dye Logo Tee :p Mine is fading/getting holes.
September 20, 2012 @ 10:32 PM
Ishyaboi™

Post: 694

Join Date: Aug 2012

Location: babylon



i bet you know alot about thrasher.. faggot



I actually work for thrasher....



diamonds are forever.

September 20, 2012 @ 10:34 PM
skategoat

Post: 68

Join Date: Sep 2012



Hook ya boy up with another Tie Dye Logo Tee :p Mine is fading/getting holes.



hasn't been in the warehouse since june. we probably won't be making those again. it was originally made for lucas something (the white OF member) after he did an interview with us but everyone was so down with the hoodie that we mass made them and made the same design for shirts.
September 20, 2012 @ 10:35 PM
✖$CΔRΣ✖

Post: 523

Join Date: Jun 2012

Location: Right behind you.

Price speculation on Harris Tweed Hooded Coaches jacket?

Follow me on Twitter: http://twitter.com/hey_its_kiran Size 10.5 Jordan Retro OG Fire Red 5's

September 20, 2012 @ 10:40 PM
lenryhouis

Post: 210

Join Date: Dec 2011

Location: Toronto

hey i wanna cop that 8 ball. im wondering is there any meaning behind it?

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top