[Supreme] 2012 Discussion Thread (Flaming Users = Ban / Selling Items = Ban)

Sep 12, 2012 @ 20:00
what do y'all think of the backpacks? i personally like the white the best.

we love jesus, but you'da learn a lot from satan ;)

Sep 12, 2012 @ 20:03
hopefully the internet problems go away for tomorrows drop , i just want to get that navy hunting dogs camp cap

Karmaloop rep code : JSAUNDERS 20% off xjoexedge.tumblr.com

Sep 12, 2012 @ 20:04
hopefully the internet problems go away for tomorrows drop , i just want to get that navy hunting dogs camp cap

who said thats dropping?

IG: @DragonBall.Tees Check out the BULMA tee :) /// #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SupremeDead #NewCreativeDirectorTrash

Sep 12, 2012 @ 20:04
what do y'all think of the backpacks? i personally like the white the best.


Not a fan at all.

Fuck Tha Opps...No Love City

Sep 12, 2012 @ 20:06
Sep 12, 2012 @ 20:07
hopefully the internet problems go away for tomorrows drop , i just want to get that navy hunting dogs camp cap

who said thats dropping?


no one said they are ,i was just saying IF they drop my internet won't be shitty

Karmaloop rep code : JSAUNDERS 20% off xjoexedge.tumblr.com

Sep 12, 2012 @ 20:10
hahaha people talking about being swift, i got so much swiftness, LA BABY
Sep 12, 2012 @ 20:16
So swift i got 3 orders in 4 mins.

(_̅_̅_̅_̅_̅м̅a̅я̅i̅j̅u̅a̅n̅a̅_̅_̅_̅ () ด้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็

Sep 12, 2012 @ 20:17
if you follow juicy j on twitter then you know he was at SupLA today, went down there since he was there, right when i got there saw them hand him a camo box logo hoodie and the yellow highlighter one, got my stacks right because box logos are definitely dropping this thursday smokeyface

is the yellow one really neon? like is it really bright or dull or what?

Fuck yall

Sep 12, 2012 @ 20:17
Juicy j copping box logo hoodies at LA (neon and camo), no that doesn't mean they're dropping. dumbass niggas saying they are
Sep 12, 2012 @ 20:17
So swift i got 3 orders in 4 mins.


i never do orders online. LA
Sep 12, 2012 @ 20:25
Fuck I bought a black pin dot and got a fucking black field pullover... I thought the swiftness was with me

Stay Gold.

Sep 12, 2012 @ 20:33
Fuck I bought a black pin dot and got a fucking black field pullover... I thought the swiftness was with me

oh shit someone on this thread got ur pin dot and is keepin it lol

IG: @DragonBall.Tees Check out the BULMA tee :) /// #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SupremeDead #NewCreativeDirectorTrash

Sep 12, 2012 @ 20:34
So swift i got 3 orders in 4 mins.


i never do orders online. LA


How does the stock look like after initial drop? I work in Beverly Hills not far from SupLA and was thinking of dropping by after online cop to get a few more things.

(_̅_̅_̅_̅_̅м̅a̅я̅i̅j̅u̅a̅n̅a̅_̅_̅_̅ () ด้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็

Sep 12, 2012 @ 20:35
Originally posted by Inactive User
Box logo what's...
Fucking herb..


why so bitchy, and how the fuck have you got 1007 posts and your 2012 member your the sort of kid that would pay $500 resell for a hat that tyler wears


You're* and what does that have to do with anything?
You asked about box logos, I guess you're talking about the hoodies, but be more specific if you don't want to get flamed..
And who is tyler? Are you such a fan you're on a first name basis now?

https://soundcloud.com/tobiokami/okami-tobiokami https://soundcloud.com/tobiokami/okami-tobiokami MY MUSIC---

Sep 12, 2012 @ 20:37
I'm just ready for tomorrows drop, hopefully i can get out of class before


whats dropping

Box logos

https://soundcloud.com/tobiokami/okami-tobiokami https://soundcloud.com/tobiokami/okami-tobiokami MY MUSIC---

Sep 12, 2012 @ 20:39
Originally posted by Inactive User
You're* and what does that have to do with anything?
You asked about box logos, I guess you're talking about the hoodies, but be more specific if you don't want to get flamed..
And who is tyler? Are you such a fan you're on a first name basis now?


well his artist title doesn't include a last name
and how in the real fuck do you have 1k posts?

stop
Sep 12, 2012 @ 20:39

https://soundcloud.com/tobiokami/okami-tobiokami https://soundcloud.com/tobiokami/okami-tobiokami MY MUSIC---

Sep 12, 2012 @ 20:39
Originally posted by Inactive User
You're* and what does that have to do with anything?
You asked about box logos, I guess you're talking about the hoodies, but be more specific if you don't want to get flamed..
And who is tyler? Are you such a fan you're on a first name basis now?


well his artist title doesn't include a last name
and how in the real fuck do you have 1k posts?

stop

Who are you

https://soundcloud.com/tobiokami/okami-tobiokami https://soundcloud.com/tobiokami/okami-tobiokami MY MUSIC---

Sep 12, 2012 @ 20:40
Fuck I bought a black pin dot and got a fucking black field pullover... I thought the swiftness was with me

oh shit someone on this thread got ur pin dot and is keepin it lol

Hahahahahahahahaha fuuuck Whatever hope it's sick , the pullover is still sick but the arms are kinda long, but fuck lost a hundred fucccckk

Stay Gold.

Sep 12, 2012 @ 20:40
I love all of the love going around in this thread.
Sep 12, 2012 @ 20:45
So swift i got 3 orders in 4 mins.


so swift taylor swift interrupted my speech

ig supremecellar

Sep 12, 2012 @ 20:47
So swift i got 3 orders in 4 mins.


so swift taylor swift interrupted my speech

Swift, woah adobo you in da 510?

https://soundcloud.com/tobiokami/okami-tobiokami https://soundcloud.com/tobiokami/okami-tobiokami MY MUSIC---

Sep 12, 2012 @ 20:51
you're silly thinkin that this preme wasn't free willy
Sep 12, 2012 @ 20:53
Juicy j copping box logo hoodies at LA (neon and camo), no that doesn't mean they're dropping. dumbass niggas saying they are


im only gonna listen to suave from now on
Sep 12, 2012 @ 20:58
Rico, you got a line on October 4th, right? smokeyface smokeyface smokeyface
Sep 12, 2012 @ 21:00
oh shit someone on this thread got ur pin dot and is keepin it lol

Hahahahahahahahaha fuuuck Whatever hope it's sick , the pullover is still sick but the arms are kinda long, but fuck lost a hundred fucccckk

Yea dude in here said he ordered pull over but got the pin dot, I'd just call supreme tell them they sent you wrong item, don't take a 100 dollar loss, like that one uk herb who got scammed $600 has the dude number and address but still did nothing just said whatever lol

My style is impetuous. My defense is impregnable, and I'm just ferocious

Sep 12, 2012 @ 21:01
Originally posted by Inactive User
whats dropping

Box logos

box logo what....? worst kind of person is a person like you
Originally posted by Inactive User

your posts are overplayed

http://hypebeast.com/forums/apparel/198218 - Some Supreme and The Quiet Life FS (PM for all my others not listed)

Sep 12, 2012 @ 21:01
Originally posted by Inactive User
Hahahahahahahahaha fuuuck Whatever hope it's sick , the pullover is still sick but the arms are kinda long, but fuck lost a hundred fucccckk

Yea dude in here said he ordered pull over but got the pin dot, I'd just call supreme tell them they sent you wrong item, don't take a 100 dollar loss, like that one uk herb who got scammed $600 has the dude number and address but still did nothing just said whatever lol

Just because he didn't get his money back doesn't make him an herb

https://soundcloud.com/tobiokami/okami-tobiokami https://soundcloud.com/tobiokami/okami-tobiokami MY MUSIC---

Sep 12, 2012 @ 21:01
for those wondering the fit of the chinos here you go. they have a good fit, im gonna get them tapered though personally.




Can't you take them to a dry cleaner and get them stitched to be skinnier? Isn't that with all pants?
This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0