[Supreme] 2012 Discussion Thread (Flaming Users = Ban / Selling Items = Ban)

December 20, 2012 @ 15:23:49
restock on acid green box logos

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

December 20, 2012 @ 15:25:09
Originally posted by Inactive User
God i hope there's a restock on field pullover and backpack
they wont restock things that sold out
not everything is deadstock buddy

6

December 20, 2012 @ 15:30:44
for the nighas that cant pull off waxed denim
i got them fauxmain biker jeans on the way 
best thing you wrote to date....hope they legit bro
December 20, 2012 @ 15:40:03
i said fauxmain
they balmain
BALL-MAYNE
damn u stupid
never spend 1200 on sum fuckn pants 
fuk quality

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

December 20, 2012 @ 15:44:42
i figured that idiot, fake it to you make it. damn yall some broke boys
December 20, 2012 @ 15:45:56
i figured that idiot, fake it to you make it. damn yall some broke boys
watch out...we got a badass here...
December 20, 2012 @ 15:48:14
december 2012........post 8.........nevermind
December 20, 2012 @ 15:55:58
Small box logo's confirmed.
December 20, 2012 @ 15:56:49
camo gang 
December 20, 2012 @ 15:59:02
 SALE CONFIRMED!

Lillyhammer

December 20, 2012 @ 15:59:47
damn.. haven't thought about whether or not the small box logo is worth it. Not sure if im THAT thirsty for the box logo.
December 20, 2012 @ 16:00:17
december 2012........post 8.........nevermind
ohhh burned!!! -_-

lol boy u joined sep2012 so dont even play that
December 20, 2012 @ 16:00:34
SMALL LOGO IN BLACK AND CAMO COPPED

Lillyhammer

December 20, 2012 @ 16:00:53
small box logos!!

Él Duderîno

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

December 20, 2012 @ 16:01:02
camo box logo and im out

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

December 20, 2012 @ 16:03:30
Small blogos on the sneak
December 20, 2012 @ 16:03:48
Fuck the small boxes. I'm saving my money for the sale. It's a plain-ass hoodie for $138. I'll pass.
December 20, 2012 @ 16:03:54
tiny boxes for tiny men

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

December 20, 2012 @ 16:03:58
kind of surprised about the small box logos.  i got a camo size large when i saw them going fast.
December 20, 2012 @ 16:04:17
The thirst for that box logo is real. SMH at the small box logo boys.

Must still be salty from missing out on the regular Box Logo's, can't be buying both surely!
December 20, 2012 @ 16:04:26
That thirst...

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

December 20, 2012 @ 16:04:56
Fuck the small boxes. I'm saving my money for the sale. It's a plain-ass hoodie for $138. I'll pass.
broke nigha alerttt

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

December 20, 2012 @ 16:05:22
ribbed beanies!!!

Él Duderîno

December 20, 2012 @ 16:05:37
i figured that idiot, fake it to you make it. damn yall some broke boys
layup

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

December 20, 2012 @ 16:06:02
Originally posted by Inactive User
Fuck the small boxes. I'm saving my money for the sale. It's a plain-ass hoodie for $138. I'll pass.
broke nigha alerttt
Shut up London lol
December 20, 2012 @ 16:06:14
easy resell thirst for camo is crazy.

Lillyhammer

December 20, 2012 @ 16:06:32
ha gucci dont go on sale 

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

This topic is locked, replies are no longer accepted.
x