[Supreme] 2012 Discussion Thread (Flaming Users = Ban / Selling Items = Ban)

Dec 20, 2012 @ 16:22
Hmm.. Didn't even notice that the Ribbed Beanies were back... purple copped.
EDIT: Damn I missed the hooded denims. Was telling myself to cop if they ever made a return... oh well.
Dec 20, 2012 @ 16:23
they steady addin shit 
to bait nigga who didnt get the small logo, and the small logo was to bait nigga who didnt get the big logo
Dec 20, 2012 @ 16:23
Literally slept on small boxes. Resell won't be high enough for it to be worth it for me as long as regular box logos are around. 
Dec 20, 2012 @ 16:24
Literally slept on small boxes. Resell won't be high enough for it to be worth it for me as long as regular box logos are around. 

they got them on ebay for 280 already smh
Dec 20, 2012 @ 16:24
Supreme is smart this season. They put small box logos after box logos for that real thirst.
For sale items, they're not gunna put cheap shit on sale, maybe a few. They're more likely to put items like the leather pea jacket, wool overcoat, etc.
totally agree with you on this
Dec 20, 2012 @ 16:27
box logo restock at 1155

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Dec 20, 2012 @ 16:28
That Workers Jacket better make it the sale, needa scoop that black colorway. smokeyface
Dec 20, 2012 @ 16:29
cawped the black canvas coaches jacket, but of course the piece i wanted all seasn (hooded denim jacket) i got fucked on...if anybody got the XL Black denim, message me to sellllllll

Él Duderîno

Dec 20, 2012 @ 16:30
I don't understand why anyone would get any Small Box Pullover other than the camo (I personally wouldn't even get the camo). It's basically a plain hoodie. If anything, the logo almost ruins it. 
Dec 20, 2012 @ 16:32
copped the black ribbed beanie and already wish I went with the blue
Dec 20, 2012 @ 16:32
i dont understand why folks would cop a real hoodie

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Dec 20, 2012 @ 16:34
copped the black ribbed beanie and already wish I went with the blue
Just buy a blue and cancel the black.. Or sell it. Shit.
Dec 20, 2012 @ 16:34
i dont understand why folks would cop a real hoodie
Damn London you ugli af for that one..
Dec 20, 2012 @ 16:35
I don't understand why anyone would get any Small Box Pullover other than the camo (I personally wouldn't even get the camo). It's basically a plain hoodie. If anything, the logo almost ruins it. 
In before the people say "supreme quality SO GOOD, it's worth it" 

We all know why. People pay for that box logo no matter how small it is. Put it on a hoodie and it'll sell. 
Dec 20, 2012 @ 16:36
quality!!!!!!!!

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Dec 20, 2012 @ 16:36
I don't understand why anyone would get any Small Box Pullover other than the camo (I personally wouldn't even get the camo). It's basically a plain hoodie. If anything, the logo almost ruins it. 
yeah that shit is pointless....if you didnt cop the camo in the small logo it was a waste to me 
Dec 20, 2012 @ 16:38
I like the contrast on the acid small logo. Good thing it'll sit for awhile
Dec 20, 2012 @ 16:41
Now to see where the real thirst is. Acid green small pox: the consolation prize of the consolation prize
Dec 20, 2012 @ 16:45
What if people got so thirsty that the hammer sold out
Dec 20, 2012 @ 16:48
(Invalid img)
Dec 20, 2012 @ 16:48
whaT if i had a real box logo?

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Dec 20, 2012 @ 16:49
them L and XL just chill tho M is the only size worth money besides them logos imo
Dec 20, 2012 @ 16:51
thats why i bought two camo size medium
Dec 20, 2012 @ 16:55
Yea man make those stacks!!! smokeyface

http://real1st.tumblr.com/

Dec 20, 2012 @ 17:06
Hopefully people allow some things to make it to the sale.

F/S Supreme Jump Rope

Dec 20, 2012 @ 17:06
damn, didn't expect those restocks
Dec 20, 2012 @ 17:07
fuk! i thought this season was over! and there was no email for this morning!

Buy-sell-trade Supreme heat & Sneakers on komarket.ca

Dec 20, 2012 @ 17:19
Anybody get the corduroy club jacket? How is it?
Dec 20, 2012 @ 17:23
Originally posted by Inactive User
Anybody get the corduroy club jacket? How is it?
I like it nice and soft perfect jacket for a ok cold day.

(_̅_̅_̅_̅_̅м̅a̅я̅i̅j̅u̅a̅n̅a̅_̅_̅_̅ () ด้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็

Dec 20, 2012 @ 17:27
This topic is locked, replies are no longer accepted.