[Supreme] 2012 Discussion Thread (Flaming Users = Ban / Selling Items = Ban)

December 08, 2012 @ 08:59:09


close up of camo from Uniquehypecollection on ebay

412

December 08, 2012 @ 09:39:27
so i ordered the last supper ashtray to put in my car and i got the supreme shipment... open it and what do you know i get 3 Gay Porn DVD's titled Latin Heat. wtf... 
December 08, 2012 @ 09:45:19
Does Supreme have a Twitter? Is @SupremeNY legit? Me thinks not so sorry if this is a stupid question but I wanted to check.
December 08, 2012 @ 10:50:03
Damn, almost every post about Box Logos is getting a significant amount of downvotes. That salt. 
December 08, 2012 @ 13:47:54
Originally posted by Inactive User
Damn, almost every post about Box Logos is getting a significant amount of downvotes. That salt. 
People hatin cause they weren't swift enough to cop.... it wasn't that hard to cop anyway. Not nearly as hard as the Champion shit.
December 08, 2012 @ 13:50:34
Originally posted by Inactive User
Box logo restock in all colors all sizes! Camo CAWPED with the swiftn-..... oh no.

Edit: Every thumbs down I get my wee-wee shrinks an inch
I now have a vagina. Who wants to fuck me in exchange for box logos?
December 08, 2012 @ 14:59:02
anyone know the fit on the pile lined? or fit pics? tts or size up?
December 08, 2012 @ 15:04:25
back in this bitch... who still here?

Money Over Everything

December 08, 2012 @ 15:09:21
probably gonna throw a pile lined up on ebay for $250.

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

December 08, 2012 @ 15:39:40
YOU DON'T EVEN SKATE, TAKE OFF THAT BOX LOGO
December 08, 2012 @ 15:56:22
Originally posted by Inactive User
I posted a fit pic a couple pages back.
how does it fit? tts or size up

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

December 08, 2012 @ 16:25:08
Originally posted by Inactive User
back in this bitch... who still here?
Damn b. Wheres my boy supreme? Was bout to text him the other day
December 08, 2012 @ 16:55:49
If word from London is true, we still have that un-previewed herringbone denim shirt that may release. But still, the season is ending wayy too early each year after another. 

IG: @mobbyluii

December 08, 2012 @ 16:58:37
whats good dudes? anyone know what else is left to drop this season? 
December 08, 2012 @ 17:05:22
Originally posted by Inactive User
whats good dudes? anyone know what else is left to drop this season? 
Whats good son smokeyface
December 08, 2012 @ 17:08:21
Originally posted by Inactive User
Whats good son
Not much my dude. Just been chilling. Copped a black box logo last week, but thats about it for this season. Looking to cop a beanie from last fall tho. You know if any more shit is dropping next thursday?  
December 08, 2012 @ 17:10:33
Originally posted by Inactive User
Not much my dude. Just been chilling. Copped a black box logo last week, but thats about it for this season. Looking to cop a beanie from last fall tho. You know if any more shit is dropping next thursday?  
 the couple of hats that remain, secret herringbone denim shirt, timbs? or it could be a week where supreme doesnt even update the store on thursday. week off, who knows

IG: @mobbyluii

December 08, 2012 @ 17:12:38
Originally posted by Inactive User
 the couple of hats that remain, secret herringbone denim shirt, timbs? or it could be a week where supreme doesnt even update the store on thursday. week off, who knows
oh shit. what hats are left? (If you know em off the top of your head, otherwise no biggie)
December 08, 2012 @ 17:14:37
Originally posted by Inactive User
oh shit. what hats are left? (If you know em off the top of your head, otherwise no biggie)
besides small box logos I'm done for the season 
December 08, 2012 @ 17:16:46
Originally posted by Inactive User
oh shit. what hats are left? (If you know em off the top of your head, otherwise no biggie)
african trail hat, harris tweed herringbone camp, hypnotized minds 5 panel (secret item, may not release, canceled)

IG: @mobbyluii

December 08, 2012 @ 17:26:43
Originally posted by Inactive User
If word from London is true, we still have that un-previewed herringbone denim shirt that may release. But still, the season is ending wayy too early each year after another. 

denim herringbone shirt already dropped...i think 2nd drop of the season
December 08, 2012 @ 17:32:50
Originally posted by Inactive User
 denim herringbone shirt already dropped...i think 2nd drop of the season
Im talking about a un-previewed one.....

IG: @mobbyluii

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

December 08, 2012 @ 17:38:20
why would they release another, highly doubtful.
edit* denim herringbone
December 08, 2012 @ 17:41:19
What about the hooded denim shirt? 
December 08, 2012 @ 17:43:40
First drop of the season. 

I could see another clothing collab with a Japanese company or some shit 
December 08, 2012 @ 17:45:43
im hopin for a Timb release, i missed last years!

Él Duderîno

December 08, 2012 @ 17:48:54
Then again 10 collabs is a lot if there's timbs 
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x