[Supreme] 2012 Discussion Thread (Flaming Users = Ban / Selling Items = Ban)

September 19, 2012 @ 21:04:23 PM
Post: 408
Join Date: Mar 2011


Dopest TNF collab jacket imo


I WILL own this jacket one day. Probably my most wanted Supreme item.
September 19, 2012 @ 21:07:43 PM
Post: 3408
Join Date: Dec 2010
Location: TAXACHUSETTS
That Kate Moss tee is fake

|| instagram: lups1 ||

September 19, 2012 @ 21:08:57 PM
Post: 3054
Join Date: Sep 2011
Location: Chi
Seeing that pic of Juicy J in "All Cairo Everythang" makes me that much happier I didn't cop...I can't believe I was feeling that joint at all in the beginning.

Fuck Tha Opps...No Love City

September 19, 2012 @ 21:10:09 PM
Post: 211
Join Date: Feb 2008
Why is the hockey jersey sellin for so much? Those things hung around forever. But more importantly if someone wants to trade their dunks for mine in black large hit me up. Haha.
September 19, 2012 @ 21:19:02 PM
Post: 28
Join Date: Sep 2012
I'm praying for that Supreme x Champion parka to release tomorrow but I don't really feel it. It's way too early in the season for such a collab imo.
September 19, 2012 @ 21:19:44 PM
Post: 779
Join Date: Jun 2012
Seeing that pic of Juicy J in "All Cairo Everythang" makes me that much happier I didn't cop...I can't believe I was feeling that joint at all in the beginning.
lol this I got a red Cairo on drop day.. Shit is so ugly I keep it in a cupboard might have a buyer so smokeyface

WTB Supreme x Thrasher Pullover size medium I got $$$$ PM ME.

September 19, 2012 @ 21:20:36 PM
Post: 327
Join Date: Aug 2012
Seeing that pic of Juicy J in "All Cairo Everythang" makes me that much happier I didn't cop...I can't believe I was feeling that joint at all in the beginning.
lol this I got a red Cairo on drop day.. Shit is so ugly I keep it in a cupboard might have a buyer so smokeyface

arent you out of the states? lol
September 19, 2012 @ 21:20:48 PM
Post: 967
Join Date: Jan 2012
Location: Califas
Football top looks trash on webstore and in preview but dope in real life lol smokeyface


fit pics or any pics would be appreciated

Yea can we get fit pics?

My style is impetuous. My defense is impregnable, and I'm just ferocious

September 19, 2012 @ 21:21:41 PM
Post: 779
Join Date: Jun 2012
Seeing that pic of Juicy J in "All Cairo Everythang" makes me that much happier I didn't cop...I can't believe I was feeling that joint at all in the beginning.
lol this I got a red Cairo on drop day.. Shit is so ugly I keep it in a cupboard might have a buyer so smokeyface

arent you out of the states? lol
yeah Supreme London though..

WTB Supreme x Thrasher Pullover size medium I got $$$$ PM ME.

September 19, 2012 @ 21:23:15 PM
Post: 4654
Join Date: Apr 2012
Why is the hockey jersey sellin for so much? Those things hung around forever. But more importantly if someone wants to trade their dunks for mine in black large hit me up. Haha.


if it was a ds xl, i'd probably do that trade smokeyface
September 19, 2012 @ 21:24:48 PM
Post: 1197
Join Date: Mar 2012
Location: South Florida
anyone have any idea on what the camo pocket tee's will cost ? same as regular pocket tees ?
September 19, 2012 @ 21:27:31 PM
Post: 2105
Join Date: Dec 2011
anyone have any idea on what the camo pocket tee's will cost ? same as regular pocket tees ?

No way, probably 72/82.
September 19, 2012 @ 21:29:24 PM
Post: 1197
Join Date: Mar 2012
Location: South Florida
damn aight , I just want that wool/felt hat to drop , only thing I want besides camo tees .
September 19, 2012 @ 21:35:49 PM
Post: 144
Join Date: Aug 2012
Location: Minneapolis
That Kate Moss tee is fake


How can you tell?

Looking for Nike Inneva Woven sz 10

September 19, 2012 @ 21:41:17 PM
Post: 1431
Join Date: May 2012
Location: purgatory
That Kate Moss tee is fake


How can you tell?

Tag will puncture the cloth tag. It does not go in a loop. The graphic is off too

( ͡° ͜ʖ ͡°)

September 19, 2012 @ 21:44:24 PM
Post: 144
Join Date: Aug 2012
Location: Minneapolis
That Kate Moss tee is fake


How can you tell?

Tag will puncture the cloth tag. It does not go in a loop. The graphic is off too


I was thinking the same thing on the graphic, just didn't want it to be fake. Ah well, the search continues.
@soysaucenoodles good lookin'

Looking for Nike Inneva Woven sz 10

September 19, 2012 @ 21:45:14 PM
Post: 818
Join Date: Apr 2012
Originally posted by Inactive User


Dopest TNF collab jacket imo


I WILL own this jacket one day. Probably my most wanted Supreme item.

this item is mad hyphy. sure, given, said, it's an absurdly sexy jacket. everyone wants it. but trust me, when you have it, it's not worth the $$$. the cotton it's made from is weird, where TNF normally would've used some polyester type material. this leaves the jacket easily susceptible to stains, etc. great jacket, but unless you have $$$$$$$$$$$$ it's really not worth it.

MATERIALISM YESSSSSSSSS

September 19, 2012 @ 21:49:18 PM
REVS
Forum Moderator
Post: 3607
Join Date: Dec 2011
Location: Philadelphia, PA
Why is the hockey jersey sellin for so much? Those things hung around forever. But more importantly if someone wants to trade their dunks for mine in black large hit me up. Haha.


Cause Frank.

I prefer carcinogens to endorphins.

September 19, 2012 @ 21:50:17 PM
Post: 766
Join Date: Jul 2009
Location: the yay
^lmao is that why? niggas so lame these days...
September 19, 2012 @ 21:50:24 PM
Post: 160
Join Date: Sep 2012
no ones fuckin with the blanket 5 panel? black bill is steeze.
September 19, 2012 @ 21:51:24 PM
Post: 15
Join Date: Aug 2012
which painted camo camp yall feelin? suuwoop or the purps!

drank.

September 19, 2012 @ 21:51:57 PM
Post: 5815
Join Date: Mar 2012
Location: 440/216
which painted camo camp yall feelin? suuwoop or the purps!

purp

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS15GreyNoShowBoiiis

September 19, 2012 @ 21:52:14 PM
Post: 360
Join Date: Jul 2012
i just want the black harris camp and camo pocket tee to drop and im done ma niggi
September 19, 2012 @ 21:52:27 PM
Post: 1431
Join Date: May 2012
Location: purgatory
^lmao is that why? niggas so lame these days...

i think its a nice piece overall

( ͡° ͜ʖ ͡°)

September 19, 2012 @ 21:55:10 PM
Post: 432
Join Date: Sep 2012
Info on tomorrows drop?
September 19, 2012 @ 21:57:48 PM
Post: 766
Join Date: Jul 2009
Location: the yay
^lmao is that why? niggas so lame these days...

i think its a nice piece overall


its def. a heater but there was one goin for like 6 bills on ebay yesterday
September 19, 2012 @ 21:57:57 PM
Post: 995
Join Date: Apr 2009
Location: CT
Info on tomorrows drop?


You just missed it, my crystal ball is being serviced
September 19, 2012 @ 22:00:18 PM
Post: 98
Join Date: May 2012
hey HB I bumped into this video and lost faith in all humanity as we know it. I thought I share it with you guys.

September 19, 2012 @ 22:04:40 PM
Post: 224
Join Date: Mar 2012
Location: Vancouver, CA

got my order finally deco is on point smokeyface
September 19, 2012 @ 22:11:28 PM
Post: 137
Join Date: Feb 2012
Location: USA

Got that camo trench in today- was supposed to come with a star pin but could not find. I only checked 25 of the 50 pockets. Anyone else cop? Where was yall's pin at?

instagram: @rty

This topic is locked, replies are no longer accepted.
x