[Supreme] 2012 Discussion Thread (Flaming Users = Ban / Selling Items = Ban)

December 06, 2012 @ 20:33:43
I don't see White....

Doubleclutchhoops.com

December 06, 2012 @ 20:34:33
The other Harris Tweed camp and African Trail left for next week. There has to be more though right... Timbs?
December 06, 2012 @ 20:34:43
cuz i took it papi. damn... dat rush.

+ www.tallcans.org +

December 06, 2012 @ 20:34:59
Originally posted by Inactive User
copped a black , someone post a fit with the camo hoodie thanks
lying ass nigga, black didnt restock right now. unlesss you copped instore

IG: @mobbyluii

December 06, 2012 @ 20:37:26
y'all must be talking about a different supreme site..nothings been up but the nasty acid green.

Doubleclutchhoops.com

December 06, 2012 @ 20:38:56
got acid, thanks god, plus two medium camo got earlier.

Buy-sell-trade Supreme heat & Sneakers on www.korangemarket.com

December 06, 2012 @ 20:39:56
chances of a restock of heather grey black or navy? fuck.
December 06, 2012 @ 20:40:02
Originally posted by Inactive User
y'all must be talking about a different supreme site..nothings been up but the nasty acid green.
lol different supreme site. there is only 1 supreme site dude. but the restocks go FAST. Im talking matter of seconds but your just too slow to even see em 

IG: @mobbyluii

December 06, 2012 @ 20:40:52
they are most likely cancelled orders - not restocks

+ www.tallcans.org +

December 06, 2012 @ 20:41:47
you guys think there will be another restock? just missed it
December 06, 2012 @ 20:42:18
anyone ever successfully tie dye a white supreme hoodie? that shit would be tight.

+ www.tallcans.org +

December 06, 2012 @ 20:42:57
Originally posted by Inactive User
copped a black , someone post a fit with the camo hoodie thanks
No online restocks have happened again since last one a few hours ago.

Lillyhammer

December 06, 2012 @ 20:43:19
I need to go to University and major in swiftness just to cop supreme.....

Doubleclutchhoops.com

December 06, 2012 @ 20:43:29
Originally posted by Inactive User
got acid, thanks god, plus two medium camo got earlier.
Acid is ugly AF
December 06, 2012 @ 20:43:54
whos got a white box logo for trade?

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

December 06, 2012 @ 20:45:44
Originally posted by Inactive User
lying ass nigga, black didnt restock right now. unlesss you copped instore
yea i copped at supny... sorry for commenting about it late lol
December 06, 2012 @ 20:45:53
Originally posted by Inactive User
I'm salty as hell, had to try to cop in a bathroom stall in school but all the stalls were takin so I did it in the middle of the bathroom then my friend thought it would be funny to snatch my phone out of my hands in the middle of my order,this is going to bother me for the rest of this month
Kick that faggot in his fucking face, brb gonna sell my boxlogo at ebay for 400 $
December 06, 2012 @ 20:46:13
Originally posted by Inactive User
I'm salty as hell, had to try to cop in a bathroom stall in school but all the stalls were takin so I did it in the middle of the bathroom then my friend thought it would be funny to snatch my phone out of my hands in the middle of my order,this is going to bother me for the rest of this month
Kill that nigga.

Lillyhammer

December 06, 2012 @ 20:50:18
Who the fuck thinks that shit is funny? Beat the shit out of him and be like, I thought that shit was funny so dont trip
December 06, 2012 @ 20:50:38
will acid even resell for $200 lmao?
December 06, 2012 @ 20:50:51
are most of ya'll in high school? shout out to my fellow older niggas who cawp from their desk at work  ya'll youngins aint about this life lol tongueface
December 06, 2012 @ 20:51:48
Originally posted by Inactive User
whos got a white box logo for trade?
size?

+ www.tallcans.org +

December 06, 2012 @ 20:52:09
Originally posted by Inactive User
I'm salty as hell, had to try to cop in a bathroom stall in school but all the stalls were takin so I did it in the middle of the bathroom then my friend thought it would be funny to snatch my phone out of my hands in the middle of my order,this is going to bother me for the rest of this month
kick that fool in the nuts.

+ www.tallcans.org +

December 06, 2012 @ 20:52:22
lol right here brother. 
That 100mbps connection life 
December 06, 2012 @ 20:52:33
Originally posted by Inactive User
size?
preferably medium.
December 06, 2012 @ 20:53:52
thinking about gettin an acid just for the resell. should i even bother?
December 06, 2012 @ 20:53:58
Acid will sit almost as long as the acid Independant hoody.

F/S Supreme Jump Rope

December 06, 2012 @ 20:54:24
Originally posted by Inactive User
will acid even resell for $200 lmao?
haha, fools will probably be sellin at a slight loss on the retail tip - if u bought - i hope it was to wear... and i hope you're black or brown so u can pull it off.

+ www.tallcans.org +

December 06, 2012 @ 20:55:28
Originally posted by Inactive User
haha, fools will probably be sellin at a slight loss on the retail tip - if u bought - i hope it was to wear... and i hope you're black or brown so u can pull it off.
ok im just gonna pass and i guess i couldnt pull it off either ha.
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x