December 7, 2012 @ 02:42 AM
WetCat

Post: 429

Join Date: Aug 2012

fuck it im gonna stop sleeping on that acid blogo. gonna look sweet on the slopes for snowboarding. im 5'11 and 160. i should go with a medium because the blogos are longer right guys? looking for a serious answer.
December 7, 2012 @ 02:43 AM
odb.

Post: 2049

Join Date: Dec 2008

Location: Toronto

Nah get a large
December 7, 2012 @ 02:43 AM
foreigner

Post: 430

Join Date: Nov 2012


fuck it im gonna stop sleeping on that acid blogo. gonna look sweet on the slopes for snowboarding. im 5'11 and 160. i should go with a medium because the blogos are longer right guys? looking for a serious answer.
pretty sure you should go with large.
December 7, 2012 @ 02:44 AM
highfiv3

Post: 54

Join Date: Sep 2012

forreal tho is it unlikely supreme will have a basic color hoodie saturday morning? *serious face*
December 7, 2012 @ 02:45 AM
paulywalnuts

Post: 3214

Join Date: Nov 2011

Location: Philadelphia

Yeah go for an L

i master bait from time to time///wtb supreme/rust-oleum beanie

December 7, 2012 @ 02:45 AM
qrct1

Post: 1083

Join Date: May 2012

aye so how about dat shipping confirmation cool

aeterna13.com

December 7, 2012 @ 02:47 AM
BasedBlong

Post: 818

Join Date: Aug 2012


fuck it im gonna stop sleeping on that acid blogo. gonna look sweet on the slopes for snowboarding. im 5'11 and 160. i should go with a medium because the blogos are longer right guys? looking for a serious answer.
 definetly go with a large. especially if your gonna be on the slopes. you dont want some small fitted ass shit while boarding. 

Fuck yall

December 7, 2012 @ 02:50 AM
qrct1

Post: 1083

Join Date: May 2012

aye yo so i'm 6'5" and 140lbs what size should i get

aeterna13.com

December 7, 2012 @ 02:50 AM
huynh

Post: 751

Join Date: Aug 2009

Location: Vancouver

peace to your eyes
December 7, 2012 @ 02:51 AM
qrct1

Post: 1083

Join Date: May 2012

lets just recommend sizes to each other now

aeterna13.com

December 7, 2012 @ 02:51 AM
ultradunk

Post: 334

Join Date: Mar 2012

Location: Manhattan Beach, CA

are drawstrings shorter this year?

gawd.tumblr.com

December 7, 2012 @ 02:51 AM
huynh

Post: 751

Join Date: Aug 2009

Location: Vancouver

aye yo so i'm 6'5" and 140lbs what size should i get
aye yo, you should get supersize
December 7, 2012 @ 02:53 AM
hypehank

Post: 15

Join Date: Oct 2012

Location: SunnyVale Trailer Pa...



aye yo so i'm 6'5" and 140lbs what size should i get
Holy shit 6'5, 140 you work out niggga???
December 7, 2012 @ 02:54 AM
Thugger

Post: 683

Join Date: Sep 2012

Location: boston

they need to throw a bogo on dis 


instagram _burri

December 7, 2012 @ 02:54 AM
®içh ßæ

Post: 1819

Join Date: May 2009

6'1 170 got a XL SWAG
December 7, 2012 @ 02:56 AM
pattshreds

Post: 603

Join Date: Jun 2012

Location: South Shore


 definetly go with a large. especially if your gonna be on the slopes. you dont want some small fitted ass shit while boarding. 
personally id go XL, just cause i like baggy clothes to ride in. but thats me. for normal wear definitely get an L.

SUPREME MECHANICS JACKET FOR SALE. RED, M. we flex like 90 px || instagram: pattshreds ||

December 7, 2012 @ 02:57 AM
dmndlifer

Post: 221

Join Date: Aug 2012


Shouts out to this kid on facebook. Holdin' the Supreme page down. I see you on that "Rox Rogo" comment. But who is it doe?
This is weird lmao. I have him as a friend on facebook but I won't but him on blast.
December 7, 2012 @ 02:57 AM
MF CHEUNG

Post: 1117

Join Date: Apr 2008

Location: Canada


are drawstrings shorter this year?
Does it really matter?
December 7, 2012 @ 02:59 AM
highfiv3

Post: 54

Join Date: Sep 2012

would supreme have any bogs left on saturday size M 
December 7, 2012 @ 03:01 AM
dasik

Post: 77

Join Date: Jul 2012


Shout outs to my niggas that cawped wif the swiftness today...yours truly was in an out in the first minute and joint is supposed to be delivered tomorrow...

Heather grey is what i went with

For real doe that was an easy cop...give the slow dudes some confidence...
For real, this was too easy compared to how AF1s crashed the website.
December 7, 2012 @ 03:06 AM
SHARKlN

Post: 5135

Join Date: Apr 2012

nike heads dont buy box logos 
December 7, 2012 @ 03:10 AM
JayEffKay

Post: 882

Join Date: Sep 2012

Location: Da Trap

#TeamSuave you have all made me proud today. Tony was unable to cop " 2 with swiftness " 

WE DID IT ! We have won the battle, but the war is far from over. All thats left is ether him out of life so he never even dares to type hypebeast.com into the adress bar. We're 3/4s of the way, i believe in us. #FUCKTONY
December 7, 2012 @ 03:14 AM
mrteebonilla

Post: 5790

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216



#TeamSuave you have all made me proud today. Tony was unable to cop " 2 with swiftness " WE DID ! We have won the battle, but the war is far from over. All thats left is ether him out of life so he never even dares to type hypebeast.com into the adress bar. We're 3/4s of the way, i believe in us. #FUCKTONY
the fuck you mean lmao i got 2 like i said i wanted to get 
but since the box logos dropped there will be many ppl MIA in this thread cool

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #FW14NeopreneGang

December 7, 2012 @ 03:17 AM
emerpuss

Post: 636

Join Date: Dec 2011

Location: HELLA

First thoughts when I see someone with a Red or Acid Green hoodie on.."You wasn't on that Rob Swift.."
December 7, 2012 @ 03:18 AM
ultradunk

Post: 334

Join Date: Mar 2012

Location: Manhattan Beach, CA


First thoughts when I see someone with a Red or Acid green hoody on.."You wasnt on that Rob Swift.."
reds didnt sit did they?

gawd.tumblr.com

December 7, 2012 @ 03:18 AM
mrteebonilla

Post: 5790

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216


First thoughts when I see someone with a Red or Acid green hoody on.."You wasnt on that Rob Swift.."
or maybe they just wanted that color....

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #FW14NeopreneGang

December 7, 2012 @ 03:20 AM
emerpuss

Post: 636

Join Date: Dec 2011

Location: HELLA

They did, but not as long as those construction worker sweaters.
December 7, 2012 @ 03:20 AM
emerpuss

Post: 636

Join Date: Dec 2011

Location: HELLA

or maybe they just wanted that color....
Okay, Im assuming you copped one of the colors just mentioned.
December 7, 2012 @ 03:24 AM
xafriaf

Post: 3662

Join Date: Aug 2012

Location: California



First thoughts when I see someone with a Red or Acid Green hoodie on.."You wasn't on that Rob Swift.."
Red sold out like three seconds after navy...
December 7, 2012 @ 03:24 AM
Bandwagon

Post: 796

Join Date: Jul 2009

Location: the yay



or maybe they just wanted that color....
lol for real Im sick of jackasses actin like theres a factually best color. people have different tastes.

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top