[Supreme] 2012 Discussion Thread (Flaming Users = Ban / Selling Items = Ban)

Dec 06, 2012 @ 18:36
Originally posted by Inactive User
cause they are ugly LOL@ sharkin yeah i guess its not that bad of a thing LOL
They aint bad just the C in front to damn big.

(_̅_̅_̅_̅_̅м̅a̅я̅i̅j̅u̅a̅n̅a̅_̅_̅_̅ () ด้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็

Dec 06, 2012 @ 18:36
anybody here uses the app? shit i haven't missed a drop since they released it
Dec 06, 2012 @ 18:36
Got my shipping confirm already 
Dec 06, 2012 @ 18:37
Lol at mods watching over this thread like it's sacred.. smh.

Don't badmind me.

Dec 06, 2012 @ 18:40
Originally posted by Inactive User
Got my shipping confirm already 
same here smokeyface
Dec 06, 2012 @ 18:40
Originally posted by Inactive User
They took the Rizzoli book off the webstore today? Random as hell. I was going to pick one up on my last order.
cop it off amazon brah.. its cheaper
Dec 06, 2012 @ 18:41
Originally posted by Inactive User
anybody here uses the app? shit i haven't missed a drop since they released it
I have it but haven't dared to use it yet. I don't trust it being fast enough. stick to the PC if i can.
Dec 06, 2012 @ 18:42
@Dilla no apps needed homie .. swiffffffffftness without programs or copy paste

fukasignature.com ... glad we have these back tho

Dec 06, 2012 @ 18:43
Originally posted by Inactive User
They took the Rizzoli book off the webstore today? Random as hell. I was going to pick one up on my last order.
They actually sold out when I checked yesterday. Took the item off the webstore when it updated this morning.
Dec 06, 2012 @ 18:44
cawped camo and navy... watched black sell out with the swiftness.

Anyone know if supLA has brown pile-lined?

IG: truyoo

Dec 06, 2012 @ 18:45
Originally posted by Inactive User
That's bizarre, one of the last things I would expect to sell out. Then again I guess it's been up forever.
Yeah, I kind of wanted that limited edition one, but I'll get the one off Amazon for 50% off.
Dec 06, 2012 @ 18:47
Shipped smokeyface
Dec 06, 2012 @ 18:49
Any fit pics of the Harris Tweed Coach? I'm interested in how the sizing is...
Dec 06, 2012 @ 18:49
Who here skateboards?
Dec 06, 2012 @ 18:50
People talking bout he small logos, Len store had camo ones in two weeks ago, I though they'd been dropped?
Dec 06, 2012 @ 18:52
Originally posted by Inactive User
You can download programs to tell you when a site has updated. They get the notification the site changed (Meaning a restock). They cwap. Simple as that.
What program?
Dec 06, 2012 @ 18:53
Just copped with the swiftness.....from ebay lol

Doubleclutchhoops.com

Dec 06, 2012 @ 18:56
^juki
how much you pay and what size you get lol
Dec 06, 2012 @ 18:59
Got my tracking number.
Dec 06, 2012 @ 19:00
Camo for 399........free shipping doe smokeyface

Doubleclutchhoops.com

Dec 06, 2012 @ 19:01
Originally posted by Inactive User
Who here skateboards?
I miss it but i feel to old to pick it up again now i just bmx easier on the body.

(_̅_̅_̅_̅_̅м̅a̅я̅i̅j̅u̅a̅n̅a̅_̅_̅_̅ () ด้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็

Dec 06, 2012 @ 19:06
Originally posted by Inactive User
Camo for 399........free shipping doe
god damn i hope your not serious
Dec 06, 2012 @ 19:08
Originally posted by Inactive User
Camo for 399........free shipping doe


Dec 06, 2012 @ 19:10
gtfo $399 link us to the ended auction you on bullshit ... shit id sell mine lots cheaper and i got it to keep

thinkin resell will be $200 ... maybe $250 for a lil while on camo since it wont happen again (i hope)

fukasignature.com ... glad we have these back tho

Dec 06, 2012 @ 19:20
Originally posted by Inactive User


picked this up for 45 whats good?
not that t-shirt
Dec 06, 2012 @ 19:25
Originally posted by Inactive User
I have it but haven't dared to use it yet. I don't trust it being fast enough. stick to the PC if i can.
it saves your shipping info only but you gotta be quick with  your card info though.i always check out around 15-30 seconds and it never has failed.
Dec 06, 2012 @ 19:25
Originally posted by Inactive User
Who here skateboards?     


Me. Lol @ people who are like "yeah, I mean I had a (Walmart) board for a couple of years but now I just competitively bike, easier on my brittle bones" you don't have to act like you skate when you don't.

WTB Entire DJ Clark Kent Wall of Allegiance | Redwall For Mod

Dec 06, 2012 @ 19:31
Sup NY sold out of my size when I got their so I had to cop an XL navy instead of an L.
It should shrink a little in the dryer. 

changed from Doom & Yung Urameshi. I've learned not to take HB so seriously.

Dec 06, 2012 @ 19:33
Originally posted by Inactive User
You can download programs to tell you when a site has updated. They get the notification the site changed (Meaning a restock). They cwap. Simple as that.
fuckinrevs can you PM me this info pls if theres such thing lol

thanks

Instagram: @esoJlaziR

Dec 06, 2012 @ 19:33
which went first, the camo or black? i couldnt tell i was too busy cwapping

floral fam man til the death - floral family man til the death - i know lorraine on a personal level

This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0