FALL SALE - 20% OFF - USE CODE: FALL20 (48 HOURS ONLY)
December 6, 2012 @ 02:30 PM
Dom.Dom

Post: 499

Join Date: Sep 2012

Location: London


you may not give a shit, but ive got mine and youve got an anxious wait on your computer. Enjoy that while i have a nap
Haaa couldn't've put it better myself, sitting at home on the xbox with mine atm 

"I just want to fuck bad bitches" - Dr. Dre

December 6, 2012 @ 02:30 PM
mrteebonilla

Post: 5786

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216


Black on Black will be sold-out first. Guaranteed.
well your guarantees aren't worth shit

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #FW14NeopreneGang

December 6, 2012 @ 02:32 PM
backlikethat

Post: 5302

Join Date: Feb 2009

Smh dese tea drinking English boys still mad that ma boy George Washington opened a can of whoop

Ass on them.

Dat we lost all our colonies lifestyle might not make it
December 6, 2012 @ 02:32 PM
Dom.Dom

Post: 499

Join Date: Sep 2012

Location: London

it was the guy in the store which convinced me to get black on black - he was wearing it with the black tracky bottoms and he looked dope af

"I just want to fuck bad bitches" - Dr. Dre

December 6, 2012 @ 02:34 PM
mrteebonilla

Post: 5786

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216


it was the guy in the store which convinced me to get black on black - he was wearing it with the black tracky bottoms and he looked dope af
imo black is the best one 

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #FW14NeopreneGang

December 6, 2012 @ 02:36 PM
jeasy3d

Post: 1403

Join Date: Sep 2012

Location: Cleveland


Black on Black will be sold-out first. Guaranteed.
come on you know the camo is gone first
December 6, 2012 @ 02:37 PM
jeasy3d

Post: 1403

Join Date: Sep 2012

Location: Cleveland


imo black is the best one 
I like the camo and the navy joint. I with the black had the red box logo
December 6, 2012 @ 02:37 PM
Dom.Dom

Post: 499

Join Date: Sep 2012

Location: London


imo black is the best one 
I had intended on only going to take a look around, but when I got there and saw the black irl, i couldnt not buy it

"I just want to fuck bad bitches" - Dr. Dre

December 6, 2012 @ 02:38 PM
wehatelondon

suspended

Post: 5293

Join Date: Apr 2012

Location: cute nigha castle


dat replica life 

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

December 6, 2012 @ 02:40 PM
SHARKlN

Post: 5135

Join Date: Apr 2012

i cringe everytime someone says they want a black/red box logo
December 6, 2012 @ 02:44 PM
howfly

Post: 672

Join Date: Sep 2012

camo and brown pile will be copped sleeping on the beanie 

instagram _burri

December 6, 2012 @ 02:44 PM
UnlimitedSusNiqqa

Post: 1799

Join Date: May 2009

Location: in the cut


i cringe everytime someone says they want a black/red box logo
ma niqqa..what c/w u copping son
December 6, 2012 @ 02:46 PM
Yung Urameshi

Post: 436

Join Date: Feb 2012

Location: NYC

Damn, navy or black.
Decisions, my nigga.

changed from Doom. I've learned to take HB not so seriously.

December 6, 2012 @ 02:47 PM
UnlimitedSusNiqqa

Post: 1799

Join Date: May 2009

Location: in the cut


it was the guy in the store which convinced me to get black on black - he was wearing it with the black tracky bottoms and he looked dope af
"he looked dope af"
December 6, 2012 @ 02:47 PM
R.

Post: 2371

Join Date: Mar 2009

Location: Vancouver

Dat pile line madness. cool
December 6, 2012 @ 02:53 PM
SHARKlN

Post: 5135

Join Date: Apr 2012

damn! the box logo hoodie has pile lining too??
December 6, 2012 @ 02:55 PM
mrteebonilla

Post: 5786

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

damn! the box logo hoodie has pile lining too??
hold up....what?



Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #FW14NeopreneGang

December 6, 2012 @ 02:57 PM
MUSASHI

Post: 926

Join Date: Jan 2012

Location: SJ

gonna cop black on black with the swiftness

supremexnikeSBgang we in dis cool
December 6, 2012 @ 02:58 PM
Misa <3

Post: 653

Join Date: Oct 2012

Location: Montreal

Navy thumbs up
Grey thumbs down
December 6, 2012 @ 03:01 PM
jeasy3d

Post: 1403

Join Date: Sep 2012

Location: Cleveland

how do these hoodies fit. The last supper was a little snug, might be about that xl life
December 6, 2012 @ 03:04 PM
jeasy3d

Post: 1403

Join Date: Sep 2012

Location: Cleveland

ha my auto save is playing tricks on me. usa as my email? OH as my zip code
December 6, 2012 @ 03:06 PM
TheRealJoeBiden

Post: 619

Join Date: Jun 2012


how do these hoodies fit. The last supper was a little snug, might be about that xl life
Box logos are, year by year, consistently long and wide. It is suggested to size down one size, maybe even two if you are skinny and/or on the short side.
December 6, 2012 @ 03:06 PM
wordsworth

Post: 162

Join Date: Jun 2011

mmm gonna try my luck again.
missed out on the af1's..
December 6, 2012 @ 03:06 PM
jeasy3d

Post: 1403

Join Date: Sep 2012

Location: Cleveland


Box logos are, year by year, consistently long and wide. It is suggested to size down one size, maybe even two if you are skinny and/or on the short side.
Large it is. Thanks G
December 6, 2012 @ 03:07 PM
SHARKlN

Post: 5135

Join Date: Apr 2012

teal leather camp sold out
December 6, 2012 @ 03:08 PM
UnlimitedSusNiqqa

Post: 1799

Join Date: May 2009

Location: in the cut


Large it is. Thanks G
size up 7
December 6, 2012 @ 03:13 PM
ben8cv

Post: 670

Join Date: Jun 2012


size up 7
finally someone is giving real advice. 
December 6, 2012 @ 03:14 PM
bwinters

Post: 5

Join Date: Dec 2012

I will probably get flamed but has the pin dot shell dropped yet?
December 6, 2012 @ 03:15 PM
RyandaGod

Post: 2364

Join Date: Mar 2012

Location: Boston


I will probably get flamed but has the pin dot shell dropped yet?
confused
December 6, 2012 @ 03:15 PM
BOPE

Post: 513

Join Date: Feb 2010

Location: Canada

^lol
you're mad late dude

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top