[Supreme] 2012 Discussion Thread (Flaming Users = Ban / Selling Items = Ban)

November 24, 2012 @ 22:53:06
I know this is late, but anyone cop the af1's?

yeah wassup?
November 24, 2012 @ 22:53:52


enjoyed that, thanks for the link.

overdose.

November 24, 2012 @ 23:04:06
Anyone know the incense used in their stores?
November 24, 2012 @ 23:33:26
Originally posted by Inactive User
Anyone know the incense used in their stores?

w33d
November 25, 2012 @ 00:07:05
Can anyone vouch for the quality on the troopers? And how much are the box logo pullovers? Are they honestly worth the money in terms of quality and durability and whatnot? (Could care less about the logo, just really like the camouflage print on these.)

I can, they are great. They keep your head warm, and doesn't look silly while on.

(WTB) Grey Tyson (L)

November 25, 2012 @ 00:48:30
Originally posted by Inactive User
Anyone know the incense used in their stores?


Haha, I wanted to know this too. Love that stuff.
November 25, 2012 @ 02:27:18
anybody know where to find a size XL 8 ball coaches jacket??

Él Duderîno

November 25, 2012 @ 02:34:12
sell me a black supreme x futura snapback right now
November 25, 2012 @ 02:36:27
My homie was wearing the white chamois shirt yesterday. I will admit that jawn looks so much better in person.

www.twitter.com/Neonep

November 25, 2012 @ 02:41:06
lol @ mechanics beanie being heat

I got the marlin patch beanie from a year ago and it's fucking awesome. So I hope this one is the same. And yes that beanie is heat rocks. Just because it doesn't have a box logo don't mean shit. Some of you children will learn as the years go on.

www.twitter.com/Neonep

November 25, 2012 @ 02:44:18
STFU

**MIXTAPE COMING SOON** Sus Chinatown Afterparty Remixes Lacking Operational Studio Vol. 1

November 25, 2012 @ 04:02:12
lol @ mechanics beanie being heat

I got the marlin patch beanie from a year ago and it's fucking awesome. So I hope this one is the same. And yes that beanie is heat rocks. Just because it doesn't have a box logo don't mean shit. Some of you children will learn as the years go on.

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS15GreyNoShowBoiiis

November 25, 2012 @ 05:16:36
anybody tryin to sell a black Hooded Denim Shirt in XL?? message me

Él Duderîno

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

November 25, 2012 @ 06:26:19
haha
http://instagram.com/p/JhldGrDQF1/
November 25, 2012 @ 06:27:15
Fucks wid my emblem
http://i1162.photobucket.com/albums/q527/topherHB/FB39E04E-43D9-4DDF-8A63-278CBBE1AB7C-2312-00000204B9B66A24.jpg
November 25, 2012 @ 07:12:54
haha
http://instagram.com/p/JhldGrDQF1/

wearing something with arabic writing on it in an airport is just asking for trouble
November 25, 2012 @ 08:15:34
can't tell if fuckboy or fuqboi
@formulalopez

November 25, 2012 @ 08:15:58
I know this is late, but anyone cop the af1's?


nah brah, not one person got their hands on them. THATS HOW FUCKING EXCLUSIVE THESE WERE. THERE WERE SOLD AND NIGGAS GOT EMPTY BOXES. SHIT WAS MAD LULZ.

www.themonarchenterprise.com www.soundcloud.com/thewalkingcactus/

November 25, 2012 @ 08:17:11
can't tell if fuckboy or fuqboi
@formulalopez

Thats me! Please everyone show some love by giving me some thumbs up smokeyface

。・゜・\(◉◡◉)/・゜・。

November 25, 2012 @ 09:25:48
is this beanie legit? thinking its 2010 or 2011 f/w. i was comparing it to 2012's big logos which is why i was thinking it was fake.

http://oi46.tinypic.com/2gtq1vp.jpg[/imghttp://oi46.tinypic.com/2gtq1vp.jpghttp://oi48.tinypic.com/o01fk1.jpg

http://oi48.tinypic.com/o01fk1.jpg
November 25, 2012 @ 09:52:18
can't tell if fuckboy or fuqboi
@formulalopez

Thats me! Please everyone show some love by giving me some thumbs up smokeyface

this reminds me...any1 know where i can get my hands on a black safari without gettin totally raped? $$
November 25, 2012 @ 10:10:47
If I wear a Size Large in a Diamond supply co pull over hoodie what size should I get in a Supreme box logo hoodie?Also When do you think the new Box logo hoodies are droping?
November 25, 2012 @ 10:32:05
^large and no one knows
November 25, 2012 @ 13:51:11
Fucks wid my emblem
http://i1162.photobucket.com/albums/q527/topherHB/FB39E04E-43D9-4DDF-8A63-278CBBE1AB7C-2312-00000204B9B66A24.jpg
this is dope

WTB Supreme x Thrasher Pullover size medium I got $$$$ PM ME.

November 25, 2012 @ 13:56:21
haha
http://instagram.com/p/JhldGrDQF1/

wearing something with arabic writing on it in an airport is just asking for trouble


i flew in my black arabic tee
but then again i dont give a fukk

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

November 25, 2012 @ 13:57:08
Don't lie, you give a lot of a fuck, boy.
November 25, 2012 @ 17:07:46
can't tell if fuckboy or fuqboi
@formulalopez

Thats me! Please everyone show some love by giving me some thumbs up smokeyface

this reminds me...any1 know where i can get my hands on a black safari without gettin totally raped? $$
It's impossible, I got the olive for like $90.

。・゜・\(◉◡◉)/・゜・。

November 25, 2012 @ 18:01:18
Thats me! Please everyone show some love by giving me some thumbs up smokeyface

this reminds me...any1 know where i can get my hands on a black safari without gettin totally raped? $$
It's impossible, I got the olive for like $90.


That, my friend, is a very reasonable price for said camp cap.
November 25, 2012 @ 18:16:29

this reminds me...any1 know where i can get my hands on a black safari without gettin totally raped? $$
It's impossible, I got the olive for like $90.


That, my friend, is a very reasonable price for said camp cap.

....its still a hat

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS15GreyNoShowBoiiis

This topic is locked, replies are no longer accepted.
x