[Supreme] 2012 Discussion Thread (Flaming Users = Ban / Selling Items = Ban)

Nov 21, 2012 @ 07:01
#teamtonyout (@mrteebonilla & I) till Logos
This thread aint what it use to be #keepit100

d/a shit was cool last season

IG: MrTeeBonilla /// Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS16GonnaBeFlames

Nov 21, 2012 @ 08:46
anybody know when the harris tweed coaches are dropping? and price range?


Soon, and I'm guessing 328-338

http://hypebeast.com/forums/apparel/166901/

Nov 21, 2012 @ 11:30
im a 7 3/8 and mine fits perfectly
Nov 21, 2012 @ 12:36
heading to NY next Saturday, u guys think big logo beanie grey color still in stock at the store? ?)
Nov 21, 2012 @ 13:26
I know this'll get hella downvotes, but has Supreme ever had a sale? Any chance of one for black friday?
@duskyrope

Last year over Thanksgiving weekend they did free shipping on orders $50 and up..
Nov 21, 2012 @ 14:05
How do the flight satin camps fit?

Like this
Nov 21, 2012 @ 14:25
How do the flight satin camps fit?

it's a little shallow

x

Nov 21, 2012 @ 14:41
does the big logo beanie grey or charcoal heather color actually look like this? That big difference!? Comparing to the online store one.

Nov 21, 2012 @ 15:10
legit check?

http://www.ebay.com/itm/290814514919?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649

thanks.

Supreme for sale - http://hypebeast.com/forums/apparel/215150

Nov 21, 2012 @ 15:16
does the big logo beanie grey or charcoal heather color actually look like this? That big difference!? Comparing to the online store one.



Big Logo I have from last year is more of a Charcoal color rather than a heather grey color.

Fuck Tha Opps...No Love City

Nov 21, 2012 @ 15:30
yup, i have the grey big logo not that ill ever wear it, and its dark .. nearly blackish grey definetely not heather

fukasignature.com ... glad we have these back tho

Nov 21, 2012 @ 15:33
@die1st
ye its a darker grey for suure. when i first saw it looked like it was black. but ye that pic is accurate

17000 ferrari

Nov 21, 2012 @ 15:44
legit check?

http://www.ebay.com/itm/290814514919?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649

thanks.


Fakeeeee

Notice he has the disclaimer "this was a gift, not sure authentic or not" on literally every item he's ever posted?
Nov 21, 2012 @ 15:45

Karmaloop rep code : JSAUNDERS 20% off xjoexedge.tumblr.com

Nov 21, 2012 @ 17:36
If you could make any custom color box logo hoodie (base color + patch color), what would you create?

Anyways, I would make a Black with a Red box logo. Don't like the black on blacksmh
hell no! Thats souns like a fake looking hoodie to me
Nov 21, 2012 @ 18:15
camo or grey box ?
Nov 21, 2012 @ 18:18
grey

fukasignature.com ... glad we have these back tho

Nov 21, 2012 @ 18:30
Tryna cop dat rox gogo on BF is going to be hell.

changed from Doom & Yung Urameshi. I've learned not to take HB so seriously.

Nov 21, 2012 @ 18:33
Originally posted by Inactive User
camo or grey box ?


black and camo for mehh

i need to double up on the grey. its just the go to color
Nov 21, 2012 @ 18:39
I'm between a grey or camo for resell. Those herbs go wild over that grey/red contrast with the blogo.

I'd only ever wear black, maroon, acid green, or a monochrome navy
Nov 21, 2012 @ 19:00
I'm between a grey or camo for resell. Those herbs go wild over that grey/red contrast with the blogo.

I'd only ever wear black, maroon, acid green, or a monochrome navy

Nov 21, 2012 @ 19:32
black is the best gox togo

gawd.tumblr.com

Nov 21, 2012 @ 19:44
Navy is the best colourway IMO.
Nov 21, 2012 @ 19:47
Forces just came in, to bad they're two sizes too small .tongueface
Nov 21, 2012 @ 19:49
i like the red colorway

*2Pac laugh*

Nov 21, 2012 @ 19:51
i am a downvote magnet

gawd.tumblr.com

Nov 21, 2012 @ 19:51
Navy is the best colourway IMO.


no doubt!

fukasignature.com ... glad we have these back tho

Nov 21, 2012 @ 20:21
Acid green for me this fw! Maybe cop one camo for resell! Seems like I am the only person wanna cop acid green boxlogo, that's great! Lol

Buy-sell-trade Supreme heat & Sneakers on komarket.ca

Nov 21, 2012 @ 20:32
Anyone know how much Supreme workers get paid? Just wondering if they get paid like crazy or like any other retail worker.
Nov 21, 2012 @ 20:35
Anyone know how much Supreme workers get paid? Just wondering if they get paid like crazy or like any other retail worker.


Stop being so nosey.
This topic is locked, replies are no longer accepted.