November 16, 2012 @ 05:27 AM
roasthoggmann

Post: 536

Join Date: Mar 2012

Location: USA

Anyone know how much this supreme x levis demin down retailed for last year?
http://globalgrind.com/style/supreme-x-levis-2011-capsule-collection-photos?page=7

www.RoastHOGGMANN.com

November 16, 2012 @ 05:27 AM
Attractant

Post: 330

Join Date: May 2012

Location: 310

MF Doom should be in the next photo tee.

Iced out Arizona boyz

November 16, 2012 @ 05:29 AM
®içh ßæ

Post: 1819

Join Date: May 2009

James' kid, Purp Rogo Crewnecks are the "Secret Drop"
November 16, 2012 @ 05:35 AM
mzoom

Post: 99

Join Date: Sep 2012

anyone cop a leather down jacket? id be all over the gucci one if i had that kind of bankroll...


I'm about 2/3 way to enough $ for the gucci colored leather down. Should be about 2 weeks till I order.
November 16, 2012 @ 05:52 AM
donadamsky

Post: 2195

Join Date: Mar 2012

Location: Pittsburgh

anyone cop a leather down jacket? id be all over the gucci one if i had that kind of bankroll...


I'm about 2/3 way to enough $ for the gucci colored leather down. Should be about 2 weeks till I order.


i respect that dedication. but 600 could go pretty far for me on other clothes and shoes, so id feel stupid dropping it all on one item. no denying the jacket is fucking fresh though

412

November 16, 2012 @ 06:16 AM
Gorblata

Post: 530

Join Date: Oct 2012

Location: Based World

Anyone know if SupLA carries Fucking Awesome? or any store on fairfax?

WTB Entire DJ Clark Kent Wall of Allegiance | Redwall For Mod

November 16, 2012 @ 06:18 AM
mzoom

Post: 99

Join Date: Sep 2012

anyone cop a leather down jacket? id be all over the gucci one if i had that kind of bankroll...


I'm about 2/3 way to enough $ for the gucci colored leather down. Should be about 2 weeks till I order.


i respect that dedication. but 600 could go pretty far for me on other clothes and shoes, so id feel stupid dropping it all on one item. no denying the jacket is fucking fresh though


Yeah, I was almost at $600 but I copped a few supreme items along the way. I passed on TNF and N-3B for this so when you look at it, it's only $200-300 more of an investment.
November 16, 2012 @ 06:18 AM
slytendencies

Post: 1524

Join Date: Feb 2012

Location: LA

Anyone know if SupLA carries Fucking Awesome? or any store on fairfax?

Yea they do, more so inbetween seasons.
November 16, 2012 @ 06:21 AM
donadamsky

Post: 2195

Join Date: Mar 2012

Location: Pittsburgh

anyone cop a leather down jacket? id be all over the gucci one if i had that kind of bankroll...


I'm about 2/3 way to enough $ for the gucci colored leather down. Should be about 2 weeks till I order.


i respect that dedication. but 600 could go pretty far for me on other clothes and shoes, so id feel stupid dropping it all on one item. no denying the jacket is fucking fresh though


Yeah, I was almost at $600 but I copped a few supreme items along the way. I passed on TNF and N-3B for this so when you look at it, it's only $200-300 more of an investment.


word. i think its way better than the TNF and N-3B anyways. the tan one is dope too, some gangster shit

412

November 16, 2012 @ 06:21 AM
popeye.

Post: 133

Join Date: Aug 2012

Nick Wooster for Supreme at 3:20


It's all about the subtle hype.
November 16, 2012 @ 06:23 AM
origins

Post: 1880

Join Date: Dec 2011

Nick Wooster for Supreme at 3:20


It's all about the subtle hype.

old video is old.
November 16, 2012 @ 06:25 AM
mzoom

Post: 99

Join Date: Sep 2012

Tell me how all the 4-color beanies except sold out? It's the best one, IMO.

Zoom in and check out the detail. It says yellow, but I don't really see any.

anyone cop a leather down jacket? id be all over the gucci one if i had that kind of bankroll...


I'm about 2/3 way to enough $ for the gucci colored leather down. Should be about 2 weeks till I order.


i respect that dedication. but 600 could go pretty far for me on other clothes and shoes, so id feel stupid dropping it all on one item. no denying the jacket is fucking fresh though


Yeah, I was almost at $600 but I copped a few supreme items along the way. I passed on TNF and N-3B for this so when you look at it, it's only $200-300 more of an investment.


word. i think its way better than the TNF and N-3B anyways. the tan one is dope too, some gangster shit


That black one doesn't look good though, something looks off. IDK, maybe its just the flash in the pics.
November 16, 2012 @ 06:41 AM
®içh ßæ

Post: 1819

Join Date: May 2009

Tell me how all the 4-color beanies except sold out? It's the best one, IMO.

Zoom in and check out the detail. It says yellow, but I don't really see any.


Colorblind Much?
My avy is the new movement, every1 hop on cool cool cool
That means you @Ivan @scare @mrteebonilla and @itsgart
November 16, 2012 @ 06:44 AM
itsgart

Post: 661

Join Date: Apr 2012


Colorblind Much?
My avy is the new movement, every1 hop on cool cool cool
That means you @Ivan @scare @mrteebonilla and @itsgart


stop

**1/24/2014**: ALL OF MY SUPREME GOING DIRT CHEAP! tinyurl.com/SupremeBLOWOUT

November 16, 2012 @ 06:47 AM
®içh ßæ

Post: 1819

Join Date: May 2009


Colorblind Much?
My avy is the new movement, every1 hop on cool cool cool
That means you @Ivan @scare @mrteebonilla and @itsgart


stop

offering you a spot on #SameAvyGangcool with this avy?Damn U messd up b
November 16, 2012 @ 06:51 AM
ndrew

Post: 1945

Join Date: Jul 2010

Location: socal


www.headhunterla.com

November 16, 2012 @ 07:00 AM
Misa <3

Post: 657

Join Date: Oct 2012

Location: Montreal

is about time.... next drop gotta be champ collab or the yox hogo
November 16, 2012 @ 07:06 AM
Stackies

Post: 672

Join Date: Aug 2012

Location: Los Angeles

Anyone wanna help me out, and give me a price on Overcoats?
November 16, 2012 @ 07:06 AM
Hellah Fresh

Post: 4100

Join Date: Dec 2006

Fuuuuu missed the restock
November 16, 2012 @ 07:18 AM
jimmydonegal

Post: 22

Join Date: Nov 2012

anyone know how much $ the reversible striped down will be? debating buying a n3b or waiting for that
November 16, 2012 @ 08:33 AM
BobaTeaFett

Post: 409

Join Date: Apr 2012

November 16, 2012 @ 01:34 PM
xeric716x

Post: 41

Join Date: Nov 2012

Won't let me quote but @navah

J. Crew isn't necessarily high fashion but it's expensive and it's not your average every day fashion so it is above average.

Yea bowtie guy is the real issue here.


actually J Crew is average and every day fashion, their shit very is plain looking. i wear J Crew almost everyday to work.
November 16, 2012 @ 02:10 PM
mittens

Post: 213

Join Date: Aug 2012

Fuuuuu missed the restock

the struggle
November 16, 2012 @ 02:51 PM
nogatco

Post: 341

Join Date: Mar 2008

Location: 416

Anyone remember the retail on vans old skools? thx.
November 16, 2012 @ 02:53 PM
touchdowntodd

Post: 584

Join Date: Oct 2012

Location: Milwaukee, WI

personally i think the gucci leather for $600 is a deal .. looks super thick and warm .. if i could see one in person id probably cop it no doubt... just sucks to go for it and possibly not like it as much in person .. im right between a M and L in it per the sizing too ... hmmm... i could use it no doubt, need a better winter jacket

any fit pics besides the lookbook?

fukasignature.com ... glad we have these back tho

November 16, 2012 @ 03:04 PM
vis

Post: 1093

Join Date: Apr 2012

Location: cali

personally i think the gucci leather for $600 is a deal .. looks super thick and warm .. if i could see one in person id probably cop it no doubt... just sucks to go for it and possibly not like it as much in person .. im right between a M and L in it per the sizing too ... hmmm... i could use it no doubt, need a better winter jacket

any fit pics besides the lookbook?


[Supreme] 2012 Discussion Thread
November 16, 2012 @ 03:15 PM
dgum

Post: 324

Join Date: Feb 2012

personally i think the gucci leather for $600 is a deal .. looks super thick and warm .. if i could see one in person id probably cop it no doubt... just sucks to go for it and possibly not like it as much in person .. im right between a M and L in it per the sizing too ... hmmm... i could use it no doubt, need a better winter jacket

any fit pics besides the lookbook?


[Supreme] 2012 Discussion Thread

November 16, 2012 @ 03:19 PM
zeroisfirst

Post: 54

Join Date: Nov 2012

Location: NY

wouldnt pay 600 for a jacket unless it was a burberry on sale deng supreme making a killing

For Sale: Supreme Athletic Hoodie L/S Tee Heather Grey Size M

November 16, 2012 @ 03:22 PM
Hellah Fresh

Post: 4100

Join Date: Dec 2006

^^^ That Gucci colorway is growing on me tho. Watch some mainstream Artist going to rock this and the next thing you know it will be soldout.

Fuuuuu missed the restock

the struggle


Hypebeast Lifestyle might not make it.
November 16, 2012 @ 03:43 PM
mzoom

Post: 99

Join Date: Sep 2012

personally i think the gucci leather for $600 is a deal .. looks super thick and warm .. if i could see one in person id probably cop it no doubt... just sucks to go for it and possibly not like it as much in person .. im right between a M and L in it per the sizing too ... hmmm... i could use it no doubt, need a better winter jacket

any fit pics besides the lookbook?


[Supreme] 2012 Discussion Thread



I'm kind of in-between M and L. I'm going to New York this weekend so I'll see if I can try on in-store before ordering online (trying to avoid that 8.XXX% tax tho).

I'll throw up a fit pic if I remember to take one.

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top