[Supreme] 2012 Discussion Thread (Flaming Users = Ban / Selling Items = Ban)

Nov 17, 2012 @ 00:44
So there's no way i could get that tnf backpack unless I hit ebay, cuz there charging rape prices. Shoulda just pulled the trigger

You snooze, you lose....just kidding theres a burgundy one on the marketplace right now, dude sounds desparate to dump it, only wants $120 plus shipping

Fucktard we been developed a ratio

Nov 17, 2012 @ 00:47
i was just curious how they could fuck up my order when i bought it literally as soon as the webstore updated .
I don't think you understand how many orders their database receives as soon as they tell us the online shop has been updated. I could only imagine how hard that could be.

Um you mean 15 min before they tell us the shop has been updated...that is what you meant to say right?

Fucktard we been developed a ratio

Nov 17, 2012 @ 01:07


fit pic on the quilted foam snapback smokeyface

edit: random pic off IG
Nov 17, 2012 @ 01:08
she fine!

fukasignature.com ... glad we have these back tho

Nov 17, 2012 @ 01:33
Damn, you seem like a ride or die bitch

I got hoez on deck niggah

Nov 17, 2012 @ 01:36
@touchdowntodd @chyeah @hypebeast51 it's not even me lol
Nov 17, 2012 @ 01:47
Selling my account so any1 of you "preme heads" (cept a few who I dnt like) looking for the best, most recognizable HB account out dere pm me, you know you want that swagged repsmokeyface
Nov 17, 2012 @ 01:51
fuck...don't really want the olive forces, but the shipping labels already been created...imma use them as trade bait...

http://hypebeast.com/forums/apparel/167004?topic_page=1

anybody got anything on that list and wanna trade for a sz.10???
Nov 17, 2012 @ 02:55
Size M, 5'11 150. Shit is really nice and warm, definitely better quality than what I expected.
Only downside is it's really puffy.


http://real1st.tumblr.com/

Nov 17, 2012 @ 03:11
Size M, 5'11 150. Shit is really nice and warm, definitely better quality than what I expected.
Only downside is it's really puffy.


You kinda look like that dude from Wanted
Nov 17, 2012 @ 03:15
stay tuned for that secret drop coming soon



fuck you

Nov 17, 2012 @ 03:23
^Nah its gna b that last supper tee. smokeyface
Nov 17, 2012 @ 03:26
^no lie but a last supper box logo tee would be legit

fuck you

Nov 17, 2012 @ 03:26
is that stretch or center ?
Nov 17, 2012 @ 03:32
What was the secret drop last season?
Nov 17, 2012 @ 03:37
What was the secret drop last season?

Stripe canvas camp

@mrteebonilla u came thru boston?
Lets link up #teamtony
Nov 17, 2012 @ 03:46
What was the secret drop last season?

Stripe canvas camp

@mrteebonilla u came thru boston?
Lets link up #teamtony


I live on commonwealth and going out tonight son son smokeyface smokeyface smokeyface smokeyface
Nov 17, 2012 @ 03:47
Originally posted by Inactive User
Stripe canvas camp

@mrteebonilla u came thru boston?
Lets link up #teamtony


I live on commonwealth and going out tonight son son smokeyface smokeyface smokeyface smokeyface


thats whats gucci (I'm 25 min from the city and whipless atm) tryna kick it soon doe
Nov 17, 2012 @ 03:50
@rsomers6 thanks man. How comes the New Era Arc Beanie wasn't a secret item?
Nov 17, 2012 @ 03:58
@rsomers6 thanks man. How comes the New Era Arc Beanie wasn't a secret item?


Prob is a secret item, but preme deff has more up their sleeves coming soon
Nov 17, 2012 @ 04:04
just got that grey rose beanie in the mail with a black moses sticker and a purp box, couldn't be happier.

Bumpin' Waka Flocka Flame in a underwater tank

Nov 17, 2012 @ 04:07
after 17 days of waiting for my damn t shirt i emailed supreme and this nigga tells me he can send a replacement , didn't even explain why , and i can't even pick the first color from my initial order . Kept asking him what happened to my initial order but nigga dodged .

csb
Your being compensated for your order. Why complain? They could've easily refunded you and you wouldn't of got anything at all. Be grateful.

he has every right to complain...he spent money for a specific item that he is not receiving in a timely fashion....what about that is hard for you to understand? he should be grateful they are blessing him with something different that he didn't necessarily want? get real

Fucktard we been developed a ratio

Nov 17, 2012 @ 04:12
Originally posted by Inactive User
I live on commonwealth and going out tonight son son smokeyface smokeyface smokeyface smokeyface


thats whats gucci (I'm 25 min from the city and whipless atm) tryna kick it soon doe

boston we out here!

SUPREME MECHANICS JACKET FOR SALE. RED, M. we flex like 90 px || instagram: pattshreds ||

Nov 17, 2012 @ 05:15
@rsomers6 thanks man. How comes the New Era Arc Beanie wasn't a secret item?


Prob is a secret item, but preme deff has more up their sleeves coming soon

It wasn't secret because they put it in the lookbook.
Nov 17, 2012 @ 05:21
"100% real"
that back adjuster
/dead
Nov 17, 2012 @ 05:28

idk if i should buy this
Nov 17, 2012 @ 05:29
just got that grey rose beanie in the mail with a black moses sticker and a purp box, couldn't be happier.
@stanpreme
can u post a fit pic with it, i wanna see how the other colors look when people wear em
Nov 17, 2012 @ 05:39
thats whats gucci (I'm 25 min from the city and whipless atm) tryna kick it soon doe

boston we out here!
Nov 17, 2012 @ 05:51
Legit check, please.
Nov 17, 2012 @ 05:56
Legit

Instagram: THECHADDWASGREAT

This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0