[Supreme] 2012 Discussion Thread (Flaming Users = Ban / Selling Items = Ban)

November 13, 2012 @ 19:51:43
Does any1 know what this cap is worth like?


like 85 or like 90 like

412

November 13, 2012 @ 19:58:54
Does any1 know what this cap is worth like?


$1.00

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

November 13, 2012 @ 20:05:08
would u feel better if i said it was a fake hat?
November 13, 2012 @ 20:05:12
navy TNF backpacks sold out. worst cw of the 3 imo though lol

412

2 posts are hidden due to user account is no longer active or improper post content.

November 13, 2012 @ 20:09:08
Black Tropical ss 2010 lol

edit: Who r u askin?

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

November 13, 2012 @ 20:14:37
Does any1 know what this cap is worth like?


$275

5 posts are hidden due to user account is no longer active or improper post content.

November 13, 2012 @ 20:27:59
Hey guys, can anyone upload a pic of him wearing the Supreme cordura backpack (F/W2012) on his back ? Or any good picture so I could check the size. I need a new bag for school and I wonder if it would be good for college. Thanks !

2 posts are hidden due to user account is no longer active or improper post content.

November 13, 2012 @ 20:35:40
Hey guys, can anyone upload a pic of him wearing the Supreme cordura backpack (F/W2012) on his back ? Or any good picture so I could check the size. I need a new bag for school and I wonder if it would be good for college. Thanks !


buy a herschel supply bpack bruh
November 13, 2012 @ 20:36:09
can someone repost tthat pic of the brass snap hook key chain? cant find
November 13, 2012 @ 20:41:50
Hey guys, can anyone upload a pic of him wearing the Supreme cordura backpack (F/W2012) on his back ? Or any good picture so I could check the size. I need a new bag for school and I wonder if it would be good for college. Thanks !


buy a herschel supply bpack bruh


I actually considered buying one but heard that they're not that resistant (the straps tend to break right ?).

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

November 13, 2012 @ 20:48:03
omg they only created a label for the snap hook i ordered last thurs -_____-
November 13, 2012 @ 20:49:36
@kairentang
Anyone know the fitting of the supreme x tnf nuptse jackets? Size up or tts?
tts

Thanks man, think if I sized up there would be a huge difference? @lookatyou


Owning the nuptse jacket myself, I find it to be a bit snugger. I went to NF and tried an L and it def fit bigger than the Sup collab. No TNF expert but some have said they have a japan fit and dunno if that's it. It's snugger for sure though than a regular nuptse.

instagram: @rty

November 13, 2012 @ 20:58:56
atelier hat is too dope man, so clean looking got the green and black.. just cawpd the burgundy too
November 13, 2012 @ 21:02:46
japan site updated.. and they got the Pile Lined shirts.

wonder how much they gonna cost


i was hoping there would be a better picture of the lining looks fucking piff though and it is the same price in yen as the rose sweater and felt arc crew so somewhere around there

anyone remember the price of the felt arc and rose sweater? i think it was $138 but im not sure
November 13, 2012 @ 21:04:50
the constant restocking of troopers is driving me crazy ... LOL ... shady how they restock every day almost ..

taht being said its cold out, why isnt mine here? i need to see if it will even fit my head right!

fukasignature.com ... glad we have these back tho

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

November 13, 2012 @ 21:10:53
ima get everycolorway of the quilted 6 panel, even if it fit too high on my head
November 13, 2012 @ 21:12:45
the constant restocking of troopers is driving me crazy ... LOL ... shady how they restock every day almost ..

taht being said its cold out, why isnt mine here? i need to see if it will even fit my head right!

how is that shady at all? if anything it gives more people the chance to cop
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x