[Supreme] 2012 Discussion Thread (Flaming Users = Ban / Selling Items = Ban)

Nov 15, 2012 @ 17:59
I know yall having fun copping with the swiftness but is there a way to get rid of unwanted creases on the rose beanie? when i wear it, it looks weird compared to my metal plate beanie


That beanie lyfe's sus
Premes coming out w these nxt week

Nov 15, 2012 @ 18:02
Copped Burgundy Quilted and Brass Snaphook...
@hwangy i went somewhere real fast smh happened right after i left

IG: MrTeeBonilla /// Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS16GonnaBeFlames

Nov 15, 2012 @ 18:07
I thought my order didn't went through. but I just got a confirmation email for camo sz 8.

I guess I should be happy. :-)
Nov 15, 2012 @ 18:10
I thought my order didn't went through. but I just got a confirmation email for camo sz 8.

I guess I should be happy. :-)


same with me.. my order went threw but for some the orange 6-pannel ended up in my cart instead of the cardinal one tongueface tongueface
Nov 15, 2012 @ 18:10
When I was browsing at 11, I decided against getting anything. Second look at the Olive camp and I couldn't pass, detail is just too piff.



Navy is nice too, tho.

FS: VNDS Navajo Camp Cap, peep my threads.

Nov 15, 2012 @ 18:11
I can't tell if that 6 panel is gonna look all big and goofy tongueface
Nov 15, 2012 @ 18:15


shit dude. that girl's face is busted.


IG: MrTeeBonilla /// Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS16GonnaBeFlames

Nov 15, 2012 @ 18:16
Not mad at all just stating facts and what gr af1 you buying son, it's funny to see all this hype when Nike release a 10x better camo af1 last year that IMO was worth 250 and way more limited but I have been buying supreme since 08 and just to see prices go up over night, servers crashing for a minimal shoe at best, elitist knocking somebody for buying items that are not hype, then to your point yeah that gets me mad, at the end of the day it's your money and u are a herb if you let others influence your cops and it's funny to see niggas faces trying to really after all these restockes this season, shit is priceless, done with this thread until spring, guaranteed box logos will be more then 138...niggas going to troll you for 160... U don't think supreme employees read the thirst on this site.....thread/debate flawless...come at me bro


Wait, you're talking about the Camo Vac Tec lows w/ the black waxed laces? Seriously? First of all, those didn't come out last year, they dropped in April. That Vac Tec material is incredibly cheap and the creases in it look terrible. And more limited? You clearly don't know much about Nike. Those were a limited GR (in other words, hardly limited) and could be purchased almost anywhere. Meanwhile, these are an NRG release which can only be purchased from one store. But OK.
Nov 15, 2012 @ 18:24
Anybody get shipping confirmation yet? And that Camo VT retailed at $200 and it was trash. It would've been a great shoe if they didn't use VT on it.
Nov 15, 2012 @ 18:26
Anybody get shipping confirmation yet? And that Camo VT retailed at $200 and it was trash. It would've been a great shoe if they didn't use VT on it.


Nah
Nov 15, 2012 @ 18:26

(_̅_̅_̅_̅_̅м̅a̅я̅i̅j̅u̅a̅n̅a̅_̅_̅_̅ () ด้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็

Nov 15, 2012 @ 18:26
If you look at it from a sneakerhead/shoe collector perspective, the hype kinda makes sense. No matter how unpopular AF1's may be now, they're still a classic sneaker. So take that, plus the fact that this is the first and maybe ONLY time Supreme will do a AF1 collab, and you have a very collectible sneaker. Yes ofcourse some people just bought it because theres a tiny box logo, but who cares.
Nov 15, 2012 @ 18:33
@youngrizal
Best detailed pics I could do with my iphone. Jacket is warm, I would still layer with it if it was cold out. Last night it was like 40 and windy- when I went out for a walk I just wore a light hoodie underneath.

Nov 15, 2012 @ 18:33


super homo

412

Nov 15, 2012 @ 18:39
im willing to trade camo size 9 for thunder fours.............
...
...
thunders>camos

For Sale: Supreme Athletic Hoodie L/S Tee Heather Grey Size M

Nov 15, 2012 @ 18:40
im willing to trade camo size 9 for thunder fours.............
...
...
thunders>camos


haha, someone would have to be retarded to accept that offer

412

Nov 15, 2012 @ 18:41
im willing to trade camo size 9 for thunder fours.............
...
...
thunders>camos


haha, someone would have to be retarded to accept that offer


you do know im referring to the 2012 thunders...?

For Sale: Supreme Athletic Hoodie L/S Tee Heather Grey Size M

Nov 15, 2012 @ 18:42
im willing to trade camo size 9 for thunder fours.............
...
...
thunders>camos


haha, someone would have to be retarded to accept that offer


you do know im referring to the 2012 thunders...?

thats even worse...

IG: @luii.xx

Nov 15, 2012 @ 18:47
haha, someone would have to be retarded to accept that offer


you do know im referring to the 2012 thunders...?

thats even worse...


what are you saying man?

For Sale: Supreme Athletic Hoodie L/S Tee Heather Grey Size M

Nov 15, 2012 @ 18:51
you do know im referring to the 2012 thunders...?

thats even worse...


what are you saying man?

thats a terrible trade, thats what im saying.

on the other hand, here are some more detailed pics of the shoes and the box as well










IG: @luii.xx

Nov 15, 2012 @ 18:51

thats even worse...

what are you saying man?

He's saying that's even worse
Nov 15, 2012 @ 18:52
Restock on the Tweedys.
Nov 15, 2012 @ 18:52
Restock on the Tweedys.


thanks dude, missed out on the olive in the madness of fixing my duplicate orders

snagged it with the pink 4 color for my girlfriend too cause she's got like, zero swiftness. lol what a fuckboi
Nov 15, 2012 @ 18:53

what's that thing? piece of paper? cloth? can't make it out

instagram: @rty

Nov 15, 2012 @ 18:55

thats even worse...

what are you saying man?

He's saying that's even worse

oh really? i didnt see that.
06 thunders go for more than 2012 obv, so why would trading camos for 2012 camos be worse than trading for 06 thunders. you supreme heads man just dont know anything. stick to your red box label and dont leave this forum

For Sale: Supreme Athletic Hoodie L/S Tee Heather Grey Size M

Nov 15, 2012 @ 18:56

what's that thing? piece of paper? cloth? can't make it out


it says "certificate of authenticity"

x

Nov 15, 2012 @ 18:57
those pics of the blacks are nice tho, gotta give you that

For Sale: Supreme Athletic Hoodie L/S Tee Heather Grey Size M

Nov 15, 2012 @ 18:58
you do know im referring to the 2012 thunders...?

thats even worse...


oh really? i didnt see that.
06 thunders go for more than 2012 obv, so why would trading camos for 2012 camos be worse than trading for 06 thunders. you supreme heads man just dont know anything. stick to your red box label and dont leave this forum

ok you make no sense, you come into the supreme thread expecting people to know about Jordans. I know about Jordans and YES, that would be a shitty trade. One because Thunder 4s are the ugliest 4s. Two because the quality on these forces are gonna be WAYY better than Jordan retro quality... how about you stay out of a thread you dont know shit about. Fixed.

IG: @luii.xx

Nov 15, 2012 @ 19:02
supreme>jordan brand
Nov 15, 2012 @ 19:14
thats even worse...


oh really? i didnt see that.
06 thunders go for more than 2012 obv, so why would trading camos for 2012 camos be worse than trading for 06 thunders. you supreme heads man just dont know anything. stick to your red box label and dont leave this forum

ok you make no sense, you come into the supreme thread expecting people to know about Jordans. I know about Jordans and YES, that would be a shitty trade. One because Thunder 4s are the ugliest 4s. Two because the quality on these forces are gonna be WAYY better than Jordan retro quality... how about you stay out of a thread you dont know shit about. Fixed.


forces<thunders. you need to get up on some research bud. just because something got that stupid box logo on it doesnt mean its high quality and better than everything else.

For Sale: Supreme Athletic Hoodie L/S Tee Heather Grey Size M

This topic is locked, replies are no longer accepted.