[Supreme] 2012 Discussion Thread (Flaming Users = Ban / Selling Items = Ban)

November 08, 2012 @ 17:19:05
for all the shit talk about the camo colorway.. its the first to sell out in zipup and snap front... goodluck getting the camo box logo. saw this coming a mile away right when herbs started complaining about the grey base


lol u hit it right on the head.now tht its proven tht the camo cw gonna sell watch how many people buy it just because its saught after and not cuz thy like it.....me personally the acid green is the toughest one.hoping i can snag tht up
November 08, 2012 @ 17:27:30
Is there a number I can call to change the email on my order?

where the azn girls at

November 08, 2012 @ 17:29:57
Restock on camo

Edit: anddd its gone

FS: Nike x Sup Foams in Black Sz. 8.5 and Sup black safari

November 08, 2012 @ 17:33:33
damnit ...now the blue trooper is back up .. smh im stuck with the brown ..

proly b sellin it and the grey big logo (hope to trade for a roses beanie)

fukasignature.com ... glad we have these back tho

November 08, 2012 @ 17:38:37
Newbie question right here. Does Supreme online ever carry sz Small or only in stores?
November 08, 2012 @ 17:42:24
NB3 Red. smokeyface Only thing i wanted other then the Champion.
November 08, 2012 @ 17:43:07
lox bogo next week smokeyface
November 08, 2012 @ 17:45:35
Newbie question right here. Does Supreme online ever carry sz Small or only in stores?

Japan only

FS: Nike x Sup Foams in Black Sz. 8.5 and Sup black safari

November 08, 2012 @ 17:46:04
red big logo back in .. hmm

fukasignature.com ... glad we have these back tho

November 08, 2012 @ 17:46:34
annnnnnnnnd gone LOL

fukasignature.com ... glad we have these back tho

November 08, 2012 @ 17:48:04
Newbie question right here. Does Supreme online ever carry sz Small or only in stores?


Generally it's Japan only or in-store (IIRC)...however there's random times where a size S will appear on random items in the webstore, so it does happen but it's not often.

Fuck Tha Opps...No Love City

November 08, 2012 @ 17:48:58
Didn't you steal this list from Rizal on SS?


& yes this was straight jacked from SS, but I'll still rock the avi...


smokeyface


PM me the pic URL brogawd.

Fuck Tha Opps...No Love City

November 08, 2012 @ 17:51:16
anyone else cop snap front sweat? i got it in grey.

i have the d&d chore coat in xl and also the sideline in xl but i got the snap front in large because i didn't want it to be too loose.

after looking at the size chart if it's too tight i'll either give it to my little brother for christmas or resell. i'm 5'11" 190 lbs, muscular build.

Bumpin' Waka Flocka Flame in a underwater tank

November 08, 2012 @ 17:52:39
i had it in red but removed it from the cart LOL .. went with black arc instead ...

not happy about not gettin a red beanie .. or a blue trooper, but not upset enough to order again LOL

fukasignature.com ... glad we have these back tho

November 08, 2012 @ 17:55:31
jesus f/w 2012 seriously blows ass. like easily their worst season in long time

•••

November 08, 2012 @ 17:55:36
red big logo back in .. hmm
lol that was mine. Cancelled my order since its just not worth it in my opinion

FS: Nike x Sup Foams in Black Sz. 8.5 and Sup black safari

November 08, 2012 @ 17:58:40
anyone ever try to change an order? id love to change to the blue trooper

fukasignature.com ... glad we have these back tho

November 08, 2012 @ 17:59:04
fukit, it sold out again LOL

fukasignature.com ... glad we have these back tho

November 08, 2012 @ 18:05:45
jesus f/w 2012 seriously blows ass. like easily their worst season in long time


SS'12 was worse. Best part was the CDG collab and the Floral Hoodies.

Fuck Tha Opps...No Love City

November 08, 2012 @ 18:09:18
can someone please legit check this for me..
http://imgur.com/a/RaGaJ#0
November 08, 2012 @ 18:10:41
jesus f/w 2012 seriously blows ass. like easily their worst season in long time


Ikr optimistic about S/S '13 tho, only copped 77 tee, rose beanie, Box logo and D&D camp.

Collabs are terrible, Camps were awful,Tees were the worst, Jackets are nonexistent
November 08, 2012 @ 18:14:29
thanks. you wouldn't know around when.. do u??


actually at the end of the season they do markdowns (20%-30%) on the website for like a week or two. if i remember right.


last f/w they had 40% in store.


left over's from the season that didn't sell out?
November 08, 2012 @ 18:23:56
can someone please legit check this for me..
http://imgur.com/a/RaGaJ#0


Where are the drawstrings at?

Fuck Tha Opps...No Love City

November 08, 2012 @ 18:24:03
jesus f/w 2012 seriously blows ass. like easily their worst season in long time


Ikr optimistic about S/S '13 tho, only copped 77 tee, rose beanie, Box logo and D&D camp.

Collabs are terrible, Camps were awful,Tees were the worst, Jackets are nonexistent


non existent? man the jackets have been the highlight of this season by far. good selection and good quality. the M-51 jacket i got is straight sex.
with exception of the champ collab i agree with you on that point. however, the tee's this season seem like pretty normal supreme to me. 36 tee, black jesus, red riding hood.....there's been some good shit. harris tweed camp....chip camo....d&d....there have been good camps too. salty!
November 08, 2012 @ 18:25:25
can someone please legit check this for me..
http://imgur.com/a/RaGaJ#0


Where are the drawstrings at?


its there, its just not in the pics, he focused in more on the box logo and the tags
November 08, 2012 @ 18:28:14
Originally posted by Inactive User
Is there a number I can call to change the email on my order?


212 219 0175 to cancel, maybe they will change your order?

Anyone think N3B will be worth reselling? LA weather...

@getrichactfamous

November 08, 2012 @ 18:32:27
N3B will be worth reselling to me at a loss after you realize its too warm out there LOL

fukasignature.com ... glad we have these back tho

November 08, 2012 @ 18:36:29
dominos restocked. dunno if that's old news, but it's news to me!

instagram: @rty

November 08, 2012 @ 18:39:01
heather grey L/S Pocket Tee
brass Snap Hook

threw in the snap hook, since i was already paying shipping on the pocket tee!

Él Duderîno

November 08, 2012 @ 18:50:15
bout to get three camo box logos for that resell. shit went fast in fucking sweatpants.
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x