November 13, 2012 @ 03:46 PM
tomo.

Post: 695

Join Date: Aug 2012

Location: London

@sharkin have you got the size chart for the Sup x TNF Mountain Shell?
November 13, 2012 @ 03:49 PM
SHARKlN

Post: 5135

Join Date: Apr 2012

@sharkin have you got the size chart for the Sup x TNF Mountain Shell?

SIZE   Neck to Bottom     Pit to Pit   Shoulder Width   Sleeve Length 
 S  27 in. ( 69 cm )   21 in. ( 53 cm )   18 in. ( 45 cm )   24 in. ( 62 cm ) 
 M  28 in. ( 72 cm )   23 in. ( 58 cm )   19 in. ( 47 cm )   26 in. ( 65 cm )  
 L  30 in. ( 75 cm )   24 in. ( 61 cm )   19 in. ( 49 cm )   27 in. ( 68 cm ) 
 XL 31 in. ( 78 cm )   25 in. ( 64 cm )   20 in. ( 51 cm )   28 in. ( 70 cm ) 
November 13, 2012 @ 03:50 PM
tomo.

Post: 695

Join Date: Aug 2012

Location: London

@sharkin Thanks man!
November 13, 2012 @ 03:53 PM
SHARKlN

Post: 5135

Join Date: Apr 2012

no problem
for future reference, CliffEdge has a sizing chart for every supreme item they sell. I always convert the cm to inches myself as they round pretty liberally.

got the pile lined sizing from .jp site
November 13, 2012 @ 04:26 PM
SHARKlN

Post: 5135

Join Date: Apr 2012

@kairentang

Supreme X TNF nuptse
S (length 66cm width of the body 55cm width of the shoulders 44cm length of sleeve 66cm)
M (length 69cm width of the body 57cm width of the shoulders 45cm length of sleeve 68cm)
L (length 72cm width of the body 60cm width of the shoulders 46cm length of sleeve 70cm)
XL (length 76cm width of the body 61cm width of the shoulders 48cm length of sleeve 72cm)
November 13, 2012 @ 05:48 PM
touchdowntodd

Post: 584

Join Date: Oct 2012

Location: Milwaukee, WI

cant wait to get my keyring in person and see... hopefully i can use it

fukasignature.com ... glad we have these back tho

November 13, 2012 @ 06:22 PM
®içh ßæ

Post: 1819

Join Date: May 2009

STFU
November 13, 2012 @ 06:30 PM
stanpreme

Post: 627

Join Date: Nov 2012

anyone know how much the corduroy work pants will be? also, does anyone have any pictures of them other than the ones on the preview and the supreme japan webstore?

Bumpin' Waka Flocka Flame in a underwater tank

November 13, 2012 @ 07:07 PM
lieffdewbury

Post: 139

Join Date: Apr 2012

Location: Canada

STFU
November 13, 2012 @ 07:32 PM
SyCa_Sikk

suspended

Post: 289

Join Date: Sep 2012

Does any1 know what this cap is worth like?
November 13, 2012 @ 07:44 PM
BobaTeaFett

Post: 409

Join Date: Apr 2012

cool
November 13, 2012 @ 07:51 PM
donadamsky

Post: 2195

Join Date: Mar 2012

Location: Pittsburgh

Does any1 know what this cap is worth like?


like 85 or like 90 like

412

November 13, 2012 @ 07:58 PM
goldANDsacks

Post: 3196

Join Date: Jul 2009

Does any1 know what this cap is worth like?


$1.00
November 13, 2012 @ 08:05 PM
goldANDsacks

Post: 3196

Join Date: Jul 2009

would u feel better if i said it was a fake hat?
November 13, 2012 @ 08:05 PM
donadamsky

Post: 2195

Join Date: Mar 2012

Location: Pittsburgh

navy TNF backpacks sold out. worst cw of the 3 imo though lol

412

November 13, 2012 @ 08:09 PM
SyCa_Sikk

suspended

Post: 289

Join Date: Sep 2012

Black Tropical ss 2010 lol

edit: Who r u askin?
November 13, 2012 @ 08:14 PM
xeric716x

Post: 41

Join Date: Nov 2012

Does any1 know what this cap is worth like?


$275
November 13, 2012 @ 08:27 PM
EastCoastWigga

Post: 33

Join Date: Sep 2012

Hey guys, can anyone upload a pic of him wearing the Supreme cordura backpack (F/W2012) on his back ? Or any good picture so I could check the size. I need a new bag for school and I wonder if it would be good for college. Thanks !
November 13, 2012 @ 08:35 PM
®içh ßæ

Post: 1819

Join Date: May 2009

Hey guys, can anyone upload a pic of him wearing the Supreme cordura backpack (F/W2012) on his back ? Or any good picture so I could check the size. I need a new bag for school and I wonder if it would be good for college. Thanks !


buy a herschel supply bpack bruh
November 13, 2012 @ 08:36 PM
Bandwagon

Post: 796

Join Date: Jul 2009

Location: the yay

can someone repost tthat pic of the brass snap hook key chain? cant find
November 13, 2012 @ 08:41 PM
EastCoastWigga

Post: 33

Join Date: Sep 2012

Hey guys, can anyone upload a pic of him wearing the Supreme cordura backpack (F/W2012) on his back ? Or any good picture so I could check the size. I need a new bag for school and I wonder if it would be good for college. Thanks !


buy a herschel supply bpack bruh


I actually considered buying one but heard that they're not that resistant (the straps tend to break right confused.
November 13, 2012 @ 08:48 PM
Mr. Freeze

Post: 5367

Join Date: Feb 2009

omg they only created a label for the snap hook i ordered last thurs -_____-
November 13, 2012 @ 08:49 PM
iamrty

Post: 137

Join Date: Feb 2012

Location: USA

@kairentang
Anyone know the fitting of the supreme x tnf nuptse jackets? Size up or tts?
tts

Thanks man, think if I sized up there would be a huge difference? @lookatyou


Owning the nuptse jacket myself, I find it to be a bit snugger. I went to NF and tried an L and it def fit bigger than the Sup collab. No TNF expert but some have said they have a japan fit and dunno if that's it. It's snugger for sure though than a regular nuptse.

Peep the lookbook: www.thebirdandthebeast.com, instagram:rty

November 13, 2012 @ 08:58 PM
lieffdewbury

Post: 139

Join Date: Apr 2012

Location: Canada

atelier hat is too dope man, so clean looking got the green and black.. just cawpd the burgundy too
November 13, 2012 @ 09:02 PM
beezy2times

Post: 121

Join Date: Jun 2012

japan site updated.. and they got the Pile Lined shirts.

wonder how much they gonna cost


i was hoping there would be a better picture of the lining looks fucking piff though and it is the same price in yen as the rose sweater and felt arc crew so somewhere around there

anyone remember the price of the felt arc and rose sweater? i think it was $138 but im not sure
November 13, 2012 @ 09:04 PM
touchdowntodd

Post: 584

Join Date: Oct 2012

Location: Milwaukee, WI

the constant restocking of troopers is driving me crazy ... LOL ... shady how they restock every day almost ..

taht being said its cold out, why isnt mine here? i need to see if it will even fit my head right!

fukasignature.com ... glad we have these back tho

November 13, 2012 @ 09:10 PM
®içh ßæ

Post: 1819

Join Date: May 2009

ima get everycolorway of the quilted 6 panel, even if it fit too high on my head
November 13, 2012 @ 09:12 PM
beezy2times

Post: 121

Join Date: Jun 2012

the constant restocking of troopers is driving me crazy ... LOL ... shady how they restock every day almost ..

taht being said its cold out, why isnt mine here? i need to see if it will even fit my head right!

how is that shady at all? if anything it gives more people the chance to cop
November 13, 2012 @ 09:21 PM
donadamsky

Post: 2195

Join Date: Mar 2012

Location: Pittsburgh

japan site updated.. and they got the Pile Lined shirts.

wonder how much they gonna cost


i was hoping there would be a better picture of the lining looks fucking piff though and it is the same price in yen as the rose sweater and felt arc crew so somewhere around there

anyone remember the price of the felt arc and rose sweater? i think it was $138 but im not sure


felt arc was 146. dont remember rose sweater price. pile will probably be like 148

412

November 13, 2012 @ 09:21 PM
touchdowntodd

Post: 584

Join Date: Oct 2012

Location: Milwaukee, WI

jus sayin if its daily they have it in stock so stop lettin it sell out to boost sales ... just load it up and let it remain in stock for a lil while before it sells out .. im all for people gettin a chance, but its lookin like they "want" you to think they are sold out and i dont like that shit .. the other restocks after a few days might make more sense, but this one is sometimes 2-3 times in a day or 2 ... idk bout that shit

fukasignature.com ... glad we have these back tho


This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top