Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
November 8, 2012 @ 06:50 AM
ChicagoLDRS

Post: 3068

Join Date: Sep 2011

Location: Chi

just got paid, about to buy the split hoodie, but not sure what size to get. I'm 5 10, 150lbs. suggestions?


M or L will both be find. I'm 6'0 175-180ish and a L is snug on me but I like the fit like that.

Fuck Tha Opps...No Love City

November 8, 2012 @ 06:52 AM
jospehmctrilliv

Post: 24

Join Date: Sep 2012

just got paid, about to buy the split hoodie, but not sure what size to get. I'm 5 10, 150lbs. suggestions?


I'm 6'1", 150 and I got a large and it fits pretty good. I'd probably get a large unless you want a tight fit or some shit
November 8, 2012 @ 06:53 AM
astonished

Post: 512

Join Date: Feb 2012

Location: CA

Who is coppin the trooper tomorrow if it drops?

Patiently Waiting

(WTB) Grey Tyson (L)

November 8, 2012 @ 07:26 AM
hekas

Post: 74

Join Date: Apr 2012

Location: hell

just got paid, about to buy the split hoodie, but not sure what size to get. I'm 5 10, 150lbs. suggestions?


M or L will both be find. I'm 6'0 175-180ish and a L is snug on me but I like the fit like that.


alright thanks, don't like mine too baggy but I'm gonna try the large.

whatkindsoupyoumake?

November 8, 2012 @ 07:58 AM
staxx

Post: 96

Join Date: Nov 2011

Location: Orange County, CA

Confirmed for tomorrow:

Big logo beanie
Thermal zip up
Front snap jacket
Hook key chain
Sweat pants
November 8, 2012 @ 08:00 AM
Jollibee.

Post: 2176

Join Date: Apr 2012

Confirmed for tomorrow:

Big logo beanie
Thermal zip up
Front snap jacket
Hook key chain
Sweat pants

Man no harris tweed camp, guess itll be as a christmas gift then.
November 8, 2012 @ 08:03 AM
ChicagoLDRS

Post: 3068

Join Date: Sep 2011

Location: Chi

Confirmed for tomorrow:

Big logo beanie
Thermal zip up
Front snap jacket
Hook key chain
Sweat pants


Seems realistic enough.

Fuck Tha Opps...No Love City

November 8, 2012 @ 08:12 AM
staxx

Post: 96

Join Date: Nov 2011

Location: Orange County, CA

r da wox yogo droppin?


Yes! Forgot to mention sox pogo's.... Also confirmed
November 8, 2012 @ 08:12 AM
McBeasty

Post: 141

Join Date: Jul 2009

Confirmed for tomorrow:

Big logo beanie
Thermal zip up
Front snap jacket
Hook key chain
Sweat pants


No trooper?

SIZE 12 Flyknit Multicolor Racer & Rare Chukkas for sale. http://hypebeast.com/forums/sneakers/218888

November 8, 2012 @ 08:17 AM
staxx

Post: 96

Join Date: Nov 2011

Location: Orange County, CA

Confirmed for tomorrow:

Big logo beanie
Thermal zip up
Front snap jacket
Hook key chain
Sweat pants


No trooper?


Can not confirm or deny if the trooper is dropping... Doubt it tho
November 8, 2012 @ 08:45 AM
astonished

Post: 512

Join Date: Feb 2012

Location: CA

Confirmed for tomorrow:

Big logo beanie
Thermal zip up
Front snap jacket
Hook key chain
Sweat pants


No trooper?


Can not confirm or deny if the trooper is dropping... Doubt it tho

damn /:

(WTB) Grey Tyson (L)

November 8, 2012 @ 08:48 AM
kr00kd

Post: 1909

Join Date: May 2011

Location: beach

Honestly this season sucked, only copped rose beanie, D&D, 77tee, Split and Box Logo

No good jackets, tees were lame, terrible camps, and snaps were even worse..
Beanies were highlight of F/W

You tripping F/W always on point.


explain...Just cause past F.W were nice doesnt mean this was...


pin dot was real nice, deco shirt was real nice, murdered oxford was super nice, harris tweed coach looks very nice, and fucking pile lined so it's gonna be pretty warm too, pile line shirt is looking real nice and warm too, speckled chambray looked sick and i'm pissed i missed (looking for navy sz L if anyone doesn't want theirs), roses sweater was a super unique piece, and even though a lot of people are gonna make it look like trash there will be a few that make it so clean it will even out.

if all you are copping is snaps, camps, tees and hoodies then i don't know what to tell you, ive bought (and then sold one) two tees, and one camp (all black canvas), but as far as their cut and sew was concerned i thought it was a pretty good season. at first i was kinda disappointed by the heavyweight flannel but im kinda leaning towards the purple one now

http://hypebeast.com/forums/apparel/166901/

November 8, 2012 @ 08:55 AM
kr00kd

Post: 1909

Join Date: May 2011

Location: beach

arc logo thermal hoodie 174usd


that arc hoodie better not be one hundred and seventy fucking four dollars. my buthole hurts just talking about that potential raping.


It's ¥ 26,250

divided by 135, that's $194.

$174 is a steal. Yikes


when are people going to stop doing a straight yen to USD conversion? It's always way less then an exact conversion.

http://hypebeast.com/forums/apparel/166901/

November 8, 2012 @ 09:01 AM
SHARKlN

Post: 5135

Join Date: Apr 2012

No straight conversions bud. Check the math.
November 8, 2012 @ 09:06 AM
kr00kd

Post: 1909

Join Date: May 2011

Location: beach

No straight conversions bud. Check the math.


my b i always assume people are doing thats all i ever see.

that being said i highly doubt the 135 thing is accurate either. judging by the price it came up with though it's probably *somewhat* reliable in telling what the general range will be

http://hypebeast.com/forums/apparel/166901/

November 8, 2012 @ 09:09 AM
Nikevandal

Post: 183

Join Date: Sep 2007

STFU
November 8, 2012 @ 09:31 AM
BobaTeaFett

Post: 408

Join Date: Apr 2012

November 8, 2012 @ 09:57 AM
dmndlifer

Post: 220

Join Date: Aug 2012

Damn what's up with all this fighting lol
November 8, 2012 @ 10:09 AM
GaterWun

Post: 499

Join Date: Apr 2012


C'mon yall cool

#HansumBoys

November 8, 2012 @ 10:16 AM
Do you even lift

Post: 190

Join Date: Jun 2012

Box logo hoodies lowkey dropping at London today
November 8, 2012 @ 10:50 AM
LGeeZY

Post: 225

Join Date: Apr 2012

Location: Hollywood

leather down jacket
n-3b
arc logo thermal zip up
snap front sweat
sweatpants
heavyweight flannel windowpane shirt
l/s pocket tee
d&d trooper
big logo beanie
8ball scarf
keychain thing
November 8, 2012 @ 10:50 AM
LGeeZY

Post: 225

Join Date: Apr 2012

Location: Hollywood

So what you guys biting on?

Just big logo beanie for me gotta save for boxes
November 8, 2012 @ 10:51 AM
stormpal

Post: 391

Join Date: Jul 2012

london fb update ^

no champion collab
November 8, 2012 @ 10:56 AM
dominikid

Post: 130

Join Date: Jan 2012

Location: Orlando, FL USA

Black Big Logo for me today. That is all.

FOR SALE---->Brand New Black Bling Hoodie Size L http://hypebeast.com/forums/apparel/203632

November 8, 2012 @ 11:02 AM
astonished

Post: 512

Join Date: Feb 2012

Location: CA

D&D Trooper (Tan) Ty Based God

(WTB) Grey Tyson (L)

November 8, 2012 @ 11:19 AM
skippthirteen

Post: 26

Join Date: May 2012

shits dropping this thursday:
waxed cotton N3B 368usd
leather down jkt 598usd
arc logo thermal hoodie 174usd
sweat pants 124usd
snap front sweater 146usd
heavy window pane shirt 138usd
l/s pocket tee 70usd
dogs and ducks trooper 78usd
big logo beanie 32usd
snap hook keychain
Confirmed Drops


If 9 items drop tomorrow I'll rock the avi of your choice.
what u sayin bruh?? next time i wont drop info here hahaha
November 8, 2012 @ 11:35 AM
L7OSER

Post: 382

Join Date: Dec 2007

Location: Baltimore, MD

Tan D&D Trooper may have to be copped

Anonymity Empowers The Cowardly

November 8, 2012 @ 11:45 AM
astonished

Post: 512

Join Date: Feb 2012

Location: CA

Tan D&D Trooper may have to be copped

Respect

(WTB) Grey Tyson (L)

November 8, 2012 @ 11:55 AM
L7OSER

Post: 382

Join Date: Dec 2007

Location: Baltimore, MD

Dunno if any1 cares but the black backpack that dropped with the Tree Camo ones restocked

Anonymity Empowers The Cowardly

November 8, 2012 @ 12:14 PM
BOPE

Post: 499

Join Date: Feb 2010

Location: Canada

seems like everyone is gonna sleep on arc logo

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top