[Supreme] 2012 Discussion Thread (Flaming Users = Ban / Selling Items = Ban)

Nov 05, 2012 @ 03:43
What size Cox Golos u guys scheming for? 6ft 165, Might cop a Large, or cop a XL hmmmm?) ?) ?)

Heard Box Logos are coming thursday from my overseas cnnct


going for that neon in a large

412

Nov 05, 2012 @ 03:44
navy , or grey rox wogo

then i'm done for the season .

MY FS THREAD , CHEAP ASS SHIT : http://hypebeast.com/forums/apparel/178540/

Nov 05, 2012 @ 03:46
^^^ Don't mess with fakes here bro
Why buy something fake, when you could just get something that's the real deal, you know? This doesn't solely go for Supreme neither, i'm talking about fakes in general, as a whole.
..Done that too many times when I was younger with those fake LV wallets and learned my lesson haha

But I mean just the box logo as a whole, looking at those photos gives the box logo and supreme such a bad name, shame, shame.

#HansumBoys

Nov 05, 2012 @ 03:47
so all the people who are getting XL/L in the hoodies and are like 5'10~6'0+ ... what size t-shirt do you wear...
Nov 05, 2012 @ 03:47
damn that neon is cray cray
Nov 05, 2012 @ 03:54
how similar would the bl hoodie fit in comparison to the split?
Nov 05, 2012 @ 03:55
how similar would the bl hoodie fit in comparison to the split?

thinkin the same

IG: MrTeeBonilla /// Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS16GonnaBeFlames

Nov 05, 2012 @ 03:58
The same... Both heavyweight cross grain.

FS: CDG Coaches (Olive/L) & I Love Ugly Zespy's (M)

Nov 05, 2012 @ 03:59
how similar would the bl hoodie fit in comparison to the split?

thinkin the same


Idk cause the sorta "infused" 2 sweatshirts together so im thinking it might be a lil diff.
Any1 shed more light on this dilemma?
Nov 05, 2012 @ 03:59
so all the people who are getting XL/L in the hoodies and are like 5'10~6'0+ ... what size t-shirt do you wear...
Im 6'0 about 205lbs (muscluar built) I usually get a large in my tees. I got a large in the field jacket and the sleeves are a exact fit.
Nov 05, 2012 @ 04:02
so all the people who are getting XL/L in the hoodies and are like 5'10~6'0+ ... what size t-shirt do you wear...
Im 6'0 about 205lbs (muscluar built) I usually get a large in my tees. I got a large in the field jacket and the sleeves are a exact fit.


How do your hoodies fit? I'm a L in tees but i'm thinking about going to XL in hoodies for length. I'm 6'0 195 somewhat muscular.

http://hypebeast.com/forums/apparel/166901/

Nov 05, 2012 @ 04:07
so all the people who are getting XL/L in the hoodies and are like 5'10~6'0+ ... what size t-shirt do you wear...
Im 6'0 about 205lbs (muscluar built) I usually get a large in my tees. I got a large in the field jacket and the sleeves are a exact fit.


How do your hoodies fit? I'm a L in tees but i'm thinking about going to XL in hoodies for length. I'm 6'0 195 somewhat muscular.


I'm 6'1 and like 170, with an XL the sleeves a tiny bit baggy but the length is perfect
Nov 05, 2012 @ 04:09
so all the people who are getting XL/L in the hoodies and are like 5'10~6'0+ ... what size t-shirt do you wear...
Im 6'0 about 205lbs (muscluar built) I usually get a large in my tees. I got a large in the field jacket and the sleeves are a exact fit.


How do your hoodies fit? I'm a L in tees but i'm thinking about going to XL in hoodies for length. I'm 6'0 195 somewhat muscular.
If I get a large the hoodie will fit cool. The problem is the sleeve length. I like a little extra length on my sleeves. I suggest a XL for our built. But if you like it "right and exact" get a large. I just dont want to pay all that money for a hoodie that fits just right. Thats why I wish I would have got an extra large with that field jacket. the sleeves just made it to my wrists. I dont have super long arm either.
Nov 05, 2012 @ 04:27
so all the people who are getting XL/L in the hoodies and are like 5'10~6'0+ ... what size t-shirt do you wear...

L

(WTB) Grey Tyson (L)

Nov 05, 2012 @ 04:27
got this in yesterday and it fits small for a size large. no way for me to make it work. sucks cause its such a good color. anyone got xl to trade?


goddamn. if this was a medium i would buy it off you right now

edit: flight jackets are supposed to fit snug, and it was a summer piece, so are you maybe layering a hoodie and wearing it wrong? no offense...


have you even owned this piece? You shouldn't be commenting on stuff you don't know about (no offense). i have this, im a true medium and this literally runs one size smaller.
Nov 05, 2012 @ 04:36
^^ dope jacket, but all ya should check out some other brands ma-1 style jackets as well. I just copped this one in gunmetal... reflective logo and some embroidery adds to premium feel IMO, while it being less $$


Nov 05, 2012 @ 04:40
Originally posted by Inactive User
Where can I find the pullover Lucien's wearing?
look up polar fleece supreme on ebay

edit: from the fw 11 season


Still pissed that I passed on that last season.


someone from FB selling a L for a bill

سبحان

Nov 05, 2012 @ 04:46
got this in yesterday and it fits small for a size large. no way for me to make it work. sucks cause its such a good color. anyone got xl to trade?


goddamn. if this was a medium i would buy it off you right now

edit: flight jackets are supposed to fit snug, and it was a summer piece, so are you maybe layering a hoodie and wearing it wrong? no offense...


have you even owned this piece? You shouldn't be commenting on stuff you don't know about (no offense). i have this, im a true medium and this literally runs one size smaller.


i dont own this jacket specifically, but a general rule for flight jackets is size up if u want a "normal", looser fit. so yeah it should seem to run a size smaller. Im a medium in most cases, but id still go medium with this piece so that it fits how a flight jacket is supposed to.

412

Nov 05, 2012 @ 04:48
which website had a bunch of used supreme for sale?

I saw it in this forum but forgot :-(
Nov 05, 2012 @ 04:50
which website had a bunch of used supreme for sale?

I saw it in this forum but forgot :-(


kopbox is the only one i can think of...

412

Nov 05, 2012 @ 04:51
which website had a bunch of used supreme for sale?

I saw it in this forum but forgot :-(


kopbox is the only one i can think of...


thanksssssss
Nov 05, 2012 @ 04:56
damn that neon is cray cray


Don't say "cray cray"

it's just terrible
Nov 05, 2012 @ 04:58
wtf is all this shit about rectangular insignia hoodies dropping? I want that champion parka damnit!
Nov 05, 2012 @ 05:06
wtf is all this shit about rectangular insignia hoodies dropping? I want that champion parka damnit!

Be thankful that this wonderful garment may drop

(WTB) Grey Tyson (L)

Nov 05, 2012 @ 05:09
I want to see another Supreme x Thrasher collabo....
Nov 05, 2012 @ 05:10
picked this up from a friend. its too big though lol debating if i should wash on hot or find someone to trade lol.




anyone know how much it will shrink?

be about it.

Nov 05, 2012 @ 05:12
I want to see another Supreme x Thrasher collab....

I wasn't really feelin the recent Diamond x Thrasher collab, so I hope they put more effort into the design. I would like to see another Neckface collab, or seeing GaGa on a photo tee.

(WTB) Grey Tyson (L)

Nov 05, 2012 @ 05:13
@systemeb
I'd say sell it, kids were goin wild over my '07 black one.
In terms if shrinkage, yes a wash should do.
Nov 05, 2012 @ 05:20
^^ dope jacket, but all ya should check out some other brands ma-1 style jackets as well. I just copped this one in gunmetal... reflective logo and some embroidery adds to premium feel IMO, while it being less $$




more info on these
Nov 05, 2012 @ 05:21
@zenithtribe23 you remember how much shrinkage there was? and yeah im leaning towards selling so i can just get my size

be about it.

This topic is locked, replies are no longer accepted.