[Supreme] 2012 Discussion Thread (Flaming Users = Ban / Selling Items = Ban)

October 25, 2012 @ 15:40:08 PM
Post: 424
Join Date: Jul 2012
Location: Denver, CO
slept on the burgundy, glad i got a couple Navy though. L Navy, lmk. also L Purp Split
October 25, 2012 @ 15:40:28 PM
Post: 4654
Join Date: Apr 2012
already sold my purple medium for $500 smokeyface smokeyface smokeyface smokeyface smokeyface smokeyface
October 25, 2012 @ 15:41:41 PM
Post: 352
Join Date: Jul 2010
Location: derp, CA
Originally posted by Inactive User
Yeah I was on the mobile site..only way since I'm at work. And nah I don't think it sold out...I entered my info with the swiftness, and the 2nd time I even removed the dark purple n added the forest green to try and cop, same message. Supreme doesn't want me to have this jacket apparently. 300 saved I guess.......but I rather have the jacket hahah


I know the feeling, i was in my work bathroom gettin heated at my phone. Haha. Fuck man that sucks. I was tryin for the purple one too maybe we just got screwed. I've never seen that message though and I definitely had enough. Weird.


October 25, 2012 @ 15:41:53 PM
Post: 604
Join Date: Jun 2012
I hope everyone sized up lol


lol you're fucked if you sized up. will be way too baggy/wide and sleeves will be long as fuck.

THIS JACKET IS SUPPOSED TO BE SHORT.
October 25, 2012 @ 15:42:14 PM
Post: 2257
Join Date: May 2011
Location: los angeles
can supreme see how many people are on each link?

med. dp tnf/400+fees. hmu

October 25, 2012 @ 15:42:15 PM
Post: 839
Join Date: Apr 2012
Location: newyork
PM me if you're inline at Sup NYsmokeyface

instagram: @fuckjohnn | سبحان

October 25, 2012 @ 15:43:01 PM
Post: 2099
Join Date: Dec 2011
Originally posted by Inactive User
I hope everyone sized up lol


lol you're fucked if you sized up. will be way too baggy/wide and sleeves will be long as fuck.

THIS JACKET IS SUPPOSED TO BE SHORT.

tru.
October 25, 2012 @ 15:43:29 PM
Post: 75
Join Date: Oct 2012
Location: SGV
$500 any size burgundy first in line. Shipped today Holla @ me
What time did you get there to be first in line?

for collabs it all depends cuz this dude camped 2 days for the cdg shit. the homie with the box logo tattoo. XD i remember that homie thought it was a wednesday release so he camped tuesday night


Hahaha that nigga cracks me the fuck up
October 25, 2012 @ 15:43:46 PM
Post: 1709
Join Date: Aug 2012
Location: Satriales Pork Store
@sharkin lulz just sold my navy fir 498 on the bay and my purp for 520$ easy cawp and resell.

Lillyhammer

October 25, 2012 @ 15:44:33 PM
Post: 166
Join Date: Oct 2012
Location: Orange County, CA
Got Navy Blue L, had NO idea burgundy would sell out that fast. Blue followed shortly after. Before I knew it XL green was all that was avail, clicked the refresh and whattya know. blushing Can't wait to wear this sumabitch.
October 25, 2012 @ 15:45:39 PM
Post: 157
Join Date: Aug 2009
Location: Seattle
i don't think you can even cancel orders like that..
either you need credit card info or.. "all sales are final."
October 25, 2012 @ 15:46:29 PM
Post: 738
Join Date: Aug 2009
Location: Vancouver
burgundy
October 25, 2012 @ 15:47:03 PM
Post: 713
Join Date: Nov 2008
@sharkin lulz just sold my navy fir 498 on the bay and my purp for 520$ easy cawp and resell.


those ebay fees.
October 25, 2012 @ 15:47:28 PM
Post: 779
Join Date: Jun 2012
Why did everyone I've spoken to today from supreme London size up then? People said the medium fitted like a small and the medium like a large ect, the guy with the fit pic wears a medium in everything and sized up... Looks fine to me,

WTB Supreme x Thrasher Pullover size medium I got $$$$ PM ME.

October 25, 2012 @ 15:48:29 PM
Post: 1709
Join Date: Aug 2012
Location: Satriales Pork Store
922$ on 3 jackets 1k already made back 1 jacket left. Dat makin a profit life. smokeyface

Lillyhammer

October 25, 2012 @ 15:49:27 PM
Post: 675
Join Date: Jun 2012
now that people got "tricked" and didn't cop because of the second north face, can we admit that it isn't real?
October 25, 2012 @ 15:50:20 PM
Post: 839
Join Date: Apr 2012
Location: newyork
Why did everyone I've spoken to today from supreme London size up then? People said the medium fitted like a small and the medium like a large ect, the guy with the fit pic wears a medium in everything and sized up... Looks fine to me,
hes just salty he couldn't cop one so tryna shit on everyone else.

instagram: @fuckjohnn | سبحان

October 25, 2012 @ 15:50:31 PM
Post: 1709
Join Date: Aug 2012
Location: Satriales Pork Store
@e_money thats the only shit that bugs me makes my profit a bit smaller but its alright.

Lillyhammer

October 25, 2012 @ 15:50:35 PM
Post: 402
Join Date: Apr 2006
I usually wear a medium so that's the size I copped. North face do tend to run loose though so it depends how you like it. If you plan to wear a sweater underneath I guess sizing up make sense, if not buy your normal size.
October 25, 2012 @ 15:50:48 PM
Post: 166
Join Date: Oct 2012
Location: Orange County, CA
Already shipped out, but goddd, I moved out of the billing address on my cardd smh

I tried shooting them the new address via contact on the website.
October 25, 2012 @ 15:51:10 PM
Post: 2257
Join Date: May 2011
Location: los angeles
922/3 = 307

if you sell 3 jackets at 500 you make 2 hundred profit, thats only 600.

So what math are you saying???

med. dp tnf/400+fees. hmu

October 25, 2012 @ 15:51:12 PM
Post: 2766
Join Date: Jun 2009
Location: between the bay and h-town
Wow the motif and backpack are sitting strong lol
October 25, 2012 @ 15:51:23 PM
Post: 513
Join Date: Feb 2012
Location: Scotland.
Why did everyone I've spoken to today from supreme London size up then? People said the medium fitted like a small and the medium like a large ect, the guy with the fit pic wears a medium in everything and sized up... Looks fine to me,


So medium fits like a small and a large at the same time...?
October 25, 2012 @ 15:51:38 PM
Post: 426
Join Date: May 2010
already shipped my burg. smoke 2 dat smokeyface
October 25, 2012 @ 15:51:38 PM
Post: 437
Join Date: Jun 2011
Why did everyone I've spoken to today from supreme London size up then? People said the medium fitted like a small and the medium like a large ect, the guy with the fit pic wears a medium in everything and sized up... Looks fine to me,


fit pic at?????????
October 25, 2012 @ 15:52:33 PM
Post: 454
Join Date: Apr 2012
Location: Yass
Already shipped out, but goddd, I moved out of the billing address on my cardd smh

I tried shooting them the new address via contact on the website.


They won't change the destination.

FS: CDG Coaches (Olive/L) & I Love Ugly Zespy's (M)

October 25, 2012 @ 15:52:39 PM
Post: 779
Join Date: Jun 2012
Why did everyone I've spoken to today from supreme London size up then? People said the medium fitted like a small and the medium like a large ect, the guy with the fit pic wears a medium in everything and sized up... Looks fine to me,
hes just salty he couldn't cop one so tryna shit on everyone else.
really that's why at 11:01 I was sent a screen shot of my order ect lol Large purple thank you very much blushing and I pay like £10 above UK retail.. Gotta love them exchange rates smokeyface

WTB Supreme x Thrasher Pullover size medium I got $$$$ PM ME.

October 25, 2012 @ 15:53:12 PM
Post: 15
Join Date: Jul 2012
Kind of glad most of the hype was behind the deep purple. Made it easier for me to grab my navy.

Heres to hoping I get an early confirmation and it arrives tomorrow.
October 25, 2012 @ 15:54:25 PM
Post: 1709
Join Date: Aug 2012
Location: Satriales Pork Store
@kittysupreme 308+308+308 actually 924 already sold 2 for 498 navy and purp at 520.last purp is all profit.

Lillyhammer

October 25, 2012 @ 15:55:07 PM
Post: 199
Join Date: Sep 2012
burgundy


DAT MORNING NUT!
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x