[Supreme] 2012 Discussion Thread (Flaming Users = Ban / Selling Items = Ban)

October 25, 2012 @ 04:40:11
That champion sweater is kinda of growing on me now, good luck to those who cop tomorrow, just need that damn hook, big box beanie and possibly that sweater and it's a rap for the season
October 25, 2012 @ 04:40:14
Fuck you guys, still copping dat TNF! I live in the bay where it barely rains and is rarely cold. So I don't need a "winter" jacket. Suck my balls.


GO GIANTS!

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

October 25, 2012 @ 04:42:06
Does anyone know which jacket from TNF is comparable to the "TNF/Supreme Mountain Shell Jacket" ??
I went to the TNF website and couldn't find a Mountain Shell Jacket.

this
October 25, 2012 @ 04:42:20
Pass on everything, weak ass drop. Especially TNF --Not trying to look like some 15 year old asian teenager at the mall! I'm on some grown shit son.

(Invalid img)
October 25, 2012 @ 04:42:31

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS15GreyNoShowBoiiis

October 25, 2012 @ 04:42:39
What bay do you live in. It does to rain and get cold in SF. Did you not watch the world series every person in the stands had a sweatshirt or jacket on. Suck your own balls.
October 25, 2012 @ 04:42:48
this is a hard color decision

Karmaloop.com PLDNR.com Brickharbor.com MissKL.com USE REP CODE for 10-20% off your order

October 25, 2012 @ 04:43:24
Pass on everything, weak ass drop. Especially TNF --Not trying to look like some 15 year old asian teenager at the mall! I'm on some grown shit son.

(Invalid img)

not that kind of jacket tho...

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS15GreyNoShowBoiiis

October 25, 2012 @ 04:46:02
Pass on everything, weak ass drop. Especially TNF --Not trying to look like some 15 year old asian teenager at the mall! I'm on some grown shit son.

(Invalid img)

not that kind of jacket tho...


It's not even the style of jacket. It's the logo/image everything -- it's been taken over by asian teenagers who hang outside of malls. Been played out for 5 years. I ain't fucking with it.
October 25, 2012 @ 04:47:07
Pass on everything, weak ass drop. Especially TNF --Not trying to look like some 15 year old asian teenager at the mall! I'm on some grown shit son.

(Invalid img)

not that kind of jacket tho...


It's not even the style of jacket. It's the logo/image everything -- it's been taken over by asian teenagers who hang outside of malls. Been played out for 5 years. I ain't fucking with it.


glad im not from where you are, dont see asian teenagers rocking these expensive jackets outside of the malls down here. buncha steezer ass mexicans
October 25, 2012 @ 04:52:09

edit: forgot to subtract the prices of the shit its about $9 rounded up lol

How you figure nigga?
Jacket $298 + 8.875% = $324.45
Bag $135 + 8.875% = $148.07
That's $472.52 and he wants $780; That's roughly a $200 profit after shipping and eBay/PayPal fees. But, like I said - He ain't gonna sell it for that price.

instagram: @fuckjohnn | سبحان

October 25, 2012 @ 04:52:29
fuck it doe, yo, good luck tomorrow morning to all the cool niggahs.
October 25, 2012 @ 04:54:14

How you figure nigga?
Jacket $298 + 8.875% = $324.45
Bag $135 + 8.875% = $148.07
That's $472.52 and he wants $780; That's roughly a $200 profit after shipping and eBay/PayPal fees. But, like I said - He ain't gonna sell it for that price.

damn forgot about tax and fees he aint makin shit!! and that tax sucks our is 6.25 here in the 440
even if i lived in NY i wouldnt go to the store just cop online to save that guap

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS15GreyNoShowBoiiis

October 25, 2012 @ 04:55:15
0mar apart from tnf what's there
October 25, 2012 @ 04:55:25
Does anyone know which jacket from TNF is comparable to the "TNF/Supreme Mountain Shell Jacket" ??
I went to the TNF website and couldn't find a Mountain Shell Jacket.


How tall are you?
October 25, 2012 @ 04:58:43

How you figure nigga?
Jacket $298 + 8.875% = $324.45
Bag $135 + 8.875% = $148.07
That's $472.52 and he wants $780; That's roughly a $200 profit after shipping and eBay/PayPal fees. But, like I said - He ain't gonna sell it for that price.

damn forgot about tax and fees he aint makin shit!! and that tax sucks our is 6.25 here in the 440
even if i lived in NY i wouldnt go to the store just cop online to save that guap

Exactly, it's an extra $10.89; I get to sleep in my bed like a princess while dumbass over here is taking selfies on eBay tongueface

instagram: @fuckjohnn | سبحان

October 25, 2012 @ 05:00:11
Green is that sleeper colour.
October 25, 2012 @ 05:01:08
lulz at mobby avoiding this thread and SS like the plague...'if you ain't wit the shits...'

Fuck Tha Opps...No Love City

October 25, 2012 @ 05:02:04
lookin like dark purple 4 color beanie and green TNF backpack for me, see yall in the morning

412

October 25, 2012 @ 05:02:12

How you figure nigga?
Jacket $298 + 8.875% = $324.45
Bag $135 + 8.875% = $148.07
That's $472.52 and he wants $780; That's roughly a $200 profit after shipping and eBay/PayPal fees. But, like I said - He ain't gonna sell it for that price.
October 25, 2012 @ 05:03:35
yea
October 25, 2012 @ 05:08:00
what lese is being released besides the TNF crap?


Motif camp


I tried to google, but all I was able to find were the TNF items.

You got link to the MOTIF CAMP? First legit answer in a long while. Appreciate it.

I really don't see the fuss w/ TNF Collabo. The design is weak, the material is another thing in itself though.

This dude just really said collabo..
October 25, 2012 @ 05:08:13
Fuck you guys, still copping dat TNF! I live in the bay where it barely rains and is rarely cold. So I don't need a "winter" jacket. Suck my balls.


That bay life! Where u from tha V?

2Ps - FS/FT L Black Corduroy Harrington

October 25, 2012 @ 05:10:10
Fuck you guys, still copping dat TNF! I live in the bay where it barely rains and is rarely cold. So I don't need a "winter" jacket. Suck my balls.


That bay life! Where u from tha V?


The Mighty SJ SON!
October 25, 2012 @ 05:14:56
Pass on everything, weak ass drop. Especially TNF --Not trying to look like some 15 year old asian teenager at the mall! I'm on some grown shit son.

(Invalid img)

not that kind of jacket tho...


It's not even the style of jacket. It's the logo/image everything -- it's been taken over by asian teenagers who hang outside of malls. Been played out for 5 years. I ain't fucking with it.


Sooo u r saying if u wore tnf u wiuld look like one of those Asian teenagers?

2Ps - FS/FT L Black Corduroy Harrington

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

October 25, 2012 @ 05:17:49
that dude looks hella corny and silly, taking a self profile pic of himself. those TNF jackets WILL NOT GO.

what's retail?
October 25, 2012 @ 05:17:57
Fuck you guys, still copping dat TNF! I live in the bay where it barely rains and is rarely cold. So I don't need a "winter" jacket. Suck my balls.


That bay life! Where u from tha V?


The Mighty SJ SON!


shit.i forgot 707 was tha V haaa...and yeah it does rain in.san jo but.not as much as in SF and its not that cold thay way

2Ps - FS/FT L Black Corduroy Harrington

October 25, 2012 @ 05:19:19
My boi Tyler the Creationist copped the vest in red, cha boi's finna cop dat wif da $wifv'ness before y'all niggas can, and make bank.
#resellgamefuckedup
piff swag gucci trill smokeyface smokeyface smokeyface smokeyface


.. Well that wasn't very funny..
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x