[Supreme] 2012 Discussion Thread (Flaming Users = Ban / Selling Items = Ban)

Oct 22, 2012 @ 23:15
Buy cause you want
Fck legit


Rather not rock fake shit because you see, I lift.


But you dont lift..


What's your eyebrow routine bro?
Oct 22, 2012 @ 23:16
Rather not rock fake shit because you see, I lift.


But you dont lift..


What's your eyebrow routine bro?
dead

http://hypebeast.com/forums/apparel/225355

Oct 22, 2012 @ 23:16
No offense or anything, but this is a Supreme "Discussion" thread. We don't want too look at your outfits my nigga.

once again thats not even him...can you guys not tell a photoshop from a real picture?


No bowtie or leopard pshhhhh
Oct 22, 2012 @ 23:18
what do you guys think the price on the harris tweed coach jacket will be?
dropped 1st week

WTB Supreme x Thrasher Pullover size medium I got $$$$ PM ME.

Oct 22, 2012 @ 23:22
Who's the guy saying that he was bugging Ty, and found out when the TNF collab was dropping?
Oct 22, 2012 @ 23:24
Shit, can't decide between the burgandy or navy mountain shell.

Need that inspirational speech from Davonte.
Oct 22, 2012 @ 23:25
what do you guys think the price on the harris tweed coach jacket will be?
dropped 1st week


no

but thats pretty much the only thing left I want
Oct 22, 2012 @ 23:26
No offense or anything, but this is a Supreme "Discussion" thread. We don't want too look at your outfits my nigga.


Thats OG triple OG tha god himself Sportfreak you bum
Oct 22, 2012 @ 23:37
No offense or anything, but this is a Supreme "Discussion" thread. We don't want too look at your outfits my nigga.


Thats OG triple OG tha god himself Sportfreak you bum


Fuck this Bow tie wearin ass...Please dont go to this lames blog and give him traffic..Stay Away!!

2Ps

Oct 22, 2012 @ 23:38
For future reference people, it's spelled as burgundy.
Oct 22, 2012 @ 23:41
Is anyone else on this forum the only person who wears supreme at there school?

480 to the 808

Oct 22, 2012 @ 23:43
Jacket is 298
Backpack is 136 says it on the site
Oct 22, 2012 @ 23:55
WHERE IS DAVONTE

Fuck yall

Oct 22, 2012 @ 23:58
tweed coach will be between 300 to 400

#508 FOR SALE MEDALS BUCKET HAT http://hypebeast.com/forums/apparel/200889

Oct 22, 2012 @ 23:58
Is anyone else on this forum the only person who wears supreme at there school?

On that edit smokeyface
Oct 22, 2012 @ 23:59
Jacket is 298
Backpack is 136 says it on the site

Oct 23, 2012 @ 00:02
WHERE IS DAVONTE


Word. We shall be patient..
Oct 23, 2012 @ 00:14
For future reference people, it's spelled as burgundy.


That red jacket

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Oct 23, 2012 @ 00:27
tweed coach will be between 300 to 400


fuck that... gonna have to pass on that
Oct 23, 2012 @ 00:33
hm. you guys think the northface jackets are gonna be enough to stay warm during the winter?
Oct 23, 2012 @ 00:37
hm. you guys think the northface jackets are gonna be enough to stay warm during the winter?


couple layers later ye

17000 ferrari

Oct 23, 2012 @ 00:38
hm. you guys think the northface jackets are gonna be enough to stay warm during the winter?


Shouldn't be too bad with a thick jumper/hood on underneath.

Looks pretty heavy, will cut out the wind and it's waterproof, so yea.
Oct 23, 2012 @ 00:38
To settle it once and for all, the official color of the jacket is Dark Purple.

Go to the news on the site, and flip to one of the pics showing that specific color jacket.

Right click, save image as. Read the text before the ".JPG"

It says Dark_Purple or something like that in it.
Oct 23, 2012 @ 00:39
hm. you guys think the northface jackets are gonna be enough to stay warm during the winter?


If you live anywhere that has actual winter weather and you mean wearing it alone over a tee or something, definitely not. It's called a shell for a reason. It should serve that purpose pretty damn well, though.

Inactive User

Oct 23, 2012 @ 00:51
misread, thanks p
Oct 23, 2012 @ 00:51
hm. you guys think the northface jackets are gonna be enough to stay warm during the winter?


Shouldn't be too bad with a thick jumper/hood on underneath.

Looks pretty heavy, will cut out the wind and it's waterproof, so yea.

water resistant =/= waterproof

Fucktard we been developed a ratio

Oct 23, 2012 @ 00:53

Idk how I feel about this piece.

gotta layer it under something or else you're gonna look like you're walking around in a sweater knitted by your grandma

Yea totally agree, gunna wear a jacket over it or a nice blazer.
Just posted for fit pic.

http://real1st.tumblr.com/

Oct 23, 2012 @ 00:54
hmm okay. "dark purple" jacket it is babe
Oct 23, 2012 @ 00:56
A waterproof jacket will still need a certain amount of care and maintenance, but less than jackets of less waterproof materials, like corduroy, for instance, which will absorb water, mud and whatever gets splashed onto it. Waterproof jackets are more able to repel stains from other liquids that may be spilled on them, and given their water repelling abilities, won't shrink or stink like fabrics such as wool.

http://www.ehow.com/list_5919968_good-properties-waterproof-jacket.html

So how long can I be out if it is a light drizzle before the water penetrates the semi-"waterproof" cotton fibers? Is this deterring people?

yeah, it is actually...for me at least. i need a serious winter jacket and this one would be dope to have, but my transportation like a real city guy is bicycle; rain, sleet, heat, or snow. i can't justify $308 on a shell thats going to be in the closet when the winter gets serious. TNF too...ironic. smh.

Fucktard we been developed a ratio

Oct 23, 2012 @ 00:57
Shouldn't be too bad with a thick jumper/hood on underneath.

Looks pretty heavy, will cut out the wind and it's waterproof, so yea.

water resistant =/= waterproof
misread


Okay fair enough, sorry.

I'm sure it will be fine in a light shower, and let's face it, who goes out during a torrential downpour. I wouldn't worry too much.

Edit. Okay, for you it may be a bit different, communting by bike, but generally I think it sounds reasonable.
This topic is locked, replies are no longer accepted.