October 19, 2012 @ 12:42 AM
wehatelondon

suspended

Post: 5293

Join Date: Apr 2012

Location: cute nigha castle

why u say that
they restocking everythinggg everyy week

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

October 19, 2012 @ 12:45 AM
hypebeast51

Post: 140

Join Date: Aug 2012

whatever Supreme accessories are so lousy. they're the most overpriced....thing. $10 for a $1 keychain? $44 for a $20 zippo? $72 for a $36 hammer? the canteen is shit, the belt is an absolute rape.


the belt looked dope as fuck from the pictures...maybe a small let down once i actually bought it...but I dont regret it....bitches be complimenting me all the time on it.

I got hoez on deck niggah

October 19, 2012 @ 12:54 AM
mittens

Post: 213

Join Date: Aug 2012

@spvceghost I'm skinny, I feel like i should just go for a large, worst case scenerio, I shrink it, and Im still growing so even if it was too big, id grow into it!

word. same. how log do you guys think the split will last...
October 19, 2012 @ 12:58 AM
Stackies

Post: 672

Join Date: Aug 2012

Location: Los Angeles

Aslong as you make it last.
October 19, 2012 @ 01:08 AM
hypebeast51

Post: 140

Join Date: Aug 2012

whatever Supreme accessories are so lousy. they're the most overpriced....thing. $10 for a $1 keychain? $44 for a $20 zippo? $72 for a $36 hammer? the canteen is shit, the belt is an absolute rape.


the belt looked dope as fuck from the pictures...maybe a small let down once i actually bought it...but I dont regret it....bitches be complimenting me all the time on it.


what's the quality like?


Had some cracking on the inside of the belt before i even got it...pretty minor though.
After about 10 wears, the belt is starting to warp a little where the holes are so whenever I am not wearing them I just take it out of the jeans to lay flat. Pretty happy with it tho..def the best accessory this season next to the dominoes set.

I got hoez on deck niggah

October 19, 2012 @ 01:11 AM
isaachowl

Post: 33

Join Date: Jan 2012

Location: US

@paulywalnuts where you from in philly yo?
October 19, 2012 @ 01:12 AM
ben8cv

Post: 670

Join Date: Jun 2012

whatever Supreme accessories are so lousy. they're the most overpriced....thing. $10 for a $1 keychain? $44 for a $20 zippo? $72 for a $36 hammer? the canteen is shit, the belt is an absolute rape.


keychain was such a piece of shit. its just 10 so i dont really care but that shit is the size of a grape and the writing already rubbed off
October 19, 2012 @ 01:17 AM
kevlar

Post: 607

Join Date: Jul 2012

nvm
Haha don't worry bro, I'm sure the fit pics helped some lurkers out there.
October 19, 2012 @ 01:18 AM
lookatyou

Post: 464

Join Date: Oct 2012

Location: Fort Lee

Noob questions here.
Are all the camp caps "made in USA"??

I see some of the caps have "made in USA" tags underneath but I remember in the past they didn't have that tag.
either that or I was just looking at fake ones... :-(


Last try.... Anyone??

Want To Buy - Supreme x Champion Coaches Jacket in sz Medium cw RED or ORANGE

October 19, 2012 @ 01:22 AM
ben8cv

Post: 670

Join Date: Jun 2012

Noob questions here.
Are all the camp caps "made in USA"??

I see some of the caps have "made in USA" tags underneath but I remember in the past they didn't have that tag.
either that or I was just looking at fake ones... :-(


Last try.... Anyone??


not sure id go on ebay or the old marketplace here and look at old camps and see if it has it or not
October 19, 2012 @ 01:22 AM
isaachowl

Post: 33

Join Date: Jan 2012

Location: US

Noob questions here.
Are all the camp caps "made in USA"??

I see some of the caps have "made in USA" tags underneath but I remember in the past they didn't have that tag.
either that or I was just looking at fake ones... :-(


Last try.... Anyone??


yeah dawg. they do.
October 19, 2012 @ 01:25 AM
supboston

Post: 32

Join Date: Jun 2012

whats everyones favorite beanie of the season? love the pakistan
October 19, 2012 @ 01:28 AM
Leilowed

Post: 116

Join Date: May 2007

Location: honolulu,808

Noob questions here.
Are all the camp caps "made in USA"??

I see some of the caps have "made in USA" tags underneath but I remember in the past they didn't have that tag.
either that or I was just looking at fake ones... :-(


Last try.... Anyone??


i'm almost positive camps from '06 and older didn't have the "Made In USA'" tag...
October 19, 2012 @ 01:29 AM
JayEffKay

Post: 881

Join Date: Sep 2012

Location: Da Trap

The purple painted camo reminds me of the purple dyed denim camp. Pass, its like buying the same hat twice
October 19, 2012 @ 01:42 AM
lookatyou

Post: 464

Join Date: Oct 2012

Location: Fort Lee

Thanks guys-!

Want To Buy - Supreme x Champion Coaches Jacket in sz Medium cw RED or ORANGE

October 19, 2012 @ 01:46 AM
cheesecrumble

Post: 63

Join Date: Oct 2012

@kayyyak the sad part is I eat fast food everyday, it just doesnt make a difference ahah

#FREEBOXLOGOBOY666 #FREEBLB666

October 19, 2012 @ 01:49 AM
Pierce

Post: 614

Join Date: Jun 2012

nvm
Haha don't worry bro, I'm sure the fit pics helped some lurkers out there.

lol thanks man , anytime I upload any picture on here to help people out 1 of two things happen
The pictures all work at first perfectly and then don't after a while or I just get thumbed down ...it's all good though

IG: _pierce

October 19, 2012 @ 01:51 AM
taudan13

Post: 7

Join Date: Oct 2012

is there a specific way to shrink a hoodie to avoid fading?
October 19, 2012 @ 01:51 AM
rhythmz

Post: 942

Join Date: Mar 2012

Location: 619

whats everyones favorite beanie of the season? love the pakistan


i wore mine two days in a row. got it in olive. definitely a really cool looking QUALITY beanie being that it was made in canada too.

for sale: http://hypebeast.com/forums/apparel/forum/topic/181467/?#post-3742277

October 19, 2012 @ 01:52 AM
abrok99

Post: 126

Join Date: Sep 2009

how long you think the zippos will last?
October 19, 2012 @ 01:54 AM
kevlar

Post: 607

Join Date: Jul 2012

is there a specific way to shrink a hoodie to avoid fading?
Get that shit tailored.
October 19, 2012 @ 01:59 AM
mrteebonilla

Post: 5790

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

as you all know i have long hair...i dont know how im going to wear my beanie, any of you guys have any ideas?
inb4 "stfu" "no one cares" "kill yourself" "smh" etc

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #FW14NeopreneGang

October 19, 2012 @ 01:59 AM
fuckjohnn

Post: 826

Join Date: Apr 2012

Location: newyork

Price check on a Black Harmony Tee (DSWOT if it matters.)

instagram: @fuckjohnn | سبحان

October 19, 2012 @ 02:02 AM
mrteebonilla

Post: 5790

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

Price check on a Black Harmony Tee (DSWOT if it matters.)

$60-$70
edit: croatianstyle has it for $70

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #FW14NeopreneGang

October 19, 2012 @ 02:03 AM
origins

Post: 1884

Join Date: Dec 2011

Can't wait to get that rose sweater cool
October 19, 2012 @ 02:04 AM
davontetreyvonte

Post: 160

Join Date: May 2012

Location: Where Dat Blunt Is.

Robbed dat M-51 Camo. Bang bang. Hope it's puss. Creepin' up on thaht pussy in the snow this year my nigga. Haha bahlee dat. Jafeel it. Bang bang.

RIP - Yung Clit, Lil Trapstein, Ashy Nigga, n Spliff Blunts AKA Yung Glock Feenin', Yung Doogie Howser Ya'll missed my niggas.

October 19, 2012 @ 02:04 AM
fuckjohnn

Post: 826

Join Date: Apr 2012

Location: newyork

is there a specific way to shrink a hoodie to avoid fading?
Get that shit tailored.

I was checking up on it since my Last Supper faded and best way is to was with like colors, wash inside out, use proper detergent (Woolite Dark if it's black) and obviously in hot water if you want it to shrink and dry on the hottest.
Making sure this fading shit doesn't happen to my Purple Splitcool

instagram: @fuckjohnn | سبحان

October 19, 2012 @ 02:05 AM
tbeast

Post: 188

Join Date: Sep 2012

as you all know i have long hair...i dont know how im going to wear my beanie, any of you guys have any ideas?
inb4 "stfu" "no one cares" "kill yourself" "smh" etc

If I were you I'd wear it on my head.
October 19, 2012 @ 02:05 AM
megustaleche

Post: 1024

Join Date: Jan 2012

Location: Califas

I thought I would never get this, thanks to all the people selling for 150+.
Picked it up for retail

My style is impetuous. My defense is impregnable, and I'm just ferocious

October 19, 2012 @ 02:05 AM
mrteebonilla

Post: 5790

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

Robbed dat M-51 Camo. Bang bang. Hope it's puss. Creepin' up on thaht pussy in the snow this year my nigga. Haha bahlee dat. Jafeel it. Bang bang.

cool The King has returnedcool

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #FW14NeopreneGang


This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top