[Supreme] 2012 Discussion Thread (Flaming Users = Ban / Selling Items = Ban)

September 12, 2012 @ 02:05:26 AM
Post: 849
Join Date: Sep 2012
Location: Da Trap
rico on the first page yolo
September 12, 2012 @ 02:05:45 AM
Post: 849
Join Date: Sep 2012
Location: Da Trap
aw shit i got on the second, fuck young money.
September 12, 2012 @ 02:07:20 AM
Post: 1833
Join Date: May 2009
^ Swerves u right
September 12, 2012 @ 02:09:45 AM
Post: 849
Join Date: Sep 2012
Location: Da Trap
^ Swerves u right


i see what you did there
before i get suspended ; burgundy vans .. instacop
September 12, 2012 @ 02:12:26 AM
Post: 432
Join Date: Sep 2012
Money back in my account, saw this in the last thread I apologize but I didn't see e answer. Does this mean I won't be getting the items I purchased? I have an order receipt but didn't get a shipping confirmation.
September 12, 2012 @ 02:16:29 AM
Post: 1355
Join Date: Jan 2012
Location: Banlieue
Money back in my account, saw this in the last thread I apologize but I didn't see e answer. Does this mean I won't be getting the items I purchased? I have an order receipt but didn't get a shipping confirmation.


WHAT DUDE YOU GOT SCAMMED LOL GG

Be about it

September 12, 2012 @ 02:16:35 AM
Post: 678
Join Date: Aug 2012
Location: babylon
I'm freaking out

not sure if bape x undftd or supreme... WHICH TO BLOW MONEY ON.

diamonds are forever.

September 12, 2012 @ 02:16:44 AM
Post: 1355
Join Date: Jan 2012
Location: Banlieue
no they will take the money out again once they ship it.

Be about it

September 12, 2012 @ 02:18:50 AM
Post: 59
Join Date: Feb 2012
Location: US
IM A GEEEEEEEEEEEEEEEEEeeee
September 12, 2012 @ 02:19:26 AM
Post: 432
Join Date: Sep 2012
Money back in my account, saw this in the last thread I apologize but I didn't see e answer. Does this mean I won't be getting the items I purchased? I have an order receipt but didn't get a shipping confirmation.


WHAT DUDE YOU GOT SCAMMED LOL GG


I ordered from the actual site right from last weeks drop.
September 12, 2012 @ 02:20:16 AM
Post: 139
Join Date: Aug 2012
I'm freaking out

not sure if bape x undftd or supreme... WHICH TO BLOW MONEY ON.


bapexundftd has some sick t-shirts!

I got hoez on deck niggah

September 12, 2012 @ 02:20:52 AM
Post: 678
Join Date: Aug 2012
Location: babylon
I'm freaking out

not sure if bape x undftd or supreme... WHICH TO BLOW MONEY ON.


bapexundftd has some sick t-shirts!


NIGGA PLEASE IM TALKIN BOUT DAT SWEATPANT LIFE.

diamonds are forever.

September 12, 2012 @ 02:21:51 AM
Post: 78
Join Date: Sep 2012
Originally posted by Inactive User
THANK YOU BASED MOD


Hahaha!
September 12, 2012 @ 02:23:47 AM
Post: 678
Join Date: Aug 2012
Location: babylon
wouldve been more legit if it was called [Supreme] 2012 Discussion Thread 2.

diamonds are forever.

September 12, 2012 @ 02:28:02 AM
Post: 64
Join Date: Aug 2012
Am I the only nigga on here who snagged that green canvas camp restock?

~ I enjoy running around public with large ear phones on so that I can't hear people when they yell at me, "Hey, your balls are glowing!".

September 12, 2012 @ 02:30:21 AM
Post: 95
Join Date: Jan 2012
Location: Isla Vista
Well, got my order yesterday. They sent me a black pindot instead of the black field pullover. I ain't even mad tho
September 12, 2012 @ 02:32:43 AM
Post: 224
Join Date: Mar 2012
Location: Vancouver, CA
wouldve been more legit if it was called [Supreme] 2012 Discussion Thread 2.

more like number 4
September 12, 2012 @ 02:33:54 AM
Post: 1939
Join Date: Nov 2011
Well, got my order yesterday. They sent me a black pindot instead of the black field pullover. I ain't even mad tho

damn id be soo happy

IG: @mobbyluii

September 12, 2012 @ 02:37:25 AM
Post: 140
Join Date: Aug 2008
Location: Bucket EaSt
NEED MOA PREME
September 12, 2012 @ 02:38:43 AM
Post: 849
Join Date: Sep 2012
Location: Da Trap
Supreme Vol 7 Mag
September 12, 2012 @ 02:39:42 AM
Post: 1440
Join Date: Feb 2012
Location: LA
Woo
September 12, 2012 @ 02:39:49 AM
Post: 374
Join Date: Jul 2012
second page omgz
but yeah can't wait to see what comes out this week other than the vans.
September 12, 2012 @ 02:40:05 AM
Post: 2770
Join Date: Apr 2007
rico on the first page yolo


u ain't even on there
September 12, 2012 @ 02:41:30 AM
Post: 152
Join Date: Apr 2012
Location: Rivet City, Massachusetts
A working thread. Praise jeebus.
That Champion parka needs to hurry it's ass up.

howthegodschill.tumblr.com

September 12, 2012 @ 02:45:10 AM
Post: 252
Join Date: Aug 2012
Location: Chapel Hill
this thread escalates fast
September 12, 2012 @ 02:46:36 AM
Post: 91
Join Date: Mar 2012
Location: Sydney, Australia
finally a new thread.

A wolf in sheep's clothing.

September 12, 2012 @ 02:47:10 AM
Post: 78
Join Date: Sep 2012
Hopefully split pullovers make an appearance
September 12, 2012 @ 02:50:54 AM
Post: 2099
Join Date: Dec 2011
Hope the hooded vest drops smokeyface
September 12, 2012 @ 02:51:18 AM
Post: 2640
Join Date: Aug 2012
Location: Where Drake be at
I hope that reflective long sleeve drops. Copping the black fo shosmokeyface

*3HUNNA POST*

hansum is 4ever

September 12, 2012 @ 02:54:05 AM
Post: 139
Join Date: Aug 2012
I'm freaking out

not sure if bape x undftd or supreme... WHICH TO BLOW MONEY ON.


bapexundftd has some sick t-shirts!


NIGGA PLEASE IM TALKIN BOUT DAT SWEATPANT LIFE.


nigga my dick too small to be rocking no god damn sweatpants.

I got hoez on deck niggah

This topic is locked, replies are no longer accepted.
x