[Supreme] 2012 Discussion Thread (Flaming Users = Ban / Selling Items = Ban)

Oct 13, 2012 @ 05:49
Originally posted by Inactive User

not me lol
go back to lurkin
Hmmm... Perhaps a nerve was struck? Oh well... Time to resume the lurking. Side note, not to sound cliche or further degrade our good friend Kurt Cobain but this picture goes to show... Clothes don't make the man, the man makes the clothes.


R.I.P.


412

Oct 13, 2012 @ 05:50
@donadamsky I just made a fool of myself now didn't I? At least you learned a new word, good job!


true, i did learn the word "factious". I can't wait to use that in a sentence!

412

Oct 13, 2012 @ 05:53
Whats your favorite purchase so far this season. Mines gotta be the bengal football top. Fucking amazing piece

that top is p cool
I don't play football and know close to nothing about about the sport so I didn't cop
Three way tie. Camo Mechanics, Red Last Supper and Purple Three Six.
Oct 13, 2012 @ 05:58
better pics of those birds vans everyone was raging about

http://vansdqm.com/news/entry/authentic_ca_birds_pack

the washed canvas kinda ruins em for me, the green ones are still kinda cool...

412

Oct 13, 2012 @ 05:59
Originally posted by Inactive User
(edit) factious: pertaining to or proceeding from faction

faction: division within a group or party

i think you mean facetious. maybe YOU should learn how to spell
@donadamsky This made my night. touche.
So this made your night? haha I think it's obvious you need to have better nights son. This is a forum about a clothing brand, don't take it so seriously.
Oct 13, 2012 @ 06:01
Originally posted by Inactive User
Hmmm... Perhaps a nerve was struck? Oh well... Time to resume the lurking. Side note, not to sound cliche or further degrade our good friend Kurt Cobain but this picture goes to show... Clothes don't make the man, the man makes the clothes.
The afterlife really deteriorates one's swag! At least he had it while he was here. Side note, why couldn't Dave Grohl be the suicidal manic depressive one? Sigh...

R.I.P.

Oct 13, 2012 @ 06:01
Originally posted by Inactive User
facetious @donadamsky This made my night. touche.
So this made your night? haha I think it's obvious you need to have better nights son. This is a forum about a clothing brand, don't take it so seriously.


stfu
Oct 13, 2012 @ 06:03
@ch3ckm4rk Okay, sorry sir.
Oct 13, 2012 @ 06:06
@ch3ckm4rk Okay, sorry sir.


np! smokeyface
Oct 13, 2012 @ 06:10
Originally posted by Inactive User
facetious @donadamsky This made my night. touche.
So this made your night? haha I think it's obvious you need to have better nights son. This is a forum about a clothing brand, don't take it so seriously.
Are you seriously this retarded? Seriously Factious one? While were looking up definitons check the one for sarcasm. Since we are on the topic of Kurt Cobain you should seriously mimic the last chapter of his life story. R.I.P @gbanks95 you will not be missed. Don't worry I'll e-mail your mom and make sure you get buried in your box logo hoodie. Thank me in the afterlife. blushing
Oct 13, 2012 @ 06:26

It used to take less than a week until supreme switched to ups standard


what?!

ny to cali would have been 8 days till they cut off a day to 7

Nah dude, I'm in cali, and sometimes they ship my order on Thursday and it arrives the Friday after. Which is 8 days. It only came on Thursday once.

Sales thread: http://hypebeast.com/forums/apparel/180890

Oct 13, 2012 @ 06:43
Really enjoying my Dogs and Ducks, Placement is pretty good. At least I didn't get any of the shitty ones
Oct 13, 2012 @ 07:13
@iamyouridol Okay son, I'll kill myself. Because you'll have a much greater impact on the world trolling on hypebeast. Thanks!
Oct 13, 2012 @ 08:14
@iamyouridol Okay son, I'll kill myself. Because you'll have a much greater impact on the world trolling on hypebeast. Thanks!
Finally we agree on something! My trolling has nothing to do with my impact on the world silly rabbit. Haha pay attention to this little thing called the Billboard charts and you'll see that impact very soon. You'll probably have my cd on repeat until your iPod battery dies, completely unaware of the fact you engaged in a verbal sparring match with the guy who dropped the soundtrack to your life. Haha you'd be suprised who "trolls" these forums fam. Blessings to you my g... Now back to talking about Supreme!
Oct 13, 2012 @ 08:35
@iamyouridol Wow. I had no idea I was engaged in a verbal sparring match with Lil B. Good luck with that album you mentioned. God bless.
Oct 13, 2012 @ 08:38
alex olson going full caveman mode

x

Oct 13, 2012 @ 09:33
Quality on the D&D camps is fucking nice. smokeyface Not sure what it is about it, but they look/feel amazing.

Too bad my prints suck horse shit.
Oct 13, 2012 @ 10:08
@iamyouridol Wow. I had no idea I was engaged in a verbal sparring match with Lil B. Good luck with that album you mentioned. God bless.
Haha Lil' B huh? Not nearly talented enough to be mentioned in the same breath as the Based One! Lmao (Does cooking dance in hopes of forgetting I'll never have as much "swag" as the leader of the bitch mob!) much too negative to be son on the real though, don't you think? Thanks for that wish of luck and the blessings bruh bruh. Hopefully one day I'll be the top dawg in this entertainment industy. Along with that title would come the privilege of not standing in long lines or needing any swiftness what so ever to cop one of my favorite brands in the world! That my g would be winning!
Oct 13, 2012 @ 14:51
Which camp cap has the biggest box logo?

#ofwgktadgaf

Oct 13, 2012 @ 14:57
Which camp cap has the biggest box logo?


Fat patches smokeyface smokeyface smokeyface smokeyface
Oct 13, 2012 @ 15:08
Which camp cap has the biggest box logo?

yonkersfan321
Oct 13, 2012 @ 16:09
Which camp cap has the biggest box logo?

yonkersfan321
ken park old as movie
Oct 13, 2012 @ 17:26
@slaytanic666 learn2irony
Oct 13, 2012 @ 17:27
Hey quick question, was the field pullover from this season waterproof? I can't remember.
Oct 13, 2012 @ 17:36
Originally posted by Inactive User
Hey quick question, was the field pullover from this season waterproof? I can't remember.


No

FS: CDG Coaches (Olive/L) & I Love Ugly Zespy's (M)

Oct 13, 2012 @ 17:38
http://www.ebay.com/itm/Supreme-Leather-Suede-Camp-Cap-/221139322199?pt=US_Hats&hash=item337cee4557
the fuck these haven't dropped have they?
No, they haven't. Guess these might be dropping this week
Oct 13, 2012 @ 18:29
Type "Box Logo" into google..that 1st resultsmokeyface smokeyface smokeyface
Oct 13, 2012 @ 18:45
I know everyones sick of d&d placement pics so im not going to post that. I gotta say though that even if the hat has easily the deepest fit of any supreme camp ive had, it somehow has turned into the most comfortable/ best fitting camp I own.
Oct 13, 2012 @ 20:21


YOU'RE WELCOME.
Oct 13, 2012 @ 20:27
The least you could do is point a working link b
This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0