[Supreme] 2012 Discussion Thread (Flaming Users = Ban / Selling Items = Ban)

October 09, 2012 @ 03:36:35
TNF didn't come out on thursday last year. It released on friday morning as a special for black friday
October 09, 2012 @ 03:36:54
burgundy sideline delivering weds smokeyface smokeyface smokeyface smokeyface smokeyface

my favorite jacket of the season, fuck what yall think

412

October 09, 2012 @ 03:44:44
lucky you can even tell its TNF with that shitty ass pic..

edit: lmao at you're ugly ass dog patterns


How can you not tell if its TNF? Are you blind or something?

For Sale: Large Navy Supreme Floral Polo WTB: Medium Black Supreme Roses Football Top

October 09, 2012 @ 03:45:38
Originally posted by Inactive User
Originally posted by Inactive User
Originally posted by Inactive User
does anyone have that quote about that dude saying hes a marine saying he would beat anyone up or whatever? i remember it was posted here


What the fuck did you just fucking say about me, you little bitch? I’ll have you know I graduated top of my class in the Navy Seals, and I’ve been involved in numerous secret raids on Al-Quaeda, and I have over 300 confirmed kills. I am trained in guerilla warfare and I’m the top sniper in the entire US armed forces. You are nothing to me but just another target. I will wipe you the fuck out with precision the likes of which has never been seen before on this Earth, mark my fucking words. You think you can get away with saying that shit to me over the Internet? Think again, fucker. As we speak I am contacting my secret network of spies across the USA and your IP is being traced right now so you better prepare for the storm, maggot. The storm that wipes out the pathetic little thing you call your life. You’re fucking dead, kid. I can be anywhere, anytime, and I can kill you in over seven hundred ways, and that’s just with my bare hands. Not only am I extensively trained in unarmed combat, but I have access to the entire arsenal of the United States Marine Corps and I will use it to its full extent to wipe your miserable ass off the face of the continent, you little shit. If only you could have known what unholy retribution your little “clever” comment was about to bring down upon you, maybe you would have held your fucking tongue. But you couldn’t, you didn’t, and now you’re paying the price, you goddamn idiot. I will shit fury all over you and you will drown in it. You’re fucking dead, kiddo.

Guy sounds like a idiot, one of the men who was on the mission to kill bin laden and is one of the US top snipers only has around 60 confirmed kills

The "Navy Seal" who wrote that probly got shot in the head and is now dead guys. its nothing to laugh about

....but a 300 to 1 KD ratio is pretty damn respectable
October 09, 2012 @ 03:49:23
Originally posted by Inactive User
Originally posted by Inactive User
What the fuck did you just fucking say about me, you little bitch? I’ll have you know I graduated top of my class in the Navy Seals, and I’ve been involved in numerous secret raids on Al-Quaeda, and I have over 300 confirmed kills. I am trained in guerilla warfare and I’m the top sniper in the entire US armed forces. You are nothing to me but just another target. I will wipe you the fuck out with precision the likes of which has never been seen before on this Earth, mark my fucking words. You think you can get away with saying that shit to me over the Internet? Think again, fucker. As we speak I am contacting my secret network of spies across the USA and your IP is being traced right now so you better prepare for the storm, maggot. The storm that wipes out the pathetic little thing you call your life. You’re fucking dead, kid. I can be anywhere, anytime, and I can kill you in over seven hundred ways, and that’s just with my bare hands. Not only am I extensively trained in unarmed combat, but I have access to the entire arsenal of the United States Marine Corps and I will use it to its full extent to wipe your miserable ass off the face of the continent, you little shit. If only you could have known what unholy retribution your little “clever” comment was about to bring down upon you, maybe you would have held your fucking tongue. But you couldn’t, you didn’t, and now you’re paying the price, you goddamn idiot. I will shit fury all over you and you will drown in it. You’re fucking dead, kiddo.

Guy sounds like a idiot, one of the men who was on the mission to kill bin laden and is one of the US top snipers only has around 60 confirmed kills

The "Navy Seal" who wrote that probly got shot in the head and is now dead guys. its nothing to laugh about

....but a 300 to 1 KD ratio is pretty damn respectable

for the love of god people, hes not a real marine. any real marine would not go on an ignorant rant on a fucking clothing thread, jesus.

Fuck yall

October 09, 2012 @ 03:55:06
want to buy black "fuck you pay me" (futura) snapback pm me
October 09, 2012 @ 03:57:34
lucky you can even tell its TNF with that shitty ass pic..

edit: lmao at you're ugly ass dog patterns


How can you not tell if its TNF? Are you blind or something?


because that patch visible says northface right?? speak when spoken to fagget
October 09, 2012 @ 04:01:18
burgundy sideline delivering weds smokeyface smokeyface smokeyface smokeyface smokeyface

my favorite jacket of the season, fuck what yall think

such a nice piece, but im waiting for the tnf collab. if the tnf's are pullovers, and theres a burgundy one, it will be amazing.

Fuck yall

October 09, 2012 @ 04:08:05

Edit: fuck I just noticed the text on top -__- what ever haters gonna hate

My style is impetuous. My defense is impregnable, and I'm just ferocious

October 09, 2012 @ 04:08:55
lucky you can even tell its TNF with that shitty ass pic..

edit: lmao at you're ugly ass dog patterns


How can you not tell if its TNF? Are you blind or something?


because that patch visible says northface right?? speak when spoken to fagget


time to throw out that old CRT monitor, you obviously dont know what a TNF logo looks like.

For Sale: Large Navy Supreme Floral Polo WTB: Medium Black Supreme Roses Football Top

October 09, 2012 @ 04:11:39
Originally posted by Inactive User

Edit: fuck I just noticed the text on top -__- what ever haters gonna hate


^Tosser.

You got a message from your ho btw.. she wants it.
October 09, 2012 @ 04:34:05
Purple Painted Camo > D&D?
October 09, 2012 @ 04:39:23
Purple Painted Camo > D&D?


are you asking or unsure? both are trash imo. brown harris tweed is the only camp im copping rest of the season, unless theres a sick "surprise" camp

412

October 09, 2012 @ 04:49:59
If I had some spare money at the moment, this would be mine.
Link
October 09, 2012 @ 04:51:02
If I had some spare money at the moment, this would be mine.
Link
So sick dude

Looking for a Supreme Corduroy Pullover in red from SS 2012

October 09, 2012 @ 04:52:07
If I had some spare money at the moment, this would be mine.
Link

Wantttttttttttttttttt
October 09, 2012 @ 04:55:07

Looking for a Supreme Corduroy Pullover in red from SS 2012

October 09, 2012 @ 05:01:09
If I had some spare money at the moment, this would be mine.
Link

so awesome
October 09, 2012 @ 05:21:36
this is the real collab for thursday

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS15GreyNoShowBoiiis

October 09, 2012 @ 05:22:54
Anyone got a Supreme Water Gun they're trying to let go? Get at me blushing

#HansumBoys

October 09, 2012 @ 05:36:38
Come hold meeeeh
October 09, 2012 @ 05:39:34
Originally posted by Inactive User
Guy sounds like a idiot, one of the men who was on the mission to kill bin laden and is one of the US top snipers only has around 60 confirmed kills

The "Navy Seal" who wrote that probly got shot in the head and is now dead guys. its nothing to laugh about

....but a 300 to 1 KD ratio is pretty damn respectable

for the love of god people, hes not a real marine. any real marine would not go on an ignorant rant on a fucking clothing thread, jesus.

Nobody here has been on 4chan.
October 09, 2012 @ 06:02:36
If I had some spare money at the moment, this would be mine.
Link


Ugly as sin b, what the fuck would you wear with that?
October 09, 2012 @ 06:10:43
smh at myself, thinking there was a drop tomorrow because i got confused with tuesday and thursday. that explains why there was no talk at all of drop info
October 09, 2012 @ 06:11:14
If I had some spare money at the moment, this would be mine.
Link


Ugly as sin b, what the fuck would you wear with that?


khaki/corduroy pants and wallabees
October 09, 2012 @ 06:24:44
came up on a few of my grails today nd had to cwap.



October 09, 2012 @ 06:52:29
Sell me that red tropical.....
October 09, 2012 @ 07:07:40
came up on a few of my grails today nd had to cwap.




Dead at your instagram

My style is impetuous. My defense is impregnable, and I'm just ferocious

October 09, 2012 @ 07:33:32
How can you not tell if its TNF? Are you blind or something?


because that patch visible says northface right?? speak when spoken to fagget


time to throw out that old CRT monitor, you obviously dont know what a TNF logo looks like.


shit i still fuck with a 19" viewsonic gaming CRT monitor. this shit still fucks LCD panels when it comes to games breh
October 09, 2012 @ 07:56:04
That red tropical is firesmokeyface

(WTB) Grey Tyson (L)

This topic is locked, replies are no longer accepted.
x