Free Worldwide Shipping
Spend $150 USD or more. Click for details.
October 8, 2012 @ 12:30 AM
astonished

Post: 510

Join Date: Feb 2012

Location: CA


og grail

Dope

(WTB) Grey Tyson (L)

October 8, 2012 @ 12:31 AM
astonished

Post: 510

Join Date: Feb 2012

Location: CA

lmao isnt 3zero6 the dude who asked about the 8 ball jacket like 30 times. bum



Lol nope


U mean the split hoody but yea he's that Midz character.. He's 10/g

Is the 8 Ball jacket warm?

(WTB) Grey Tyson (L)

October 8, 2012 @ 12:31 AM
TheRealJoeBiden

Post: 619

Join Date: Jun 2012

Not really true about all the fit pics being flamed to the point on non existence. Mobbyluii (or however the fuck you spell it, haha) posted some sweet ass fit pics of the 8 ball coaches and tons of people appreciated it. If you look bad in the fit pic, then you're kinda setting yourself up for some hate...
October 8, 2012 @ 12:49 AM
ben8cv

Post: 670

Join Date: Jun 2012

Fucking stoked on my 8 ball jacket, pile lining is so soft and warm, love the inside chest pocket, and I love the adjustable wrist buttons. It's got so many nice little details that make it that much better.


Dude stfu its a fkin jacket. U have 30+ downvotes on WDYWT..



I don't see what your point is


His point is that you love it so much and it looks awful on you.



Why the fuck do people talk shit when people put pictures up? It's nice to have fit pics and people don't post them anymore because every fuckhead on here blasts the shit out of you when you do. If you're not putting pictures up of yourself then don't flame everyone else's because i bet 90% of us would get shit if we put pictures up.


THIS NIGGA.Now as for your "fuckhead" if dont like this site/thread you dont have to be here... We talk shit cause this is the only place we can w/o mercing niggas, especially when fit pics SUCK BALLS


That statement was incomprehensible.are you illiterate?


Yeah man I actually am thats a hate crime...
AND oh yeah try posting in a different thread you 2012 SUPREME HEAD you


Yes i just started buying supreme in 2012, yes i only own 2012 items, an no i have never tried to appear as og or a supreme head or anything like that. I don't understand what point you're trying to make with me only posting in the supreme thread. If it makes you feel better i can go to the herbs in their prime thread and pretend that i give a fuck about what some guy across the country that i've never seen before wears. And at least when i do post i dont clog the thread posting irrelevant bullshit like "Tan d&d looks like vag blood" and "FTW navy d&d is so much better" "kill yourself if you bought tan"
October 8, 2012 @ 12:58 AM
rhythmz

Post: 942

Join Date: Mar 2012

Location: 619

Not really true about all the fit pics being flamed to the point on non existence. Mobbyluii (or however the fuck you spell it, haha) posted some sweet ass fit pics of the 8 ball coaches and tons of people appreciated it. If you look bad in the fit pic, then you're kinda setting yourself up for some hate...


a pic that was basically blurred out except for the coaches jacket itself? hahaha but hey, i feel you i guess

for sale: http://hypebeast.com/forums/apparel/forum/topic/181467/?#post-3742277

October 8, 2012 @ 12:58 AM
_______

Post: 805

Join Date: May 2012

Yo!!!!!!

Hey mods, while you were deleting posts, you should've deleted this one too. And the 20 others he posted in random threads..
October 8, 2012 @ 01:13 AM
roasthoggmann

Post: 535

Join Date: Mar 2012

Location: USA

The waiting on this rose sweater has given me plenty of time to think on what color to get, but I dont think I would be disappointed with any cw. Sizing will be a game time decision though.

www.RoastHOGGMANN.com

October 8, 2012 @ 01:35 AM
kevlar

Post: 599

Join Date: Jul 2012


AND oh yeah try posting in a different thread you 2012 SUPREME HEAD you
The fuck does that have to do with anything? Are you really trying to talk shit just because he doesn't post in other threads? Damn nigga, some people have lives outside of Hypebeast.com, haha. Tryna talk shit just because he doesn't check out the rest of the site on the daily, smh.

Red Feathers Camp Cap for Sale $300

October 8, 2012 @ 01:37 AM
jamez9

Post: 248

Join Date: Aug 2012

Location: Chapel Hill

^^ thats what i'm sayin.. and idgaf if hes a 09 member, fuck off his dick dude
October 8, 2012 @ 01:50 AM
1978S

Post: 823

Join Date: Feb 2006


do you know who it is suprised ?


It's Billy Danze from M.O.P.


Good call


Not a good call. That is not Billy Danze from M.O.P., nor is it Ghost, nor is it Cappadonna, nor is it Streetlife, and definitely not Supreme McGriff. It's not Solomon's Child either. Not sure of his government, but it's one of Rae's dudes who was with him that day.
October 8, 2012 @ 01:52 AM
ChicagoLDRS

Post: 3068

Join Date: Sep 2011

Location: Chi


do you know who it is suprised ?


It's Billy Danze from M.O.P.


Good call


Not a good call. That is not Billy Danze from M.O.P., nor is it Ghost, nor is it Cappadonna, nor is it Streetlife, and definitely not Supreme McGriff. It's not Solomon's Child either. Not sure of his government, but it's one of Rae's dudes who was with him that day.


That's what I heard back when. Looks a lot like Billy Danze tho, I'll say that.

Fuck Tha Opps...No Love City

October 8, 2012 @ 02:03 AM
yonkersfan321

Post: 55

Join Date: Oct 2012

Location: New York

Let's be honest here. The only reason we are wearing Supreme is because of Tyler lol

#ofwgktadgaf

October 8, 2012 @ 02:05 AM
veryrareandbased

Post: 2720

Join Date: Aug 2012

Location: Where Drake be at

Let's be honest here. The only reason we are wearing Supreme is because of Tyler lol


No. You gay nigga.
Only real reason is cause bitches love Supreme. I don't dress and cop shit to impress mans, I do it for the bitches. Plain and simple.

#HANSUMBOYZ / "I mean I just wanted the pussy tbh."- Thad #FREETHAD

October 8, 2012 @ 02:05 AM
californiaboy

Post: 84

Join Date: Sep 2012

Let's be honest here. The only reason we are wearing Supreme is because of Tyler lol

dead @ username
October 8, 2012 @ 02:05 AM
intellect

Post: 545

Join Date: May 2012

Let's be honest here. The only reason we are wearing Supreme is because of Tyler lol

October 8, 2012 @ 02:10 AM
valleyla

Post: 934

Join Date: Feb 2012

Location: Yass

Let's be honest here. The only reason we are wearing Supreme is because of Tyler lol



Awful usage of a gif b.
October 8, 2012 @ 02:12 AM
✖$CΔRΣ✖

Post: 523

Join Date: Jun 2012

Location: Right behind you.

Let's be honest here. The only reason we are wearing Supreme is because of Tyler lol



Lmao at username

Follow me on Twitter: http://twitter.com/hey_its_kiran Size 10.5 Jordan Retro OG Fire Red 5's

October 8, 2012 @ 02:12 AM
eightducks

Post: 86

Join Date: Sep 2012

Let's be honest here. The only reason we are wearing Supreme is because of Tyler lol


No. You gay nigga.
Only real reason is cause bitches love Supreme. I don't dress and cop shit to impress mans, I do it for the bitches. Plain and simple.
Do bitches even notice supreme? Like have you ever had a girl notice it?
October 8, 2012 @ 02:13 AM
wehatelondon

suspended

Post: 5293

Join Date: Apr 2012

Location: cute nigha castle

Let's be honest here. The only reason we are wearing Supreme is because of Tyler lol


Isnt supreme and golf wang the same thing?

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

October 8, 2012 @ 02:15 AM
intellect

Post: 545

Join Date: May 2012

Let's be honest here. The only reason we are wearing Supreme is because of Tyler lol


Isnt supreme and golf wang the same thing?

wait is Tyler the short little one with the big lips?
October 8, 2012 @ 02:15 AM
cheesecrumble

Post: 62

Join Date: Oct 2012

terrence the creation is the best rapper alive lets be real folks

#FREEBOXLOGOBOY666 #FREEBLB666

October 8, 2012 @ 02:19 AM
intellect

Post: 545

Join Date: May 2012

Let's be honest here. The only reason we are wearing Supreme is because of Tyler lol


No. You gay nigga.
Only real reason is cause bitches love Supreme. I don't dress and cop shit to impress mans, I do it for the bitches. Plain and simple.

October 8, 2012 @ 02:23 AM
Muhstakes

Post: 891

Join Date: Aug 2012

Location: California

Let's be honest here. The only reason we are wearing Supreme is because of Tyler lol
I'm gonna use this pic every time some thinks that shit.

muhstakes.tumblr.com

October 8, 2012 @ 02:24 AM
wehatelondon

suspended

Post: 5293

Join Date: Apr 2012

Location: cute nigha castle

Let's be honest here. The only reason we are wearing Supreme is because of Tyler lol


Isnt supreme and golf wang the same thing?

wait is Tyler the short little one with the big lips?


No thats sid the kid
I followed tyler on twitter cause hell tell me when the box logo will drop

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

October 8, 2012 @ 02:24 AM
Pierce

Post: 597

Join Date: Jun 2012

Rose sweater ...I WANT YOU! That is all..

IG: _pierce

October 8, 2012 @ 02:28 AM
veryrareandbased

Post: 2720

Join Date: Aug 2012

Location: Where Drake be at

Let's be honest here. The only reason we are wearing Supreme is because of Tyler lol


No. You gay nigga.
Only real reason is cause bitches love Supreme. I don't dress and cop shit to impress mans, I do it for the bitches. Plain and simple.
Do bitches even notice supreme? Like have you ever had a girl notice it?


Malls and house parties usually.
the main message of that comment was i dress and cop shit for.the.bitches.
you sketched af if you say some next shit....

#HANSUMBOYZ / "I mean I just wanted the pussy tbh."- Thad #FREETHAD

October 8, 2012 @ 02:29 AM
veryrareandbased

Post: 2720

Join Date: Aug 2012

Location: Where Drake be at

Let's be honest here. The only reason we are wearing Supreme is because of Tyler lol


No. You gay nigga.
Only real reason is cause bitches love Supreme. I don't dress and cop shit to impress mans, I do it for the bitches. Plain and simple.



for.the.bitches

and this man sees it different

#HANSUMBOYZ / "I mean I just wanted the pussy tbh."- Thad #FREETHAD

October 8, 2012 @ 02:34 AM
UnlimitedSusNiqqa

Post: 1703

Join Date: May 2009

Location: in the cut

All these 2012 Members remind me what it feelz to be an OG.

09-Infinity..Shout out to my Hating Nigga ben8cv This NiGGA NICEE at hating
October 8, 2012 @ 02:35 AM
wehatelondon

suspended

Post: 5293

Join Date: Apr 2012

Location: cute nigha castle

Shut up

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

October 8, 2012 @ 02:37 AM
ben8cv

Post: 670

Join Date: Jun 2012

All these 2012 Members remind me what it feelz to be an OG.

09-Infinity..Shout out to my Hating Nigga ben8cv This NiGGA NICEE at hating


Dude just fucking quit while you're down. Don't make yourself look any dumber than you already have

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top