Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
October 5, 2012 @ 08:24 PM

Inactive

so i check supreme cause i know they restocked... i see the dd restocked. then check if the comb restocked and it did, so i added it to my cart, went back to dd and it was gone!! lol dang
October 5, 2012 @ 08:34 PM
Kizamime

Post: 123

Join Date: May 2011

Pretty happy with my print, got a decent amount of dogs, including one right over the box logo
October 5, 2012 @ 08:46 PM
intellect

Post: 545

Join Date: May 2012

Restocks on:
Both Combs
Blanket 5 panel in Navy
October 5, 2012 @ 08:46 PM
intellect

Post: 545

Join Date: May 2012

combs r gone again
October 5, 2012 @ 08:49 PM
sellme

Post: 2189

Join Date: Mar 2007

Location: toronto

red tartan plaid hands down my fav supreme piece in the past 3 seasons.
October 5, 2012 @ 08:52 PM
ndrew

Post: 1907

Join Date: Jul 2010

Location: socal



just waiting for these to drop

www.headhunterla.com

October 5, 2012 @ 08:54 PM
Vici.

Post: 157

Join Date: Aug 2009

Location: Seattle

the purple arc fits nice
October 5, 2012 @ 09:13 PM
Jacobos

Post: 61

Join Date: Aug 2012

still cant track my stuff but i have a tracking number i got yesterday


Some people don't obviously understand how ups works.
October 5, 2012 @ 09:22 PM
solexsup

Post: 222

Join Date: May 2012

Dont really like the fit of the D&D too much but i got da smoove dog placement on ma brim cool
October 5, 2012 @ 09:23 PM
joexedge

Post: 263

Join Date: Sep 2012

Location: Masshole



just waiting for these to drop


maroon and navy are fire

Karmaloop rep code : JSAUNDERS 20% off xjoexedge.tumblr.com

October 5, 2012 @ 09:30 PM
Leilowed

Post: 116

Join Date: May 2007

Location: honolulu,808

kopbox has items up...
October 5, 2012 @ 09:32 PM
FuckThisShit

Post: 265

Join Date: Jul 2012

Link
Picture of My Exodus 5-Panel, Really Love this hat.
October 5, 2012 @ 09:32 PM
Pierce

Post: 614

Join Date: Jun 2012

Yea man , the D&D fits too deep IMO sucks though because I really liked the print

IG: _pierce

October 5, 2012 @ 09:33 PM
astonished

Post: 512

Join Date: Feb 2012

Location: CA

Yea man , the D&D fits too deep IMO sucks though because I really liked the print

I got a big head, I am excited for this. Ty

(WTB) Grey Tyson (L)

October 5, 2012 @ 09:35 PM
shakintheD

Post: 2374

Join Date: Jul 2009

? cant kop any boxes
October 5, 2012 @ 09:39 PM
Kizamime

Post: 123

Join Date: May 2011

If you're an XL, the Kopbox stock is ridiculous.
October 5, 2012 @ 09:40 PM
FuckThisShit

Post: 265

Join Date: Jul 2012

Damn, Was really hoping the D&D wasn't a deep fit, but whatever I can just sell it if it's really bad.
October 5, 2012 @ 09:41 PM
megustaleche

Post: 1022

Join Date: Jan 2012

Location: Califas

Link
Picture of My Exodus 5-Panel, Really Love this hat.

I've been waiting for mine to come

My style is impetuous. My defense is impregnable, and I'm just ferocious

October 5, 2012 @ 09:42 PM
BasedBlong

Post: 818

Join Date: Aug 2012

i wish they would go back to their normal fit of the camps. not feeling any of this deep fit bullshit.

Fuck yall

October 5, 2012 @ 09:45 PM
alfie17

suspended

Post: 780

Join Date: Jun 2012

If you're an XL, the Kopbox stock is ridiculous.
Everything sold out though lol.

WTB Supreme x Thrasher Pullover size medium I got $$$$ PM ME.

October 5, 2012 @ 09:48 PM
sellme

Post: 2189

Join Date: Mar 2007

Location: toronto

cool cool cool

http://kopbox.com/kopbox/aspx/item.aspx?id=1663
http://kopbox.com/kopbox/aspx/item.aspx?id=1504
October 5, 2012 @ 09:58 PM
adam5

Post: 778

Join Date: Apr 2012

Location: l.a

Yea man , the D&D fits too deep IMO sucks though because I really liked the print

I got a big head, I am excited for this. Ty


Same. Tired of that shallow fit bullshit
October 5, 2012 @ 09:58 PM
Pierce

Post: 614

Join Date: Jun 2012

@fuckthisshit
Yea it's a super nice hat, really good quality just too big for me to look nice in , but I put it up on eBay last night or $100 just for shuts and giggles and it sold in like an hour ...still shocked , I got the tan one coming in the mail though , it looks nicer than the navy in person .

I would totally cop that blanket 5 pannel but anything except camp caps and other company's 5 panels make me look stupid .

IG: _pierce

October 5, 2012 @ 10:04 PM
Pierce

Post: 614

Join Date: Jun 2012


Found this on IG

IG: _pierce

October 5, 2012 @ 10:07 PM
Pierce

Post: 614

Join Date: Jun 2012

I still like the camo hoodie so whatever.

IG: _pierce

October 5, 2012 @ 10:10 PM
donadamsky

Post: 2194

Join Date: Mar 2012

Location: Pittsburgh

the city of pittsburgh needa get on that black sideline jacket.


too plain, already copped the navy/maroon. ready for the pittsburgh winter lol

kopbox has items up...


real news right here. thx for the update.

in b4 "is kopbox a legit site?"

412

October 5, 2012 @ 10:14 PM
The Ders

Post: 1394

Join Date: Apr 2012

cot damn all those box logo tees
October 5, 2012 @ 10:15 PM
donadamsky

Post: 2194

Join Date: Mar 2012

Location: Pittsburgh

i feel bad for whoever paid 120 for the red on white box tee...

412

October 5, 2012 @ 10:17 PM
projunt

Post: 268

Join Date: Apr 2012

Location: Sacramento, CA

still cant track my stuff but i have a tracking number i got yesterday


Some people don't obviously understand how ups works.


Yeah they should be banned because it just floods the thread with bs.
October 5, 2012 @ 10:18 PM
UnlimitedSusNiqqa

Post: 1785

Join Date: May 2009

Location: in the cut

That Print and Next Day= cool

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top