[Supreme] 2012 Discussion Thread (Flaming Users = Ban / Selling Items = Ban)

October 04, 2012 @ 22:36:48 PM
Post: 872
Join Date: Feb 2012
Location: Yass
sold out too fast smh
(navy)


Goddamn, don't you already have three dogs and ducks?

aye i want one of each to keep


I feel you but you can't be bummed when you already got three and are gonna resell probably two of them haha
October 04, 2012 @ 22:37:28 PM
Post: 5815
Join Date: Mar 2012
Location: 440/216
Goddamn, don't you already have three dogs and ducks?

aye i want one of each to keep


I feel you but you can't be bummed when you already got three and are gonna resell probably two of them haha

tru dat lol

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS15GreyNoShowBoiiis

October 04, 2012 @ 22:38:28 PM
Post: 649
Join Date: Aug 2012
Location: Los Angeles
Anyone have a Navy D&D and wanna post up some pics?
October 04, 2012 @ 22:39:16 PM
Post: 54
Join Date: May 2011


Trade both for a bengals jersey medium

Hit me up for proxys in store

October 04, 2012 @ 22:40:34 PM
Post: 96
Join Date: Sep 2012
http://www.sheridansapparel.com/ doesn't sell fake shit right?

I just bought a cdg box logo hoodie and I just want to know.


Burndale.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++

October 04, 2012 @ 22:44:22 PM
Post: 1610
Join Date: Jun 2011
Location: Bay Area, CA
you're just mad cause you can't even ollie while wearing a skate brand, you fucking herb. Nike pertain to about 100 different sports so using them as a comparison to supreme is pointless. there is no test you need to pass to wear supreme if you don't skate, you're just a poser. it's that simple. poser.
clothes are just clothes tho.


i dont skate at all but i rock supreme......tha fucks wrong withat?

2Ps - FS/FT L Black Corduroy Harrington

October 04, 2012 @ 22:49:10 PM
Post: 1440
Join Date: Feb 2012
Location: LA
Fuck dude I can't believe the only day I had to be in a work meeting the Dogs and Ducks drops, that was the only cap I wanted too, oh well anyone with a Dog's and Ducks that's looking to trade PM me.
October 04, 2012 @ 22:49:44 PM
Post: 235
Join Date: May 2012
Location: Sacramento, CA
Copped dat Navy D&D in 1st period, while taking a test, on shitty school wifi. Get at me
October 04, 2012 @ 22:52:50 PM
Post: 109
Join Date: Jan 2012
Location: Pennsylvania
@slytendencies they might restock again, they literally restocked three times in like the past hour. I missed it too but I picked both up less than an hour ago.
October 04, 2012 @ 22:55:01 PM
Post: 649
Join Date: Aug 2012
Location: Los Angeles
Got my shipping confirmation from Supreme, but UPS is telling me it's wrong o.o
October 04, 2012 @ 22:57:19 PM
Post: 109
Join Date: Jan 2012
Location: Pennsylvania
@Stackies cos they won't have sent it out on the road that fast homie. It'll work by tomorrow.
October 04, 2012 @ 23:05:47 PM
Post: 35
Join Date: Jun 2012
Still waiting for the dogs and ducks trooper. I've got enough camps but that pattern is still smokeyface smokeyface smokeyface
October 04, 2012 @ 23:06:04 PM
Post: 122
Join Date: Mar 2012
Location: The High Life
If you sleep on that cars restock, verily tho hast no swag at all.


the best

سبحان

October 04, 2012 @ 23:08:46 PM
Post: 417
Join Date: May 2012
Location: SoCal
http://www.ebay.com/itm/Supreme-Dogs-And-Ducks-Camp-Cap-Hat-5-Panel-CDG-Fall-2012-BNWT-Navy-Tan-Box-Logo-/150917039966?pt=US_Hats&hash=item23235b475e

some one cancel this navy d&d so i can cop the restock!

edit:nvm it probably already shipped

Bout it, Bout it

October 04, 2012 @ 23:11:48 PM
Post: 1529
Join Date: Jul 2012
Location: Pretty boy central
Still waiting for the dogs and ducks trooper. I've got enough camps but that pattern is still smokeyface smokeyface smokeyface

it's not a camp cap......
October 04, 2012 @ 23:12:44 PM
Post: 1529
Join Date: Jul 2012
Location: Pretty boy central
Got my shipping confirmation from Supreme, but UPS is telling me it's wrong o.o

you gotta wait till it gets on their server
October 04, 2012 @ 23:15:27 PM
Post: 1529
Join Date: Jul 2012
Location: Pretty boy central
No shipping conf? smh
Selling my navy hat for retail ~60.
I don't need an extra 20$ so yeah....
October 04, 2012 @ 23:19:02 PM
Post: 872
Join Date: Feb 2012
Location: Yass
Originally posted by Inactive User
Still waiting for the dogs and ducks trooper. I've got enough camps but that pattern is still smokeyface smokeyface smokeyface

it's not a camp cap......


You can't read

"I've got enough but camps but that pattern is still smokeyface smokeyface smokeyface"

meaning he has enough camps so he's not getting the camp but he still really likes the pattern.
October 04, 2012 @ 23:23:19 PM
Post: 678
Join Date: Aug 2012
Location: babylon
Copped dat Navy D&D in 1st period, while taking a test, on shitty school wifi. Get at me


dat struggle, i have spanish every day at 11 so my bitch sra is always like SHUT YOUR COMPUTER.

BITCH DONT YOU SEE IM COPPING SHIT?

diamonds are forever.

October 04, 2012 @ 23:24:04 PM
Post: 1833
Join Date: May 2009
mechanics restock
October 04, 2012 @ 23:25:38 PM
Post: 130
Join Date: Aug 2012
I don't know if I should cop the sideline jacket or take a chance with TNF collab
October 04, 2012 @ 23:26:55 PM
Post: 309
Join Date: Aug 2012
That sideline jacket is hella dope.
October 04, 2012 @ 23:27:16 PM
Post: 649
Join Date: Aug 2012
Location: Los Angeles
Anyone go to LA today? What are they chances green cars will sit til Saturday

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

October 04, 2012 @ 23:52:54 PM
Post: 868
Join Date: Jul 2012
Hoping i get a shipping conformation... saw that some people were having trouble with the auto fill and wondered if my auto fill fucked up and not put my zip code...

One in the chamber, 32 in the clip.

October 04, 2012 @ 23:53:45 PM
Post: 252
Join Date: Sep 2012
Location: Philadelphia
if that side line jacket was the normal length it woulda been one of the dopest pieces of the season
October 04, 2012 @ 23:59:41 PM
Post: 229
Join Date: Sep 2012
Good thursday imo smokeyface
October 05, 2012 @ 00:00:15 AM
Post: 19
Join Date: Jul 2012
Location: 510


Trade both for a bengals jersey medium
damn your navy pattern is basura

Today was a good day.

October 05, 2012 @ 00:07:59 AM
Post: 106
Join Date: Aug 2012
@ishyaboy i'm lucky enough to have lunch period at 11 smokeyface
I get out at 10:55 so it's a bit of a rush but whatev
October 05, 2012 @ 00:08:08 AM
Post: 1833
Join Date: May 2009
^ Dat tan brim looks hideous
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x