[Supreme] 2012 Discussion Thread (Flaming Users = Ban / Selling Items = Ban)

Oct 04, 2012 @ 10:36
Anyone else feeling the Blanket 5-Pan?


I think its fire. Shit would be super hyped right now if it was a camp

Anonymity Empowers The Cowardly

Oct 04, 2012 @ 10:37
fuck all y'all.

buying my mechanics jacket in t - minus 2 hours. so stoked ill even do all y'all a fit pic
Oct 04, 2012 @ 10:38
Anyone else feeling the Blanket 5-Pan?


I think its fire. Shit would be super hyped right now if it was a camp

This exactly

My style is impetuous. My defense is impregnable, and I'm just ferocious

Oct 04, 2012 @ 10:38
fuck all y'all.

buying my mechanics jacket in t - minus 2 hours. so stoked ill even do all y'all a fit pic

smokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyface

Damn too much good shit dropping today. Everything's lookin real nice
Oct 04, 2012 @ 11:07
5'9" 145 lbs. large on cars shirt?
Edit: suspected price?
Oct 04, 2012 @ 11:19
Eh, nothing really I like. Might try and cop the tan camp but y'all hyping that shit smh

"You like to mistake a street nigga for real nigga"

Oct 04, 2012 @ 11:19
mechanics looks cute. cars shirt is too.

110/118 but how much jacket? 268?

wtb: small supreme outerwear

Oct 04, 2012 @ 11:21
Fuck D&D, y'all aint about that comb lifestyle smokeyface
Oct 04, 2012 @ 12:09
5'9" 145 lbs. large on cars shirt?
Edit: suspected price?


go medium. i'm 6'2" 165 and large fits me perfectly.
probably $118

Fuck D&D, y'all aint about that comb lifestyle smokeyface

low hanging fruit
Oct 04, 2012 @ 12:44
D&D smokeyface i got class but im iPhone copping that shit

Karmaloop rep code : JSAUNDERS 20% off xjoexedge.tumblr.com

Oct 04, 2012 @ 12:48
Grabbing the combs, navy d/d, and trying to decide btw which blanket 5-panel. Btw the dark grey w/ hits of green/blue or the one w/ the black bill.

Looking to buy Supreme/Schott "Perfecto" Jacket in Brown, size Large. PM me.

Oct 04, 2012 @ 12:49
Whos going to let me borrow $54?

|| instagram: lups1 ||

Oct 04, 2012 @ 12:49
The length of the sideline jacket has me wanting to cop. That white/navy...
Oct 04, 2012 @ 13:11
never bought a jacket from supreme before, im around 5'8 / 5'9 and around 135 lbs. large or medium?

SUPREME MECHANICS JACKET FOR SALE. RED, M. we flex like 90 px || instagram: pattshreds ||

Oct 04, 2012 @ 13:13
never bought a jacket from supreme before, im around 5'8 / 5'9 and around 135 lbs. large or medium?


Medium. I'm 6'0, 185lbs and I wear Large in everything. Large will be way too big for you in width.

Looking to buy Supreme/Schott "Perfecto" Jacket in Brown, size Large. PM me.

Oct 04, 2012 @ 13:14
Oct 04, 2012 @ 13:17
never bought a jacket from supreme before, im around 5'8 / 5'9 and around 135 lbs. large or medium?


Medium. I'm 6'0, 185lbs and I wear Large in everything. Large will be way too big for you in width.

thanks man, now just to decide between red or black

SUPREME MECHANICS JACKET FOR SALE. RED, M. we flex like 90 px || instagram: pattshreds ||

Oct 04, 2012 @ 13:21
lol i remember reading an touitou interview where he exclaimed a desire to work with kanye in the future
Oct 04, 2012 @ 13:22
thanks man, now just to decide between red or black

ditto. im nervous the jacket will be too puffy... not looking for a thick jacket.
Oct 04, 2012 @ 13:22
im 5'6" i always sleep on button downs.. really wanted the cars shirt tho, i feel im too short.. can anyone confirm?
i kno im cray but ima sleep on the d&d and grab the blanket 5 pan instead.. and some camo mechanics of course
Oct 04, 2012 @ 13:28
not a bad choice man, that blanket 5 panel is good. im 5'8 and medium button downs are fitted on me but not too small. you should be good with a medium. @burri

SUPREME MECHANICS JACKET FOR SALE. RED, M. we flex like 90 px || instagram: pattshreds ||

Oct 04, 2012 @ 13:29
thanks man, now just to decide between red or black

ditto. im nervous the jacket will be too puffy... not looking for a thick jacket.


i'm going by this, doesn't look too puffy even with a shirt underneath, but stil looks warm.

SUPREME MECHANICS JACKET FOR SALE. RED, M. we flex like 90 px || instagram: pattshreds ||

Oct 04, 2012 @ 13:30

WTB: Supreme M-51 S/S 10 M51

Oct 04, 2012 @ 13:38
goddamn, my 2 favorite jackets drop the same week, and my new card is taking an eternity to get to me. fuck my life lol. Hopefully that navy/maroon sideline sits til it comes

412

Oct 04, 2012 @ 13:44
goddamn, my 2 favorite jackets drop the same week, and my new card is taking an eternity to get to me. fuck my life lol. Hopefully that navy/maroon sideline sits til it comes[/q
this happened to me the 1st week I missed a bunch of shit.. sideline jacket looks huge tho
Oct 04, 2012 @ 13:44
goddamn, my 2 favorite jackets drop the same week, and my new card is taking an eternity to get to me. fuck my life lol. Hopefully that navy/maroon sideline sits til it comes[/q
this happened to me the 1st week I missed a bunch of shit.. sideline jacket looks huge tho


its just a longer jacket

412

Oct 04, 2012 @ 13:49
Would someone mind buying me a dogs and ducks camp? I'm in UK so I can't buy it myself. I will send you the money.

Thanks
Oct 04, 2012 @ 13:50
Would you recommend sizing down in the sideline jacket? Like mentioned above looks real long in the preview
Oct 04, 2012 @ 13:50
i cant decide between blue or tan D & D smh
Oct 04, 2012 @ 13:51
i cant decide between blue or tan D & D smh


#FirstWorldProblems

|| instagram: lups1 ||

This topic is locked, replies are no longer accepted.